Další chystanou změnou je aktualizace modelu 250 Travel spojený s dopingem v podobě objemu zvýšeného na tradičních 350 ccm, vstřikování paliva a chladiče oleje. Výsledný výkon by měl atakovat hranici 30 k. Velmi pozitivní změnou by měl být také sekundární převod ozubeným řemenem. Nová "třiapůla" bude z továrny taktéž vyjíždět na drátových kolech s bezdušovými pneu Avon. V tomto případě Roadrider o rozměru 90/90-18 vpředu a 110/80-18 vzadu.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
nejlepší názor co mě fakt pobaví je, že japonský motorky jsou "klasický" typická klasická motorka je pak Bandit nebo Hornet
Jawa prostě bude muset zariskovat a dát se cestou Moto Guzzi nebo Triumphu. Moto Guzzi taky bylo ještě nedávno 100 let za BMW a už jim pomaličku dotírá na paty. Chce to prostě ne motorku, ale srdeční záležitost, něco nad čím jezdci na R1 budou kroutit hlavou a vysmívat se tomu, protože to je stroj, kterej si spousta lidí koupí pro tu vyjímečnost a netuctovost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |