Ital na to přidělal štítek, což je hezký a možná i praktický, ale jak ta motorka padla, má naťuklej rámeček a odřenej úchyt světla. Přemýšlel jsem jestli by se na to dal přidělat úchyt z modelu 2003 a na ten jestli jde taky ten štítek? Další věc kolik by to stálo, kdybych si to chtěl koupit třeba i s origo blinkrama (i dozadu samozřejmě)?
Pak mi padnul pohled na kolo, kde jsem po marném hledání ventýlku našel jen nějakou matičku (pokud to neni normální, foto nemam).. Netušim jak bych to kolo měl nafouknout nebo zkontrolovat tlak..? Je na to nějaká speciální redukce nebo co? Nic podobnýho jsem ještě na biku neviděl (možná moje chyba, protože jsem se o to nikdy nezajímal a netušil jsem že něco takovýho je..).
Jdu dál, koukám na nádrži hnusnej protektor v "karbonu" a už se pomalu odlepuje. Neváhal jsem a trhal, jenže... Italovi se to asi začalo odlupovat, tak vzal oboustrannou lepenku a prosychr přímo na nádrž nakapal vteřiňák. Netušim jak to z toho dostat. Jestli by nebylo lepší nechat tu nádrž vyklepat, tohle z toho obrousit a nechat celou přestříkat? Na to ale zatim nemam peníze.. To lepidlo je trochu rozpraskaný a jde to z toho sundavat strašně blbě a pomalu, ale jde. Neni aspoň třeba něco co by to trochu rozpustilo a nevyžralo lak?
Uff, to je písmen..
Když už jsem se dostal až k motoru, zavzpomínal jsem na sobotu, natočil to, vrknul z plynem o pár milimetrů a takovej zvuk.. Zavibrovalo to a zarachtalo. Zkusil jsem to ještě párkrát a motorka zhebla. Natočim znova, vymáčknu spojku, vrknu, celkem v pohodě, pustim, vrknu a zas ten zvuk a ta divná vibrace.. Je to normální? Taky hodně kolísaj otáčky i když motor třeba minutu běží, takže myslim, že bude teřba seřídit karbece.
Další chybu jsem našel až vzadu, kde jsem chtěl utřít světlo a to se nechutně zaviklalo. Sundám sedačku, chci ho utáhnout a spadnul mi tam oříšek z goly. Koukám kudy bych se tam dostal, tak mě napadlo sundat ty zadní plastový kryty okolo sedačky, ale ty jsou tam přichycený i tim madlem. Zkoušim sundat madlo, jenže se tam nemůžu dostat žádny nářadim na první šroubek a druhej - ten vzadějc - jsem nenašel ani rukou. Přemýšlel jsem o nosiči a kufru, ale tohle je celkem překážka. Kdo to sundaval bude určitě vědět.
No a to bude asi všechno. Určitě si na hodně věcí vzpoměnu až to odešlu, ale to už nechám na příště. Teď budu rád za jakoukoli užitečnou radu..
Jak tak koukám, už řešim jen ty ventýlky a po seřízení uvidim co ten motor..
Jinak dík za reakce
Oprava: šrouby namontuj obráceně, tedy směrem odzadu dopředu skrz celou parabolu. Budeš potřebovat akorád dvě nové matky.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet - pár otázek
Pak když jsem přemýšlel, na co jsem ještě zapomněl, mi zas padnul pohled na ty ventilky, jenže jsem tam byl bez foťáku. Moh jsem je leda obkreslit, takže na to už kašlu a zítra se zeptám, když už s tim budu v servisu.
No a taky jsem zkoušel znova ty vibrace a zároveň nastavoval volnoběh. V místě, kde volnoběžný otáčky překročily 1k, motorka šla dobře do otáček - nedusila se a nevibrovala jako předtim, takže to už je snad vyřešeno.
Jakmile bude podsedlak volne (oba boky drzi spolu, nesnaz se je odtrhnout !), tak uz ho vytahnes. Poprvy ti to pujde ven asi jako jezek z klece...
Rozebrat svetlo uz bude hracka.
Kdybys jel kolem Prahy tak ti to muzu sundat a opravit, H6 mam taky takze by sis mohl porovnat to, co se ti na tve H6 nezda.
4 all>
Ventilky jsem koupil nový po 18 Kč a až budu přezouvat, hodim je tam. Ty co tam jsou teď mají být prý "závodní", aby to kolo bylo lehčí, jenže abych vozil sebou pořád imbus a nějakou redukci, to se na to můžu..
Jinak ze začátku jsem z tý motorky měl takový smíšený pocity, protože jsem chtěl 2-vál, zastával jsem názor, že "vysavač", kterej se musí hodně točit, nechci. A najendou během 2 dnů si to rozmyslim, koupim 4-V motorku, kterou jsem předtim ani pořádně neviděl, neprojel, je padlá - což jsem nechtěl, je to starší model.... Když jsem ale měl možnost jí teď pořádně projet a seznámit se, je mi jasný, že jsem vybral dobře. Až si jí trochu přetvořim zpátky do originálnějšího stavu, bude to supr. Přesto ale zastávám názor, že další motorka bude určitě dvouválcová..
Nic, nechci se zas moc rozkecávat. Všechny moje otázky byly zodpovězeny, takže díky a snad už nic víc potřebovat nebudu..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |