2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Pepa GSX-R>aandyy> Já ti můžu CBR-ko jen doporučit,Honím motorky s 200 kobylama a pak si na to CBR sednu a jedu si po městě něco zařídit,lehoučká motorka,snadná ovladatelnost,perfektní parkování a snad žádná spotřeba.Na takové řeči jdi do 2T nedej.NSR-ko žere víc jak GSX-R 1000!A to ještě řešíš olej na dvoutakty a různé opravy.A hlavně nekoupíš NSR nové.
A máš to tu, chceš motorku doporučenou na jízdu do města - kup CBR
Hodnotit NSr když jsi na tom nejezdil ... Mám NSR 32000km bez GO a přes 6l nejdu když fakt jedu, jinak okolo 3.
Jak tu někdo napsal: Chceš jezdit kup NSR chceš dojíždět kup CBR ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Pepa GSX-R>aandyy> Já ti můžu CBR-ko jen doporučit,Honím motorky s 200 kobylama a pak si na to CBR sednu a jedu si po městě něco zařídit,lehoučká motorka,snadná ovladatelnost,perfektní parkování a snad žádná spotřeba.Na takové řeči jdi do 2T nedej.NSR-ko žere víc jak GSX-R 1000!A to ještě řešíš olej na dvoutakty a různé opravy.A hlavně nekoupíš NSR nové.
ahaaa zere vic jak GSX-Rko v LITRU ses posral v kine ne ,Jinak pro lidi ktery se zastavaji nazoru ze se 2T strasne sere> "jasny porad se na tom neco sere a mne to bavi opravovat penize mi na to davaji rodice zere to jak tank taky proto sem si ji koupil"
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
Naposledy editováno 14.09.2009 20:04:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Tafi.>To mi k CBR trochu nejde
Na výlety třeba do města a za sportem - na trénink
Naposledy editováno 14.09.2009 20:07:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Číkus>Pokud by to mělo být jen do města, tak je lepší volba skútr.
skůtr není motorka na blbnutí, ale jen do něsta.
a chopper je pro malýho člověka blbost. daleko hůř ovladatelný a kdo má krátké ruce jako já, tak to pro něj může být potíž...
A jinak já bych bral 2T...jezdil jsem NSR a nikdy žádný problém, CBR 125 předjíždím i po městě autem ty co tady jezdí, prostě jim to nejede. Ale ono celkově lidi jezdí poslední dobou nějak podivně pomalu, takže to možná ani nebude tím CBR. Nicméně ale ty 4T jak nemají alespoň 600 cmm nejedou vůbec, takže bych radši šel do pily co má hnusný zvuk, zato ale víc jede alespoň v otáčkách. Resp. ne víc, ale jede na rozdíl od nejetí.
Ale ženská to možná tolik nepotřebuje, posuzuju to mužským mozkem, mně se zdá že většinou i šestky moc nejedou, tak je třeba to brát s rezervou.
Naposledy editováno 14.09.2009 22:03:31
aandyy>Děkuji všem jak za kladné tak i záporné názory..Mám řídičák na 125 a další chci až ve 21 abych to měla už bez omezení. A proč chci Hondu CBR 125? Už to tady pár lidí říkalo - bezúdržbová, nízká spotřeba a hlavně LEHCE OVLADATELNÁ. Vím že bych mohla mít ojetou, když jsem začátečnice, ale nechci se u ojetý prostě ,,spálit" a nechci do ní vrazit hodně peněz abych potom zjistila, že by jsem si už rovnou mohla přidat na novou...Nevím jestli jste to pochopili,ale myslím to tak - koupím ojetou za 50 000 a určo (třeba) budu muset koupit nový pneumatiky, řetěz a další věci a potom bych se dostala třeba na 58 000 a to už teda radši si přidám těch 10 000 a koupím si novou. Teď ji budu teda muset zajet, ale snad to zvládnu. Jinak VŠEM DĚKUJU...a jak tady někdo řekl - každá motorka (ale nejen motorka) má + i -.
ti prodam cbrko červeno černý 2008,skoro nová,má 7tis km,se serviskou atd...jeste v zaruce...kdyžtak mi napis a nejak se domluvime
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
Rok jsem měl CBR, pak jsem ho prodal a teď mám NSR. Nedá se říct, že by CBR nebo NSR byly špatný motorky, obě maji svý plus a mínus.
Na začátek je CBR určitě skvělý. Kdybych měl hned ze začátku NSR, pravděpodobně už bychom si tu nepsali. Je malinký a lehoučký, takže ovládání a manipulace nedělá problém ani lidem menšího vzrůstu. Je to fakt trochu takový kolo (teď bez urážky). Když jsem ho půjčil přítelkyni která je motorkama naprosto netknutá, hned ze začátku jezdila řekl bych velmi dobře, nepoznal bych že nemá papíry (s NSR už to zdaleka tak růžový nebylo a několikrát mi ho málem položila). Jenom je potřeba počítat s tím, že většinu lidí dost brzo omrzí a do půl roku Ti furt hlavou bude běhat myšlenka na přechod na silnější. Nicméně vzpomínám na CBR s láskou a jsem vděčnej za všechny zkušenosti co mi dalo.
