globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Štelování volnoběhu
25.9.2009 v 22:01
Zdravím všechny, mám takovej dotaz? Potřeboval bych poradit se štelováním volnoběhu u Cata.
Když to nechám tak mi jdou otáčky 1000 a pod, tudíž moto chcípne. Pokud přidám na štel. šroubu co je na pravý straně u motoru, tak se mi otáčky sice zvednou, ale pokud pak moto vytočím na vyšší otáčky, tak mi pak padaj velice pomalu. Příklad: vytočím to na 6 tis. padají, zaseknou se cca na 3 tis. chvilku držej a pak pomalu spadnou, někdy i ne.
Když štel. šroub opět povolím, otáčky jsou 1 tis. zaberu za plyn, tak moto krásně reaguje. Nedá se jinak přítáhnout lanko než tím šroubem? Díky...

Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:17 | Nahoru | #1
a co mas za srac?
kdyztak muzes na karbosich postelovat bohatost smesi jsou tam takove sroubky...a kdyz si prectes kolik otacek maj mit natoceno a provedes to jak je psano musi to bejtt v cajku jo tedy pokud mas cbr6 tak myslim ze 1000 ot +-100 je ok...nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:29 | Nahoru | #2
mám yamahu thundercat a myslím si, že by tam mohlo bejt tak 1,5 tis. Aby to nechcípalo na volnoběh a pěkně si to předlo. Jsem laik, takže vrtat se v tom nebudu, já jen jestli není nějaká jednoduchost, co by to trošku zlepšila. Do zimy to přečkám a pak hurá do servisu..

(reakce na) Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:34 | Nahoru | #3
cerva: Kdy se naposledy dělala synchronizace karburátorů? Takhle se projevují rozhozené podtlaky. Nejdříve je nech srovnat a pak teprve nastav volnoběžné otáčky.

1 reakcí na tento příspěvek Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:41 | Nahoru | #4
ještě si překontroluj jestli se ti dovírá správně sytič. Když pridáš plyn, kouří se ti černě z výfuku?

Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:45 | Nahoru | #5
vše se dělalo nedávno cca 2 měs. Problémy s jedním válcem(levý krajní), chytal se jen při vyšších otáčkách, při nižších to jelo jen na tři, problém setrvává. Podtlaky seřízeny, karbce taky, pročištěno seštělováno, měněny svíčky. Ještě možnost rozhození tlaků, to jediné se nedělalo, čeká to až na zimu, ještě se chci trošku povozit

Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:46 | Nahoru | #6
BEGY: z výfuku nic, jen za studena trošku světlého kouře, pak už nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

25.9.2009 v 22:47 | Nahoru | #7

BEGY>ještě si překontroluj jestli se ti dovírá správně sytič. Když pridáš plyn, kouří se ti černě z výfuku?


jaká je příčina, že jde černý kouř?

Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 09:38 | Nahoru | #8
tohle mi dělá motorka taky... podtlaky na 100% seřízené, karburátory vyčištěné a nastavené podle manuálu... Ale šrouby bohatoti mám neoriginální, takže vidím zradu už jedině v nich... Žádné propady ve výkonu nejsou, všechno jde plynule... Budu to řešit seřízením na brzdě a sondou do každého svodu zvlášť...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 13:52 | Nahoru | #9
hudyx> prilis bohata smes

Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 13:53 | Nahoru | #10
hlavně si vyměněň vzduchový filtr...potom seštelovat vzdušníky na origo hodnotu, potom synchronizaci. vynechávání jednoho válce ti dělá karburátor, rozházenej karbec ti uleje svíčku za chvilku, takže nová může bejt po minutě stará...to vše za předpokladu že máš seřízený ventily...
Jinak jestli máš kuchanej vejfuk, nebo jinej filtr, tak budou vzdušníky vyšroubovaný na jinej počet otáček , než píše výrobce...a to i dost podstatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 19:31 | Nahoru | #11

Skalda>hudyx> prilis bohata smes



a to má vliv na černej dým z laufu??? Mě u mé vyletí krtek z výfuku při vytočí nad 7 t....a hůř startuje když je zahřátá,myslíš že to bdue jen směsí??????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 20:07 | Nahoru | #12
Misa.vali> proc tvoje motorka hur startuje nevim.
Bohata smes zpusobuje cerny dym (produkty nedokonaleho spalovani - prach z uhliku, saze).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 20:08 | Nahoru | #13

Skalda>Misa.vali> proc tvoje motorka hur startuje nevim.
Bohata smes zpusobuje cerny dym (produkty nedokonaleho spalovani - prach z uhliku, saze).


no to by mohlo být onooo,že dík...já se už bál,že mě čeká zase generálka nějaká:D:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

26.9.2009 v 20:12 | Nahoru | #14
Misa.vali> mohlo, jak ti to startuje za studena bez sytice?

Štelování volnoběhu

28.9.2009 v 16:27 | Nahoru | #15
Hmmm, takže se ještě chvilku projedu a pak hurá k někomu, kdo rozumí motkám.. Servisy moc nemusím. Jinak díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

1.10.2009 v 20:41 | Nahoru | #16

Skalda>Misa.vali> mohlo, jak ti to startuje za studena bez sytice?


Ze se tu mezi vás s tím kolem pletu, ale zajímá mě to. Mně startuje studená bez sytiče normálně...
Musím ubrat bohatost směsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Štelování volnoběhu

1.10.2009 v 21:10 | Nahoru | #17
hudyx> jestli neni zadnej jinej problem (jako cerny dym z vyfuku, zanaseni svicek, apod.), tak ne. Syticem se obohacuje smes kvuli tomu, ze ve studenym motoru kondenzuje palivo na stenach, tento jev smes ochuzuje a ta se pak hur zapaluje. Metod serizovani bohatosti je vic (zalezi na karburatoru, vybaveni). Jestli si nejsi uplne jistej tim, jak poznat spravnou smes a nebo pokud neresis zadnej konkr. problem, radsi bych to bejt tebou neadjustoval. Pokud s tim chces experimentovat, zapamatuj si polohu/hy nastavovacich sroubu. Moc chuda smes muze propalit pist. u 4T chuda smes strili do vyfuku (pomaleji hori, muze podpalit vyfukovy ventil) a bohata naopak do karburatoru.

(reakce na) Štelování volnoběhu

2.10.2009 v 11:03 | Nahoru | #18

Skalda>hudyx> jestli neni zadnej jinej problem (jako cerny dym z vyfuku, zanaseni svicek, apod.), tak ne. Syticem se obohacuje smes kvuli tomu, ze ve studenym motoru kondenzuje palivo na stenach, tento jev smes ochuzuje a ta se pak hur zapaluje. Metod serizovani bohatosti je vic (zalezi na karburatoru, vybaveni). Jestli si nejsi uplne jistej tim, jak poznat spravnou smes a nebo pokud neresis zadnej konkr. problem, radsi bych to bejt tebou neadjustoval. Pokud s tim chces experimentovat, zapamatuj si polohu/hy nastavovacich sroubu. Moc chuda smes muze propalit pist. u 4T chuda smes strili do vyfuku (pomaleji hori, muze podpalit vyfukovy ventil) a bohata naopak do karburatoru.



JJ, to vím. To pujde ted na posezonní prohlídku, tak už to vydrží. Pokud je moc bohatá, tak to žere jak tank.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist