globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB600F Hornet - pár otázek
14.9.2009 v 15:03
Zdar, tak jsem ti v sobotu večer koupil Horneta (r. v. 2002, do provozu 2003, najeto údajně 16 000, ale stav kotoučů tomu odpovídá, pokud teda nebyly vyměněný..) a jelikož byla tma, nemoh jsem ho nějak pečlivě okukovat. Jel jsem na něm ale domů, takže jízdu jsem trochu vyzkoušel. Byl lehce padlej na bok (asi ze stojánku nebo v malý rychlosti, takže máčklá nádrž a nějaký oděrky). V neděli jsem se dal na podrobnej průzkum. Vezmu to odpředu a budu klást otázky. Nechci to rozepisovat do více témat, takže to bude trochu delší.. Přihodim sem i foto, vždycky se hodí..

Ital na to přidělal štítek, což je hezký a možná i praktický, ale jak ta motorka padla, má naťuklej rámeček a odřenej úchyt světla. Přemýšlel jsem jestli by se na to dal přidělat úchyt z modelu 2003 a na ten jestli jde taky ten štítek? Další věc kolik by to stálo, kdybych si to chtěl koupit třeba i s origo blinkrama (i dozadu samozřejmě)?

Pak mi padnul pohled na kolo, kde jsem po marném hledání ventýlku našel jen nějakou matičku (pokud to neni normální, foto nemam).. Netušim jak bych to kolo měl nafouknout nebo zkontrolovat tlak..? Je na to nějaká speciální redukce nebo co? Nic podobnýho jsem ještě na biku neviděl (možná moje chyba, protože jsem se o to nikdy nezajímal a netušil jsem že něco takovýho je..).

Jdu dál, koukám na nádrži hnusnej protektor v "karbonu" a už se pomalu odlepuje. Neváhal jsem a trhal, jenže... Italovi se to asi začalo odlupovat, tak vzal oboustrannou lepenku a prosychr přímo na nádrž nakapal vteřiňák. Netušim jak to z toho dostat. Jestli by nebylo lepší nechat tu nádrž vyklepat, tohle z toho obrousit a nechat celou přestříkat? Na to ale zatim nemam peníze.. To lepidlo je trochu rozpraskaný a jde to z toho sundavat strašně blbě a pomalu, ale jde. Neni aspoň třeba něco co by to trochu rozpustilo a nevyžralo lak?

Uff, to je písmen..

Když už jsem se dostal až k motoru, zavzpomínal jsem na sobotu, natočil to, vrknul z plynem o pár milimetrů a takovej zvuk.. Zavibrovalo to a zarachtalo. Zkusil jsem to ještě párkrát a motorka zhebla. Natočim znova, vymáčknu spojku, vrknu, celkem v pohodě, pustim, vrknu a zas ten zvuk a ta divná vibrace.. Je to normální? Taky hodně kolísaj otáčky i když motor třeba minutu běží, takže myslim, že bude teřba seřídit karbece.

Další chybu jsem našel až vzadu, kde jsem chtěl utřít světlo a to se nechutně zaviklalo. Sundám sedačku, chci ho utáhnout a spadnul mi tam oříšek z goly. Koukám kudy bych se tam dostal, tak mě napadlo sundat ty zadní plastový kryty okolo sedačky, ale ty jsou tam přichycený i tim madlem. Zkoušim sundat madlo, jenže se tam nemůžu dostat žádny nářadim na první šroubek a druhej - ten vzadějc - jsem nenašel ani rukou. Přemýšlel jsem o nosiči a kufru, ale tohle je celkem překážka. Kdo to sundaval bude určitě vědět.

No a to bude asi všechno. Určitě si na hodně věcí vzpoměnu až to odešlu, ale to už nechám na příště. Teď budu rád za jakoukoli užitečnou radu..


Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 15:20 | Nahoru | #1
Držáky jsou dost odlišný..taky ten držák nedrží jen světlo ale i budíky..Takže z novýho modelu by to šlo asi težko..Tankpad bych neřešil, pokud budeš nádrž opravovat, tak jí budeš doufám aji lakovat, takže by jsi to zmáknu najednou.. Podle mě zadní světlo u strašího modelu mělo velký vůle..Madlo se odšroubuje z vrchu..na šroubech jsou jsou špunty, ty odchlípneš a odšroubuješ..Motor : je studenej a je to karbík..dokud není zahrátej a prudce (bez sytiče) přidáš většinou zdechne..Udělá jako by se zadusil a zdechne..Obecně na karbíku kolísají otáčky, i po seřízení podtlaků je to +/- stejný..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 15:47 | Nahoru | #2
rokosi> Takže držáky řešit nebudu, to bych musel koupit celej předek i s budíkama.. Nádrž určitě časem přelakovat nechám, ale jen jsem nad tim seškrabánim přemýšlel prozatim. K tomu zadnímu světlu jsem zapomněl napsat že tam je prasklý úchyt šroubu - zřejmě příčina pádu - a proto jsem to chtěl zkusit utáhnout nebo aspoň vyšroubovat a řešit. S tim madlem jsi mi pomoh hodně, už se pomalu vypravuju do garáže vyndat ten nástavec. K tomu motoru - tak jako tak nechám karbece seřídit až bude dole nádrž a trochu si pohraju s volnoběhem, až bude trochu teplejc, protože se mi zdá, že se ručička otáčkoměru neblíží ani 1000 otáčkám bez sytiče i po zahřátí. Ale je mi disný to zadrnčení. Nepřidávám prudce plyn, ale jen tak pomalu a lehce a než se "vzbudí" tak je na chcípnutí, tak nevim..

Jak tak koukám, už řešim jen ty ventýlky a po seřízení uvidim co ten motor..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 15:49 | Nahoru | #3
Ty ventilky vyfoť..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 16:07 | Nahoru | #4
C.J.> Dneska se už do garáže nedostanu, tak sem hodim fotky hned zítra k večeru.. Koukal jsem že na některých fotkách co mam jsou vidět, ale mizerně, takže to nemá smysl sem dávat..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 16:54 | Nahoru | #5
Pokud to dobře chápu..(po zahřátí) z volnoběhu přidáš plyn a nechce se mu pak se dejme tomu dostane nad 12set - 15set otáček a z těchto ikdyž dáš plnej bere krásně? Máš asi fakt moc nizký volnoběžný otáčky a motor je podtočenej..Pod karbíkama 2ho 3ho válce by měl bejt velkej plastovej žlutej (já ho žlutej mám) šroub..otáčky po zahřátí nastav dle mauálu je to 13set +/- 100 otáček..A ikdyby jsi sehnal budíku z modelu +2003 bude ti to k ničemu, protože tyhle budíky jsou plně digitální..Hornet bez kapoty do 02 má náhon mechanickej..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 16:57 | Nahoru | #6
Jo a ještě poslední věc..přinejhoším si zajet do pneuservisu, motorkový ventilky mají a není problém je vyměnit (myslím komplet ventilek)

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 17:21 | Nahoru | #7
rokosi> s tim motorem - zkoušel jsem to včera tak, že asi minutu po nastartování jsem na cca vteřinu otočil plynem o 1-2 mm a přitom to zadrnčelo, pak jsem zatočil tim plynem párktát tak, že jsem se dostal k 2000 otáčkám a tam už to nedrnčelo.. taky si myslim že na tom bude mít hodně vliv ten volnoběh. Jinak zítra to vyzkoušim, pokud nebude hnusně jako dneska, napíšu co jsem zjistil a hodim sem fotky těch ventilků..

Jinak dík za reakce

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 17:36 | Nahoru | #8
Jinak k tomu světlu, mě se to taky viklá a kámošovi na GSu pry taky, je to normální.

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 18:25 | Nahoru | #9
Danke> Už jsem to tu jednou psal - je to ulomený, koukal jsem na to, jenže jsem nevěděl jak se k tomu dostat.. Je mi jasný že se to má trochu viklat aby se neuklepávaly žárovky, ale tohle mi málem zůstalo v ruce..

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 18:54 | Nahoru | #10
jo aha tak to pak jo

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 20:36 | Nahoru | #11
Matky jsou v zadním světle zatavené a plast kolem praská, takže světlo nejde vyndat a má velikou vůli. Sundej zadní podsedlák (oba boky jsou slepené, takže opatrně) a pokus se světlo vyndat. Pokud se budou šrouby protáčet, je to prasklé, opatrně to vytrhni ven.
Oprava: šrouby namontuj obráceně, tedy směrem odzadu dopředu skrz celou parabolu. Budeš potřebovat akorád dvě nové matky.

