Stal se mi takový problém, povolilo mi těsnění víka hlavy válce a to postupně na obou válcích. Při normální jízdě se ozvala taková tlumená rána, podobná výstřelu do karburátoru, poprvé jsem tomu nevěnoval pozornost až po chvilce jízdy koukám, že mám nohy a celý motor od oleje. V prostoru vačkových hřídelí znikl zřejmě velký tlak, který to těsnění vytlačil a olej šel ven vzniklým otvorem. Konkrétně vytlačil takové půlkruhové zátky u vačkových hřídelí. Tyto zátky jsou součástí těsnění. Potíž je v tom, jak tam takový tlak mohl vzniknout, když každé ventilové víko je vybavno separátním odfukem (poměrně silná hadice) který je vyveden do airboxu pod nádrží. Odfuky jsem kontroloval jsou čisté, ale bylo by divné kdyby přestaly plnit funkci oba dva téměř ve stejnou chvíly. Těsnění jsem zatlačil zpět, dolil olej, očistil moto a zadní gumu od oleje, překontroloval vše co šlo překontrolovat a jel domů asi 120 km bez problému. Až asi na poslední kilometr před domovem, kdy se zase ozval jakoby výstřel, po zastavení jsem zjistil, že se zase jedna těsnící zátka uvolnila. Jo abych nezapomněl, celá tahle lapálie začala asi 2km po natankování z nouze na takové nicmoc benzince, ale nevim jak by mohl špatný benzin způsobit tento problém. Je to záhada, jak tam mohl vzniknout takový tlak a když tam vznikl, jak to že to nepobraly ty odfuky. Jednu teorii mám, ale připadá mi taková málo pravděpodobná. Pro názornost obrázek v deníku u mého profilu a pokusil jsem se ho vložit sem do diskuze