Další chystanou změnou je aktualizace modelu 250 Travel spojený s dopingem v podobě objemu zvýšeného na tradičních 350 ccm, vstřikování paliva a chladiče oleje. Výsledný výkon by měl atakovat hranici 30 k. Velmi pozitivní změnou by měl být také sekundární převod ozubeným řemenem. Nová "třiapůla" bude z továrny taktéž vyjíždět na drátových kolech s bezdušovými pneu Avon. V tomto případě Roadrider o rozměru 90/90-18 vpředu a 110/80-18 vzadu.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
Jsem priznivec motocyklu JAWA, ale tak do roku 1970.
Osobne si myslim, ze Jawa ted moc nema sanci.
Pokud by oprasila starou vyrobu peraku, kyvacky a hlavne Jawa 500 OHC jak typu 01, tak 02, myslim si, ze urcitou skupinu zakazniku by si nasla.
S temito novymi vytvory nevim nevim, bude to mit hodne tezke.
*
Nová JAWA 660
Na výstavě Motocykl 2009 jsme představili nový model motocyklu o zdvihovém objemu 660 ccm. Jedná se o následníka řady motocyklů JAWA 650 Classic, Style a Dakar. Předvedené prototypy motocyklu jsou osazeny jednoválcovým motorem Minarelli a dalšími kvalitními italskými komponenty - přední vidlice Paioli, kyvná vidlice Verlicchi, zadní tlumič Bitubo, brzdy Grimeca apod.
Sériová výroba tohoto motocyklu byla původně plánována na letošní sezónu, avšak současná složitá ekonomická situace ve světě doléhá i na naši společnost a proto prodej tohoto modelu připravujeme na jaro 2010.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
těch fandů co by zakoupilo nový model je v ČR jako šafránu, kdyby vyráběly raději repliku 500 OHC a péráka věřím, že by měli prodejnost větší........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 750 a 350
1100Virago>PetrVTR_new: Co jsem o tom motoru četl, tak naopak měl těžiště poměrně nízko, díky převodovce umístěné pod motorem.
A nebo vysoko kvuli klice nad prevodovkou
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 750 a 350
Nicméně tohle teoretizování je k ničemu. V Týnci jsem byl ve fabrice sice naposled před 3 lety, ale od té doby se určitě nic nezlepšilo. Už tehdy to tam vypadalo jako opuštěný skanzen a skladiště nedodělků k opravě. Nehrozí nic jiného než ohýbání obyčejných železných trubek na rámy ala Jawa 350, svařování železa a výroba technologicky jednoduchých dílů na archaický motor 638.
Na pořádnou motorku nemají schopné lidi, výrobní zařízení, a už vůbec ne peníze.
Kdyz Guzzi predstavila svuj V2 taky si nekteri tukali na celo a ted je to "neco". Taky jsem mel dlouho Sport 1200 na plose monitoru.
Hlavne ze je to zajimave, to dnes prodava.
Verim, ze alespon ta 350 projde, protoze ta cinska 250 je pry pomerne "zebrak". Jen jsem zvedav, odkud by se ten motor vzal a jaky bude v realu. A klidne nechte ten 640 dizajn, zlikviduji se dily a stejne je ta 350 takhle jiz klasicka ikona...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |