globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
Zdravím, rád bych vás požádal o názory na výběr první motorky: Honda CB 500, Suzuki SV 650N, Yamaha XJ 600N, Kawasaki ER 5 . Pročetl jsem už hodně recenzí, názorů apod, ale stejně nemám jasno. Chci klasiku s kulatým světlem, žádnej zbytečnej plast. Motorka bude sloužit pro přepravu a zábavu ve městě (65%) a na okreskách (35%), dálnice jen v nouzi. Rád bych něco nenáročného na servis, výkon asi není až tak podstatný, všechny jsou si podobné (jen SV trochu vyčuhuje). Cenový limit je 50tis Kč, víc ne. Mám 185 cm, 86kg - nechci vypadat jako hračce :)

Co jsem tak vyčetl, ani s jednou nejspíš neudělám chybu a v téhle cenové kategorii to bude špíš o konkretním kusu, než značce. Přesto bych ale rád věděl, po které mám koukat nejvíce :)

díky za vaše rady
Předchozí
1 2
Následující

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:10 | Nahoru | #31
jj, říká ten pravý

1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:13 | Nahoru | #32
Téma: spotreba na sv650s 1999 s 25kw

rich.puzzle>na mém cebru byla běžná praxe 6-8 a to sem moc netahal, ty taháš SV a máš to lehce pod 7, tak buď rád



Stalker>zdarec,

mam Sko 650de, r.v. 00,pri rychlostech do 100 kmh cca 4.5-5l,prumer 6,a litani na dube 6.5-7.5L ( radna pila),standartni vykon 52kw



kovis.13>Ja jsem jezdil tak kolem 5 l. Ale serpentýny na Bumbálce a trojka imrvére těsně pod omezovačem tak za 12 litrů... a srovnávat stejný motor s karburátorem a se stříkačkou je hovadina...

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:16 | Nahoru | #33
S SV 650 jde jezdit při dálách za 4litry, ale při střelbě není problém 9 litrů Když taháš, tak žere.. Překvapení, co?

(reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:17 | Nahoru | #34
C.J.> Tak vidis ne kua. Sam sis sem ted hodil ze SV zere pri bezny jizde kolem 5 litru a kdyz ho honis tak si vezme vic. Kdyz budes XJcko honit na dvojku trojku porad nekde pod omezovacem tak si to taky vezme o dost vic. Nevim na co porat narazis.
edit: SVcko ktery dostanes na 9 litru na normalni silnici neni v poradku.

Naposledy editováno 28.09.2009 13:18:46

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:18 | Nahoru | #35
a co jsi z too vyvodil prosím tě? že jednomu to žere pod 7 když má 25kw-překvapivě, dalšímu průměr 6 a dalšímu 5? tý vole, novináář
a když nějaký borec jede pořád na trojku do omezovače tak je jasné, že to těch 6 žrát nebude, ale 12 je taky blbost- je to prostě odhad.. tonoucí se stébla chytá ještě něco máš?

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:26 | Nahoru | #36
Hele já, psal, že pokud mu to žere 9l, tak má buď ještě orig. vzduchový filtr nebo díru v nádrži, tak na co narážíte vy?

Naposledy editováno 28.09.2009 13:27:21

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 13:34 | Nahoru | #37
Ale spotřeba SV se tu propírá často..

ripax>Já na SV nejezdím palbu.Tak normální jízda kolem 120 km, ale chvilkama to dráždím na zrychlení tak do 160. Ale fakt jen chvilkama :) Poslední 2 tankování 6,5 litrů na sto.



smazany 37135>Já mám Nko, 2002, laďák Tenax. Olej si nebere snad žádnej, ale s benolem jezdím tak kolem 7-8 litrů. Docela se právě divim, že tak papá, ale to se nedá nic dělat. Možná jinej vzducháč by pomohl, jak už tady někdo řikal.



LubaSV>Ahoj, mám model 2005 N, laďáky ixil a spotřeba je kolem 6,3 l. Při jízdě do 130km/h asi 5,2 litru, nejvíc 7,8l. Spotřeba oleje po zajetí moto byla dost vysoká asi 0,5l na 6000km, teď ve 13500km je minimální, záleží jak jezdíš.



pepek9>mam 04 rok, ladák Leo Vince, najeto 27 tis. spotreba 5 - 7 , proste nevim to presne, hlavne zalezi jak jedes. Jediny co mam vyzkouseny, ze rezerva se rozsviti pri 230 km a kdyz jedu rychleji tak pri 180 - 190 km
Olej ani kapku !



PopiSV>...

Jinak běžně jezdím do 7l,jízda poměrně dost svižná cca do 170km/h střídaná s 50km/h v obcích za každým rohem... jinak mám model 03´ s 29000km
olej žere minimum...



Wewerka67>tak sem rád, že v tom nejsem sám. když sem měl SV nové, tak sem motor jen lechtal (možná spíš podtáčel) pže sem se bál za to vzít a nedostal sem se pod 6. ted už se nemůžu dostat ani pod 6,5 :rolleyes:

hele, na sv+03 vám ta kontrolka bliká? mě vždycky tak 20-30 vteřin svítí a pak zas tak půl minuty nesvítí..

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 18:27 | Nahoru | #38
UŽ SE PEROU,UŽ SE PEROU
Tak nevím kluci.Já za sebe mužu říct jen toto.
Bandita mám doma a XJčko má kamoš a na CB jsem jezdil.
Takže resumé a můj názor (nikomu nenutím).Na tvou postavu bych šáhl buď na Bandita nebo XJ.
CB je malý, ale jede docela pěkně.SV jsem nesedlal ale když to stojí vedle Bandasky tak je to malý ,ale podle mě pojede moc pěkně (a má krasnej zvuk dvoubuchu).
Za padesát bandasku seženeš ale budeš muset trochu hledat,XJ za 50 bude vymazlená.
Jak jede XJ a Bandaska už jsem odpovídal v jiné diskuzi takže si to projdi.
A do města bych bral XJ líp táhne odspodu, vypadá pěkně, udržba pohodička,klasika to taky je.Jediný co tě může zklamat je to že má vzadu jen 130 gumu takže jestli to máš na prodloužení péra ,tak asik nic moc .Ale zas to vyvažuje obratnost kterou na 160-190 nedosáhneš.

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 20:41 | Nahoru | #39
jinak s tou velikostí.. mám 192cm a esvo v poho

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

28.9.2009 v 22:11 | Nahoru | #40
Jen bych k tomu tahu odspoda dodal jedno... Dvouválec táhne "odspoda" líp, ale je to hromotluk... Doslova se k těm otáčkám probouchává... Čtyřválec je jaksi hodnej a kultivovanej a když pojedeš na lehce zvýšenej volnoběh a přidáš, tak se to rozjede... Dvouválec bude "nadávat", co to po něm chceš a bude u toho celkem dost vybrovat... Ale tak od 3500 to bude jiný kafe...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

29.9.2009 v 07:20 | Nahoru | #41

C.J.>S XJ 600 Diversion lze normálně jezdit za 4l/100km, ale SV žere více, kámoš když se dostane na 7l/100km, tak je rád



tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km

(reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

29.9.2009 v 11:56 | Nahoru | #42

speed>tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km



Má to asi nějaké pobuchané O spotřebě se psalo výše, většina SV 650 jezdí v průměru do 5.5l/100km, ale pokud se SV honí, tak se spotřeba rapidně zvedne.. Takže té kámošové spotřebě 7l se nemohu divit, když jsme to honili do 200 km/h.

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

30.9.2009 v 12:29 | Nahoru | #43
ja jsem ji honil na na 40km si vzal 4-5l benzinu, ale to jsem jel jak prase, az jsem se stydel, ale projel jsem se krasne. opravdu si to projed... ja mam ten taky dylema co si mam poridit a proste jsem se na tom projel a mam jasno... opravdu je to o tom ze na to skocis a objedes si blok nebo trochu dal... tam zjistis brzdy, zatah, podvozek a treba pohodli... PROJED SE

1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

30.9.2009 v 23:46 | Nahoru | #44
tak se to tady trochu zvrhlo někam jinam, ale i tak díky :) budu tedy koukat hlavně po XJ... jako hlavní důvod vidím povedenej design (subjektivně) a nesmrtelnej motor (objektivně) :)
kdyby se ale naskytla bandaska za podobný peníze, asi bych hodně váhal... CB a er5 leda za dobrý prachy, SV je vážně malý :)

(reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

1.10.2009 v 22:55 | Nahoru | #45

speed>tak to nevim co s tim dela, ja jezdim za 5,5l/100km

Taky nechápu: SV 650N r. 99 běžná kombinovaná spotřeba 5-6l/100km, "vynucená" ekonomická kochačka (protože manželka na tandemu) na GG 3,6 l/100km. To ten benál za jízdy upouštějí jak letadla před nouzovým přistáním nebo co___ :\ :\ :\

(reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

1.10.2009 v 22:58 | Nahoru | #46

mašoun>tak se to tady trochu zvrhlo někam jinam, ale i tak díky :) budu tedy koukat hlavně po XJ... jako hlavní důvod vidím povedenej design (subjektivně) a nesmrtelnej motor (objektivně) :)
kdyby se ale naskytla bandaska za podobný peníze, asi bych hodně váhal... CB a er5 leda za dobrý prachy, SV je vážně malý :)

Jo musím souhlasit že XJ má (taky subjektivně) asi nejlepší "klasický" design, zejména s tím pruhovaným sedlem po faceliftu...mě jenom odradily ty recenze o "nudné" motorce

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

3.10.2009 v 20:15 | Nahoru | #47
taky se potácim s podobnym dilematem,a to jestli CB nebo XJ. Co jsem koukal na xj s 25kw v TP tak jich většina má k 50 000km,a to se mi zdá na motorku dost.Kolik myslite že ten stroj snese?

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

3.10.2009 v 23:01 | Nahoru | #48
Jatryn> Soudit stav podle toho, co je psáno na tachometru je k ničemu, každý ti tam napíše, co bude chtít Při bězném servisu zvládne 200tis.... Můj Zefír má na tacho přes 70 tis. a vzhledem k tomu, že jsem sedmý majitel, bych se nedivil dvojnásobku, možná trojnásobku...

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

4.10.2009 v 09:39 | Nahoru | #49
Zdarec,jak procitam debatu,jak se to opet zvrhlo mezi boj 4val vs 2val,tak pisnu o te spotrebe,jezdim druhou sezonu SV650S rv00,cili karbenatky,kdyz jsem jezdil s kamosema,co se letos ucili na moto a zacinaji,tak jsem s nima chvili jezdil do max rychlosti 80-90 kmh,a vylezla mi spotreba 4.3 L,kdyz jezdim do prace,po okoli a jen tak,tak je to mezi 5.2-5.6,a kdyz to honim na Dube ( tam jezdim na 4 kvalty a radne to tocim do tech 10.000 rpm)tak si to papne mezi 6.5-7.5 jak hovinko,proste kdyz se to toci tak to basti,u motorky me spotreba nikdy netrapila,ale je pravda,ze si SVcko take papne),kdyz se mu prihne .nicmene jsem spokojeny,za 2 sezony najeto 20.500 km,jinak tam ma BMC standart + Creptus a je vse OK.Takze spotreba je prumer tech 5.8-6.2 +-,ale za 7 ci vice ( na okruhu by se dalo urco mnohem vice)jiste da.... to mi verte..

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

18.11.2009 v 11:00 | Nahoru | #50
Nad XJ bych ani nepřemýšlel, to je tak do motoškol, ale jestli máš na SV tak si ho kup, jestli ne tak tu ER5... tady hraje roli peněženka

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

20.11.2009 v 21:10 | Nahoru | #51
Mam ER 5 a behem roku me omrzela ale zase jsem s ni nemel problem spotreba okolo 5-6l.Mam stejny proporce jako ty a sedi se mi na ni pohodlne a jako vosa na bonbonu nevypadam.SV ma bratr je o hodne zivejsi nez ER 5 a vic se s ni vyblbnes ale jestli to mas spise do mesta tak by ti stacila ER 5.

Naposledy editováno 20.11.2009 21:10:50

1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

17.12.2009 v 15:34 | Nahoru | #52
za me doporucuju xj ja do nej taky du je my 18 a merim 176cm dlouho sem vybyral a procital vlakna a u me suverene vyhralo xj a to ho chci na bezne jezdeni a jednou za cas na cestovani bandit je linej jede dobre as nahore a je tezkej er-5 je ziva a lehka ale slaba a nevym jak je to se spolehlivosti a servisem, xj ma obrovskej kroutak takze jede us od spodu a ma to nesmrtelny motor takze asi tak je to muj nazor spotrebu us ti tady panove popsaly vyc nes dost

(reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

18.12.2009 v 06:44 | Nahoru | #53

raci>za me doporucuju xj ja do nej taky du je my 18 a merim 176cm dlouho sem vybyral a procital vlakna a u me suverene vyhralo xj a to ho chci na bezne jezdeni a jednou za cas na cestovani bandit je linej jede dobre as nahore a je tezkej er-5 je ziva a lehka ale slaba a nevym jak je to se spolehlivosti a servisem, xj ma obrovskej kroutak takze jede us od spodu a ma to nesmrtelny motor takze asi tak je to muj nazor spotrebu us ti tady panove popsaly vyc nes dost



to je taky můj názor.mám ji už dva roky a problém ani jediný.není to žádný trhač asfaltu,ale na normální jízdu úplně stačí.když si jí trochu vypypláš,tak máš mašinu jako kráva.

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

18.12.2009 v 09:33 | Nahoru | #54
a kdys mas na to 50klacku tam budes mit masinu jako lusk zavidim tijo

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

15.4.2010 v 15:57 | Nahoru | #55
skoro jsem na tohlé téma zapoměl. Díky všem za rady a rozsáhle zkušenosti se spotřebou SV650 ... nakonec jsem pořídil černou Hondu CB 500 (ročník 2000, libovej stav, cena v limitu) a měsíc už na ní řádim. Je to neuvěřitelnej silostroj ... vůbec si nedovedu představit, jakej zátah musí mít litrová mašina :) ale takovej pocit jako mám teď já měl asi každej nováček. Jsem max spokojenej a už se těšim na léto

XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500

17.6.2012 v 11:43 | Nahoru | #56
Po pár letech chci opravit své tvrzení... Nakonec jsem si XJ koupil a to co jsem napsal byla totální hovadina. ER5 je drobná a myslím že jede strovnatelně (maximálku má xj možno víc, ale nevím kde je přesně maximum u ER5). V zatáčkách se s ní jezdilo slušně. Spotřebu jsem měl maximálně asi 5,2, ale to byl víkend strávený v buchlákoch. Na dálnici se rychlost na 150 dostala hned, pak se ploužila do 180 a max jsem jel 210 tachometrových (od buchláků směram na Hradiště, což je celkem z kopce, po rovině kolem 195 tachometrových). XJ je pohodlné a člověku nevadí v sedle strávit stovky kiláčků na jeden zátah. Motor se krásně dá používat v celém spektru otáček, ale je zbytečné ho vytáčet uplně na max (POKUD VÍM, TAK NEMÁ OMEZOVAČ). 130 guma v zadku je myslím i u ER5. Nebyl problém za léto najezdit 7000 kiláků, kdyby byly peníze, tak by jich bylo mnohem víc. Kapota chrání před větrem zhruba do 130, takže jak jedete rychleji chce to buď zalehnout nebo silnější krční svaly. SV má bratr a srovnávat to nejde. SV je o dost dál.

PS: Jen to sem dopisuji, kdyby náhodou někdo na tohle vlákno narazil, tak aby nebral vážně můj 3 roky starý komentář. Byl jsem ještě hlupák bez zkušeností
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 tompok76 5 30.4.2024 v 14:56 tompok76
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71


TOPlist