Další chystanou změnou je aktualizace modelu 250 Travel spojený s dopingem v podobě objemu zvýšeného na tradičních 350 ccm, vstřikování paliva a chladiče oleje. Výsledný výkon by měl atakovat hranici 30 k. Velmi pozitivní změnou by měl být také sekundární převod ozubeným řemenem. Nová "třiapůla" bude z továrny taktéž vyjíždět na drátových kolech s bezdušovými pneu Avon. V tomto případě Roadrider o rozměru 90/90-18 vpředu a 110/80-18 vzadu.
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
Tohle je cesta, kterou by se IMHO měla Jawa ubírat: http://www.motorcyc...60%20CALIFORNIAN.jpg . A je obrovská škoda, že k tomu v dohledné době asi těžko dojde . Chystaná 660 Dakar sice nevypadá špatně, ale v dané kategorii to bude mít hodně těžký. Retro by Jawě slušelo víc. A myslím, že by se i dobře prodávalo.
Omen>... Tohle je cesta, kterou by se IMHO měla Jawa ubírat: http://www.motorcyclenews.com/upload/222760/images/JAWA%20660%20CALIFORNIAN.jpg .
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
nejlepší názor co mě fakt pobaví je, že japonský motorky jsou "klasický" typická klasická motorka je pak Bandit nebo Hornet
Jawa prostě bude muset zariskovat a dát se cestou Moto Guzzi nebo Triumphu. Moto Guzzi taky bylo ještě nedávno 100 let za BMW a už jim pomaličku dotírá na paty. Chce to prostě ne motorku, ale srdeční záležitost, něco nad čím jezdci na R1 budou kroutit hlavou a vysmívat se tomu, protože to je stroj, kterej si spousta lidí koupí pro tu vyjímečnost a netuctovost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
to je přece to o čem tu je řeč, návrh Califa
Deadman>Cobra: Jezdím ještě mnohem zaostalejšího boxera a má to něco do sebe. Sportovně s tím jet vůbec nejde, ale na cestování je ideální. Pochopitelně by nemohly dělat 824 ale museli by z toho udělat mnohem lepší motor.
Nicméně tohle teoretizování je k ničemu. V Týnci jsem byl ve fabrice sice naposled před 3 lety, ale od té doby se určitě nic nezlepšilo. Už tehdy to tam vypadalo jako opuštěný skanzen a skladiště nedodělků k opravě. Nehrozí nic jiného než ohýbání obyčejných železných trubek na rámy ala Jawa 350, svařování železa a výroba technologicky jednoduchých dílů na archaický motor 638.
Na pořádnou motorku nemají schopné lidi, výrobní zařízení, a už vůbec ne peníze.
stratili know-how.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
Naposledy editováno 21.10.2009 21:30:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
Prusa #94>paja.butcher> myslím že ty formy tam někde budou.
ale v Jawě vytrvale tvrdí že nejsou, proto nemůžou dělat Califa, 500 OHC ani nic co by vypadalo podobně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
paja.butcher>no to jsem čekal že to někdo vytáhne
jo nádrž na klasiku dělaj jako kapku z kejvačky, ale upřímně, myslíš že ta nádrž je stejná?
no minimálně je hodně podobná, určitě je širší. Dodnes jsou v archivu výkresy motoru třeba na libeňáka. Prostě nějak nevěřim tomu, že by ty formy někdo vyházel no....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
Prusa #94>no minimálně je hodně podobná, určitě je širší. Dodnes jsou v archivu výkresy motoru třeba na libeňáka. Prostě nějak nevěřim tomu, že by ty formy někdo vyházel no....
no výkresy jo, ale tomu že by se vyházely formy atd. bych se vůbec nedivil
ostatně on i ten archiv je po stěhování prej pořádně probranej
paja.butcher>no výkresy jo, ale tomu že by se vyházely formy atd. bych se vůbec nedivil
ostatně on i ten archiv je po stěhování prej pořádně probranej
češi kradou ani poledne nedržej....
je to spíš možná o určitý neochotě něco takovýho spáchat.
Třeba je tam někdo, kdo je nejmoudřejší a je přesvědšenej o tom, že výrobou nějakýho exota vrátí Jawu tam kde byla.
Omen píše: Bohužel jenom fake určený k rozpoutání diskuse . Což se až tak moc nepovedlo .
Tohle je cesta, kterou by se IMHO měla Jawa ubírat: http://www.motorcyc...60%20CALIFORNIAN.jpg . A je obrovská škoda, že k tomu v dohledné době asi těžko dojde . Chystaná 660 Dakar sice nevypadá špatně, ale v dané kategorii to bude mít hodně těžký. Retro by Jawě slušelo víc. A myslím, že by se i dobře prodávalo.
presne tak, ale to by tam museli sedet trosku jinsi lide v JAWE. Jejich cas uz davno vyprsel. Udelali spoustu zajimavych veci, ale dnes tam nemaji, co delat. To je, jak s Havlem a podobnymi. Meli udelat revoluci a pak to nechat lidem, co tomu rozumi... Stejne tak JAWA, meli dat energii, zkusenosti a napady a nechat to ridit mlade, kteri se neboji riskovat, maji invenci a vedi, ze motorka, ktera vypada, jak ze starteku ci mad maxe z 80let (jawa dakar), nema dnes na silnici, co delat...muj nazor
osobne si ted kupuju scramblera od triumphu a kdyby byla jawka retro, urcite bych zauvazoval!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |