Téma: Darce organu na GSX-R 600 K6/7
 
15.9.2009 v 15:55
Zdar vsem,

schanim nejakou dobrou dusi s touhle moto. Moje okuhovka prestala fungovat a nejak se to nedari vyresit. Moto nema vykon cca od 9 ot. netoci vic jak 13, skube, nejede a netahne. Zkousela se vycisti nadrz s pumpou a nic, kontrola vsech mozny i nemoznych hadicek a dratu, bud sla pa pumpa, cdi nebo zapalovaci moduly. Objednavat postupne dily a doufat, ze ten dalsi bude ten spravny se mi opravdu nechce,takze pokud by mi nekdo byl ochoten pomoc tim, ze by mi ze sve funkcni moto pujcil uvede dily bych mu byl nezkonale zauzlovan a samo se pak dohodli na odmene . Pokud nekdo resil podobny problem s touhle moto necht se vyjadri, treba je to neco jineho. Jen je otazkou zda cdi neni vazano na imobilizer

Diky

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 16:19 | Nahoru | #1
Ahoj no u většiny motek je to provázany já dal jiné cdi neorig. a oželel jsem imobil. ale cenový rozdíl byl cca10000

1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 19:16 | Nahoru | #2
cas prestoupit na litra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 20:24 | Nahoru | #3
roberto.cz> ne a ne litr je na okruh moc, furt musis hlidat kolik gasu tam posles a nemluve spotreba gum litra mam civil a ver ze vim o cem mluvim

1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 20:49 | Nahoru | #4
ty bydlis v reporyjich a neznas uznavanou kapacitu a garazmistra HEJDASE??? ten ti to rozlouskne

(reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 21:02 | Nahoru | #5

Milosek.m>ty bydlis v reporyjich a neznas uznavanou kapacitu a garazmistra HEJDASE??? ten ti to rozlouskne



Tak tak

(reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 21:51 | Nahoru | #6
pazout> sak legrace kamo.. ja o tom vim uplny hovno ja ziju v lese

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

15.9.2009 v 21:53 | Nahoru | #7
mas tam cidlo stojánku? Nejdriv skontroluj to! Vyrad ho a bud to propoj nebo rozpoj podle jak je to delane.Me delal presne to same Faros od rezezu se rozleptal konektor a nebyl poradne dockvanutej a v 7 tis to vypinalo zapalovani pri urcitych vybracich taky sem rozebral pulku motorky Ale koukám,že to mas okruhovku,tak to tam mít stojánek už asi nebudeš

Naposledy editováno 15.09.2009 21:56:06

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

16.9.2009 v 13:39 | Nahoru | #8
P. Neal znam osobne, spoluzak takze ten radil ty veci okolo benzinovyho cerpadla, zacinam mit strach ze to bude cdi...........

1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7

16.9.2009 v 17:12 | Nahoru | #9
Sice Ti nepomůžu, ale chtěl jsi někoho s podobným problémem, tak tady je.
Je velmi podobný tomu našemu i když na starším gixíru 750.
Zlobí to od 7000 tis a nad 11 to nedostaneš. V tomhle pásmu to škube, nejede, netáhne a otáčky jdou špatně jak nahoru tak i dolu!. A hlášení FI se u nás nekoná. U Tebe také FI nesvítí?
Zkoušeli jsme přehodit z mé motorky (stejný model) vše co šlo a žádná změna v chování nenastala. CDI, Komplet nádrž s airboxem i čidly, svíčky, faifky, STV, TP sensor, část kabeláže, baterku a nic...Jediná změna nastala po odpojení TP sensoru (škrtících klapek), kdy vlastně systém nastaví 100% otevřený plyn a že má dávat pořád hodně "jídla". Potom do otáček šla, ale hodně divoce, při deceleraci plameny z koncovky, takže průběh k ničemu.
Další drobná změna nastane při zamezení vzduchu ke vstřikům nebo úplném ucpání přívodu vzduchu do airboxu, ale nic konkrétního to neříká. Na to jsme doma krátcí a tak už přes měsíc je motorka v autorizovaném servise. Bohužel ani tam nemůžou přijít co jí je a nyní ji poslali na zkoumání do Ignitechu. Ta potvora je pěkně trápí.

(reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7

16.9.2009 v 20:54 | Nahoru | #10
Alice> Diky za info Chyba F1 se u mne taky nekona, takze asi stejny problem Jinak co mas za rok. Hele jak se u tebe ta chyba projevila??? Zacalo to najednou a nebo postupne ztrata vykonu???? S tim airboxem bych mozna videl chybu na senzor tlaku v airboxu, ale jak pises airbox ste menily...... kuva elktronika posrata Prubeh otacek je dost zlastni do 10 celkem v poho, ale pak spatny nekdy ok nekdy 12 strop, ale dolu pada bez problemu. Furt se snazim najit problem s davkovanim paliva, privod, mnozstvi co dava pumpa a atd, protoze to vypada jak kdyz to nema fuel Jo btw kluci na servisu suzuki mi rekli at zmerime kompresi, ale did ta moje holka ma neco malo pres 3000, ten skleb na tvari servisaka s poznamkou, ze kdyz za to hodne taham 3000 muze bejt az moc radsi nekomentuju.

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

16.9.2009 v 21:34 | Nahoru | #11
Máme rok 2001 a problém se zjevil doslova přes noc. Jedno odpoledne jela bez problémů a druhý den se problém objevil okamžitě po rozjezdu. A od té doby je to stále stejné.
V súze proměřili čidla, udělali podtlaky, zkontrolovali vstřiky, prý byly pootočené a přisávaly trochu vzduch, a potom ještě kdesi cosi, ale nic. Trošku to ukazuje buď na problém se vduchem ale i elektronikou a proto asi ten Ignitech.
Loni jsem měla na své problém s atmosferickým tlakovým čidlem, šla špatně do otáček od 9-10 a nad 11 nechtěla vůbec, dolu ot. v poho. Když zlobí tohle čidlo, nastaví systém kolem 100 kPa a nahoře nedodává správnou směs.
Ono to může být i jakékoliv jiné čidlo, když zazlobí, pošle špatné info jednotce a ta pošle dál špatně příkazy vstřikům atd... a FI svítit nutně nemusí, nebo jen problikne a nemusíš si ani všimnout. Nemá tvůj model už paměť na chyby? Kdyby se udělala diagnostika? U mě to jde ručně, propojí se drátkem jeden konektor a na disp. ti chyby naskáčou. Ale nevím jak 07..

Naposledy editováno 16.09.2009 21:37:07

1 reakcí na tento příspěvek Darce organu na GSX-R 600 K6/7

16.9.2009 v 23:05 | Nahoru | #12
Měl jsem kdysi dávno podobný problém u GSXR1000 K1 a dělal to snímač škrtících klapek (těch, co jsou ovládaný lankem od heftu). Vyčistil jsem ho, pak pomocí diagnostiky na palubce "nakalibroval" a docela to pak fungovalo normálně

(reakce na) Darce organu na GSX-R 600 K6/7

17.9.2009 v 19:52 | Nahoru | #13
Perňa #81> Taky prima závada. A to jsi prosím Tě vyčistil okolí nabo jsi se nějak vloupal dovnitř?
Jinak u nás - s mým čidlem to nejede taky, dokonce jsme je po přehození ani nevrátili zpět (i kvůli té kalibraci ), stejně tak jsme nevraceli faijfky a svíčky. Na vadné stále nic, moje funguje v poho dál.

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

19.9.2009 v 21:47 | Nahoru | #14
čus kouknul bych na rozvod...
další věc přívěra (pukud jítam máš..)
a poslední věc kabelový svazek...

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

26.9.2009 v 16:31 | Nahoru | #15
dělala mi to k5 protože sem-tam blbla pumpa. zkus si půjčit pumpu jinou a vyzkoušej to. já mám od výměny po problému

Naposledy editováno 26.09.2009 16:32:01

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

26.9.2009 v 16:57 | Nahoru | #16
ted jsem resil podobny problem na gsxr1000 k7 normalne to jelo jen kdys se dal plnej plyn tak prestala jet nespomalila ani nezrychlila pri ubrani se chytla a vytacela cca do 8-9tis otacek. Behem tohole tejdne jsem tam prehazel vsechny mozny cidla vcetne vstriku a furt to nejelo vycistil jsem benzinovy ceradlo a stejne nic. vcera jsem se uz nevedel co tak jsem si pujcil budik na mereni tlaku paliva vsechno zapojil a jel jsem to vyskouset pumpa natlacila na volnobeh 3 bary pri jizde drzela 3bary jen kdyz jsem dal plnej plyn tak tlak klesnul na 1bar. Tak jsem vzal celou nadrz z moji K6 a dal jsem ji na K7 a najednou motorka leti jak utrzena ze retezu takze problem v cerpadle. Dnes jsem tam dal cerpadlo asi z K1 a jede to bez problemu.

Darce organu na GSX-R 600 K6/7

11.10.2009 v 21:07 | Nahoru | #17
Tak snad nalezeno , asi jak to bylo bourany jsem nasel jednu hadicku z airboxu a ta je "derava" kdyz se to zalepilo usa paskou, chovalo se to ok takze ted cekam na dil ze suzi, ale obavam se ze to vyzkousim az pristi rok. Vsem zucastnenym dekuji za rady a pomoc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist