schanim nejakou dobrou dusi s touhle moto. Moje okuhovka prestala fungovat a nejak se to nedari vyresit. Moto nema vykon cca od 9 ot. netoci vic jak 13, skube, nejede a netahne. Zkousela se vycisti nadrz s pumpou a nic, kontrola vsech mozny i nemoznych hadicek a dratu, bud sla pa pumpa, cdi nebo zapalovaci moduly. Objednavat postupne dily a doufat, ze ten dalsi bude ten spravny se mi opravdu nechce,takze pokud by mi nekdo byl ochoten pomoc tim, ze by mi ze sve funkcni moto pujcil uvede dily bych mu byl nezkonale zauzlovan a samo se pak dohodli na odmene . Pokud nekdo resil podobny problem s touhle moto necht se vyjadri, treba je to neco jineho. Jen je otazkou zda cdi neni vazano na imobilizer
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7
1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7
Naposledy editováno 15.09.2009 21:56:06
1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7
Je velmi podobný tomu našemu i když na starším gixíru 750.
Zlobí to od 7000 tis a nad 11 to nedostaneš. V tomhle pásmu to škube, nejede, netáhne a otáčky jdou špatně jak nahoru tak i dolu!. A hlášení FI se u nás nekoná. U Tebe také FI nesvítí?
Zkoušeli jsme přehodit z mé motorky (stejný model) vše co šlo a žádná změna v chování nenastala. CDI, Komplet nádrž s airboxem i čidly, svíčky, faifky, STV, TP sensor, část kabeláže, baterku a nic...Jediná změna nastala po odpojení TP sensoru (škrtících klapek), kdy vlastně systém nastaví 100% otevřený plyn a že má dávat pořád hodně "jídla". Potom do otáček šla, ale hodně divoce, při deceleraci plameny z koncovky, takže průběh k ničemu.
Další drobná změna nastane při zamezení vzduchu ke vstřikům nebo úplném ucpání přívodu vzduchu do airboxu, ale nic konkrétního to neříká. Na to jsme doma krátcí a tak už přes měsíc je motorka v autorizovaném servise. Bohužel ani tam nemůžou přijít co jí je a nyní ji poslali na zkoumání do Ignitechu. Ta potvora je pěkně trápí.
V súze proměřili čidla, udělali podtlaky, zkontrolovali vstřiky, prý byly pootočené a přisávaly trochu vzduch, a potom ještě kdesi cosi, ale nic. Trošku to ukazuje buď na problém se vduchem ale i elektronikou a proto asi ten Ignitech.
Loni jsem měla na své problém s atmosferickým tlakovým čidlem, šla špatně do otáček od 9-10 a nad 11 nechtěla vůbec, dolu ot. v poho. Když zlobí tohle čidlo, nastaví systém kolem 100 kPa a nahoře nedodává správnou směs.
Ono to může být i jakékoliv jiné čidlo, když zazlobí, pošle špatné info jednotce a ta pošle dál špatně příkazy vstřikům atd... a FI svítit nutně nemusí, nebo jen problikne a nemusíš si ani všimnout. Nemá tvůj model už paměť na chyby? Kdyby se udělala diagnostika? U mě to jde ručně, propojí se drátkem jeden konektor a na disp. ti chyby naskáčou. Ale nevím jak 07..
Naposledy editováno 16.09.2009 21:37:07
1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7
Jinak u nás - s mým čidlem to nejede taky, dokonce jsme je po přehození ani nevrátili zpět (i kvůli té kalibraci ), stejně tak jsme nevraceli faijfky a svíčky. Na vadné stále nic, moje funguje v poho dál.