globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skutr
28.9.2009 v 22:23
Zdarec kluci,nema nekdo zkusenosri ze skutrem YUKI nebo KENTOYA. Potrebuji koupit mlade do prace a zhanim nejakou radu,nebo zkusenost tady stema znackama. A jestli je lepsi 2T NEBO 4T PADESATKA. DIK MOC ZA INFO

Skutr

28.9.2009 v 22:27 | Nahoru | #1
jestli by nebylo lepší něco kvalitnějšího,,,ale nevim se skůtrama těhle značek osobní zkušenost nemam.

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

28.9.2009 v 22:28 | Nahoru | #2
kup ojetýho itala.. jsou nesmrtelný a kvalitnější

Skutr

28.9.2009 v 22:30 | Nahoru | #3
podle mě to bude v klidu.. ale známý sehnal peugeota za 10ku a paráda

Skutr

28.9.2009 v 22:30 | Nahoru | #4
padesátka ve 4taktu nejede resp. jak daleko jezdí?

Skutr

28.9.2009 v 22:34 | Nahoru | #5
Jakej je rozpočet. Třeba ti tady někdo poradí za ty prachy lepší volbu
Navíc třeba italský skůtry jsou o hodně hezčí což je pro ženskou sakra argument!

Skutr

28.9.2009 v 22:36 | Nahoru | #6
mam kamaradku co jezdi na Kentoya Zoom 4T ze Zebetina na Cejl a nestezuje si, ani zadna porucha, teda krome originalniho nastaveni karburatoru. Ze to ale nejede je fakt. Zivotnost - tezko soudit, 20 let ho tady jeste nikdo nema.

Skutr

28.9.2009 v 22:36 | Nahoru | #7
V jiném vlákně jsem psal o Kentoyi ZOOM 4T tohle

C.J.> Nemám potřebu skůtra nijak chválit, ale máme ho šestým rokem, olej se do něj nedolévá, na servsisky jezdí co 2tis, kdy se olej mění (je ho tam myslím necelý litr), za těch 6 let se jen vyměnil řemen variátoru v 6ti tis km (ale stál snad 400,-), jediné co odešlo, tak skutečně byly všechny gumové věci, prvně hadičky, pak i příruba karbce, takže kolísal volnoběh, ale ta stála taky kolem 500,- Takže já si na zooma 4T stěžovat nemůžu.. Z mého pohledu naprosto spolehlivý, nikdy mě ani manželku nenechal vy štychu..

Spodní plast praskl, ale po té, co do skůtru manželka nacouvala autem.. A lakovaný plast stal 440,- Díly zadarmo



Máme najeto 10tis bez jediného problému, jen sjem jednou po zimě musel vyměnit zpuchřelé hadičky.. Po provrtání poslední přepážky výfuk ua odřezání dorazu plynu jede 75km/h z kopce, po rovině 65km/h a to za 2-2,5l/100km.

Skutr

28.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #8
Tak manzelka bude jezdit tak celkove tech deset km za den. A rozpocet tak 20-25 tisic.

(reakce na) Skutr

28.9.2009 v 23:04 | Nahoru | #9
bora666> mam malagutti phantom.. sice je trosec zavodi :d- ale nesmrtelny? to jsi vzal kde? po mesici je v pici klikovka a pist

jinak doporucuju Peugeot sice drazsi ale o to vice spolehlivesi

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

28.9.2009 v 23:14 | Nahoru | #10
4t spotřeba a určo nějakou osvěčenou značku yamaha, honda, peugeot...........ale jeden vocas od nás má kentoyu (50ccm 4t) byl stím v Polsku jezdí po ČR a zatím mu to jede má to teda ale jenom měsíc

(reakce na) Skutr

28.9.2009 v 23:30 | Nahoru | #11
Jesli budeš kupovat 50 tak jedine 2takt 4 takt moc nejede. Já bych YUKI nebo KENTOYU nikdy nekoupil. U nás v práci má kolega novou KENTOYU a pořád mu teče olej.
Osobně bych volil nějakou osvědčenou značku a hlavně něco s delším servisním intervalem.
Já jezdím do práce na Aprilii cube 300 (30 km) a jenom leju benzím a interval 10000 Km.

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

29.9.2009 v 00:28 | Nahoru | #12
Jeteho Itala 50 ccm nebrat kdovi co tomu bude. Jisteze ti kazdy bude rikat, ze generalka padesatky je za par penez. Itala ale neber casty je problem s elektrikou a treba dlouhodoby test na 10 tis. a Aprilie SR v jednom nemeckem casopise me o tom utvrdil jakona oko pekny. Za me Yamaha BWs na 12 palcovejch kolech. Zas tolik teda nepojede. A jestli to je na popojizdeni, tak klidne ber tu Kentoyu

doeditovano:
Podivejse take na www.skutrforum.cz

Naposledy editováno 29.09.2009 00:32:29

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

29.9.2009 v 08:08 | Nahoru | #13
babuka> SRko s tim jejich ditechen, nebo purejetem je snad jedinej italskej skútr se kterym byly tyhle problémy. Navíc it. motory Minarelli, který jsou i v BWSu jsou naprostá špička tohoto segmentu, tak bych to s tou itálií neviděl tak černě
BWS můžu taky doporučit za 10 let a cca 20tkm jsem jednou měnil svíčku , nevýhoda je, že nemá místo pod sedlem, takže držák a kufr.

roberto> když někdo neumí kvalitně odladit skútr, tak to není vina stroje, že nevydrží.

C.J.> musíš ale počítat s tím, že ne každý si vše doma opraví sám a autoriz. servis zadarmo nepracuje.....

Ale vždy mě pobaví, když někdo tvrdí jak je východní stroj bez problému, že sice musel vyměnit půlku věcí, ale jinak super

(reakce na) Skutr

29.9.2009 v 08:14 | Nahoru | #14
babuka> jetýho itala ano, ty minarelli motory jsou skoro perfektní (na padinu)

(reakce na) Skutr

29.9.2009 v 11:00 | Nahoru | #15
neznamyScooterD> asi tak

Skutr

29.9.2009 v 11:16 | Nahoru | #16
Servisní interval u Kentoyi Zoom je sice 2000 km, jenže tolik manželka najede maximálěn za rok, ono na 4T padesátce snad ani více najet nejde, dyť to je za trest na tom jezdit..

Ale za servisní prohlídku platíme vždy kolem 600Kč (a to je včetně výměny olejů, seřízení ventilů... prostě kompletní servis), doma na skůtra ani nesáhnu..

Když skůtra, tak aspoň 125ccm 4T, s tím už jde jezdit..

Skutr

29.9.2009 v 11:27 | Nahoru | #17
A navíc u skůtru, kde jsem předpokládal, že manželku bude bavít max. rok (překvapila, jezdila 4 roky, teď je na mateřské a na skůtr se jen praší), takže jsem nechtěl nijak investovat a raději jsem volil novou Kentoyu se zárukou (během záruky se nic nevysralo a ani další 4 roky ne..) za 16tis v akci, než něco ojetého za stejné prachy, asi tak.. Myslel jsem, že do dvou let ho prodáme a ono se to určitě prodává lépe, když to je ještě v záruce.. Stejně jsme už tehda měli každíé své auto, takže skůtr byl spíš jen takové zpestření.

V podstatě lepší je investovat do toho auta, to se využije mnohem více

Jinak ceny nových skůtru jsou snad vyšší než před těmi 6ti roky
Nové skůtry

Ale i tak bych šáhl po něčem novém, klidně 2T (protože jestli toho najede tolik co moje manželka, tak je to jedno )

Naposledy editováno 29.09.2009 11:28:03

Skutr

29.9.2009 v 12:06 | Nahoru | #18
Za mě staršího Peugeota Speedfighta bud' 1 nebo 2, pěknej design, super podvozek, rychlost kolem +- 80km/h v sérii. V padesátkách je určitě lepší 2T. Jinak na Speedfightu najeto 4000km a jen jsem dával jinou žárovku

Skutr

29.9.2009 v 12:46 | Nahoru | #19
Není Ital jako Ital. Můj skútr je také z Itálie. Jde o specifikace, použité materiály a tam vidím ten problém. Já myslím italské značky. Ono dávat za nějakou Aprilii 60 a více tis. no nevím no. BWs beru jako horní hranici co bych dal do nového 50 ccm skútru a to je cca 45 tis. + nějaké ty drobnosti okolo a je to 50. Také jde o dostupnost dílů a informací.

Uznávám třeba Vespa S50 je pěkný skútr ale ta cena.

Já bych toho číňana na popojíždění klidně koupil.

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

29.9.2009 v 12:50 | Nahoru | #20
vespa má v základu nejlíp naladěnej motor snad ze všech AC skútrů co jsem pojezdil. 80ka je tam jak nic, odpal taky luxusní ale tohle ocení jen srdcař

Skutr

29.9.2009 v 13:03 | Nahoru | #21
Přečti si toto, ti kluci ví o čem mluví Jaký koupit skútr ?

Skutr

29.9.2009 v 16:46 | Nahoru | #22
Yuki skutra asi ani nebrat mame ho doma a uz 2 zadreny je to 2t kdyz uz to konecne bylo opraveny tak zase klekla elektrika tak asi radsi tu kentoyu

(reakce na) Skutr

29.9.2009 v 17:05 | Nahoru | #23
neznamyScooterD> motor je laden od zavodnika co jezdi skuter cup italia.. z 0-100 ma za 4sec

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

29.9.2009 v 18:08 | Nahoru | #24
tak přece nemůžeš srovnávat životnost takovýho stroje se sérií

(reakce na) Skutr

29.9.2009 v 19:26 | Nahoru | #25
neznamyScooterD> ja vim taky jsem podotkl :-d

1 reakcí na tento příspěvek Skutr

13.10.2009 v 09:43 | Nahoru | #26
Nechce se mi zakladat nove tema... Mate nekdo zkusenosti se spotrebou skutru 50-100ccm?

Potrebuju mestsky priblizovadlo, ale spis jen tak nezavazne premyslim, jestli vubec neco porizovat. Ted jezdim na simsonu, takze tech 60km/h mam vyzkouseno, ze staci, jen na simalu trochu postradam blinkry a normalne svitici svetla

Skutr

13.10.2009 v 11:34 | Nahoru | #27
na poměr spotřeba/jízda je nejlepší stroj Lead 100,110. Měl jsem oboje, jede to 80km/h a žere 2 litry

(reakce na) Skutr

13.10.2009 v 22:12 | Nahoru | #28
Suzuveverka> Mám 50 2T skútra, žere tak 3,3 litru (jezdím dost na plno) a rozjede se až na 60-65km/h podle GPS (tachometr ukazuje tak o 15 víc). Je to čína - Keeway Focus, vyměnil jsem pouze variátor za Malossi Multivar, jinak je všechno v sérii. Když se nikam nespěchá, je to dobrá věc. Lepší ale je koupit si 125 4T. Teď v létě jsem měl na dovolené půjčené Kymco People 125 s velkýma kolama, rok 2000, najeto asi 40000km. Jezdil výborně, na to, že už to byla vlastně stará šunka z půjčovny. Spotřeba okolo 2,5 litru, maximálka asi 90. Těch 70-80 jel běžně všude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar


TOPlist