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 20:50 | Nahoru | #12
Zdarec, chlapi existuje nějaký moto klub HORNET??? Nějaké stránky nebo kde se zaregistrovat??? Díky Roman

Honda CB600F Hornet - pár otázek

14.9.2009 v 21:05 | Nahoru | #13
Zachy> Díky za info, zítra to vyzkoušim.. Snad najdu v garáži nějaký použitelný matky.

Honda CB600F Hornet - pár otázek

15.9.2009 v 11:18 | Nahoru | #14
Nazdarek. Tak par mojich poznatkov o hornetovy. Ja mam tiez dovoz z talianka a tiez niaky dobrak prilepil sekundakom na nadrz ten karbonovy chranic ci co to je. Kedze som ho dal dole tak to nevyzera bohvie ako a tiez neviem co stym. Co sa tyka motora a prevodovky tak mi to tiez zo zaciatku riadne rachotilo ale naskapinalo nehaj to poriadne ohriat na sitici. Ked vytlacis spojku tak by to malo prestat. casom to prestanes vnimat mozno by to spravil hustejsi olej, neviem. A to ja mam najazdene 46tis. Co sa tyka toho kolesa tak to neviem to bude asi len taka niaka nahrada alebo co ja by som si to dal co najskor vymenit.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB600F Hornet - pár otázek

15.9.2009 v 18:09 | Nahoru | #15
Zachy> Tak madlo jsem sundal bez problému, ale sundat ten podsedlák nebude prča. Jsou tam ještě úchyty v blatníku a já si dneska nějak nevěřil, že to nedodrbu. Nechám to na jindy. Jen co jsem tak koukal, tak ital už asi taky přišel na to, že se to světlo viklá, protože je ten šroub, kde je to prasklý, oblepenej vteřiňákem.. Jinak se mi aspoň povedlo vyndat ten nástavec zapadlej..

Pak když jsem přemýšlel, na co jsem ještě zapomněl, mi zas padnul pohled na ty ventilky, jenže jsem tam byl bez foťáku. Moh jsem je leda obkreslit, takže na to už kašlu a zítra se zeptám, když už s tim budu v servisu.

No a taky jsem zkoušel znova ty vibrace a zároveň nastavoval volnoběh. V místě, kde volnoběžný otáčky překročily 1k, motorka šla dobře do otáček - nedusila se a nevibrovala jako předtim, takže to už je snad vyřešeno.

(reakce na) Honda CB600F Hornet - pár otázek

26.9.2009 v 11:22 | Nahoru | #16
Drtikozel> uchyty v blatniku jsou s trnem (pojistkou) uprostred, jdou ven vpohode, kdyz je znicis nic se nedeje (novy v honde za draho, www.fabory.cz za levno)
Jakmile bude podsedlak volne (oba boky drzi spolu, nesnaz se je odtrhnout !), tak uz ho vytahnes. Poprvy ti to pujde ven asi jako jezek z klece...
Rozebrat svetlo uz bude hracka.
Kdybys jel kolem Prahy tak ti to muzu sundat a opravit, H6 mam taky takze by sis mohl porovnat to, co se ti na tve H6 nezda.

Honda CB600F Hornet - pár otázek

26.9.2009 v 11:55 | Nahoru | #17
Zachy> díky za radu, jen jsem sem zapomněl napsat, že už to mam hotový.. Pár věcí jsem na tom už udělal a myslim že ta motorka je celkem v cajku.

4 all>
Ventilky jsem koupil nový po 18 Kč a až budu přezouvat, hodim je tam. Ty co tam jsou teď mají být prý "závodní", aby to kolo bylo lehčí, jenže abych vozil sebou pořád imbus a nějakou redukci, to se na to můžu..

Jinak ze začátku jsem z tý motorky měl takový smíšený pocity, protože jsem chtěl 2-vál, zastával jsem názor, že "vysavač", kterej se musí hodně točit, nechci. A najendou během 2 dnů si to rozmyslim, koupim 4-V motorku, kterou jsem předtim ani pořádně neviděl, neprojel, je padlá - což jsem nechtěl, je to starší model.... Když jsem ale měl možnost jí teď pořádně projet a seznámit se, je mi jasný, že jsem vybral dobře. Až si jí trochu přetvořim zpátky do originálnějšího stavu, bude to supr. Přesto ale zastávám názor, že další motorka bude určitě dvouválcová..

Nic, nechci se zas moc rozkecávat. Všechny moje otázky byly zodpovězeny, takže díky a snad už nic víc potřebovat nebudu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet Cula2 2 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75


TOPlist