NSR je mnohem sportovnější, agresivnější a dospělejší motorka než CBR, což ale každýmu vyhovovat nemusí. Vyšší o moc neni, je hlavně širší a těžší. Pohodlí jezdce i spolujezdce je s cebrem nesrovnatelný - na cebru jsem cca po hodině jízdy musel zastavovat a rozhejbávat si nohy a stehna, na NSR i po několika hodinový jízdě žádnej problém. Má neskutečně nádhernej design a obrovský charisma - pro mě je to taková srdcová záležitost. Líbí se mi jak voní, jak klepe, jak má nelineární průběh výkonu... Provoz stojí o něco víc než u CBR, ale zase tak hrozný to neni. Když to neustále netočíte skoro až do omezovače neni problém jet za 3l na 100. A že se tam furt něco sere taky neni pravda, znám lidi co za několik let ježdění na NSR jen vyměnili gumy, destičky a řetězovou sadu. Jsem maximálně šťastnej že NSR mám a už bych CBR zpátky nechtěl, ale rozhodně bych na něj neplival, pro spoustu lidí to může bejt úplně ideální moto.
Znám třeba kluka, kterýmu je 25 let, má papíry na velkou moto ale stejně furt jezdí na malym cebru a je spokojenej. Když ho někde rozmlátí vždycky koupí zase malý cebro
Takže asi tak: Pokud máš prachy a základní technický dovednosti, vezmi NSR nebo jinej dvoutakt. Pokud jsou peníze trochu problém a chceš aby to hlavně jezdilo bez dalších investicí, vezmi CBR. Koneckonců, pokud nebudeš moc jezdit po dálnicích, myslim že s výkonem cebra většinu času problém mít nebudeš. Pokud se bavíme o verzi se stříkačkou.
Co se týče roku výroby, je jedno jestli vezmeš 08 nebo 09, liší se snad jen v barevnym provedení. Hlavně neber 2006 a níž, ty modely s karburátorem. Strašně blbě se prodávaj, protože každej chce z pochopitelných důvodů model se stříkačkou - mnohem líp jede. Navíc maj ty nový modely IMHO mnohem povedenější design. Ne, že by jsi 06 neprodala, ale trvalo by to dlouho a dost by jsi na ní prodělala. Všechno mám z vlastní zkušenosti.
Naposledy editováno 15.09.2009 15:27:04
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
Nic o zakladatelce tématu nevim, ale z toho co jsem tu četl bych řekl, že když si koupí 08 nebo 09 malý cebro bude hodně dlouho spokojená.
dabel.v.kravate>Jinak jen pro zajímavost, starý cebro mělo v TP 9 kW a maximálku 110 km/h, nový cebro se stříkačkou má v TP plnejch 11 kW a maximálku 140 km/h. A dokonce má ještě nižší spotřebu, takže jezdí opravdu úplně zadarmo. Většina lidí, co tu pomlouvá cebro mluví o tý starý verzi, to nový je úplně jiná motorka. Kdybych si hned koupil 07, asi už bych na NSR nepřecházel.
Nic o zakladatelce tématu nevim, ale z toho co jsem tu četl bych řekl, že když si koupí 08 nebo 09 malý cebro bude hodně dlouho spokojená.
Si vedle jak ta jedle ....Starý CBR 9.7kw psaných a nový 10kw...... nový má psanou maximálku též 110km/h jako staré..... a upřímě...když sem to porovnával s novým(a né jedním), tak na top speed sem vyhrál......ale fakt nevím kde si vzal 11kw a 140km/h psaných ....jediný rozdíl mezi něma co se týče jízdy je v tom že stříkačka má lepší zátah ve spodu....ale je to skoro nepoznatelný.....a pak design(širší kapotáž)....jinak úplně totožný....tak mi řekni v čem je to úplně jiná motorka
btw. jednou jsem z toho dal i lehoučce přes 150km/h(tacho samozřejmě )....a to mám úplně vše origo...včetně filtru..... ale byl to takový dlouhý a prudký kopec a k tomu takovej větr do zad že bych těch 150 tam dal snad aj na svojem horským kole ...
Naposledy editováno 15.09.2009 15:52:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Hele, když máš prachy na nový CBR, nechceš se zamyslet nad nějakou jinou 4T dvácou? Třeba takový YZF je hrozně parádní motorka, řekl bych zase o level vejš než CBR.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
YZF125 je designově moc povedenej kousek, ale taky ten motor na prd.
Proč by se dvoutakt nehodil k holce? Ségra jezdí na MZ 251 ... ikdyž teda ségra je všechno, jenom ne jemné slečínka ...
Známej si nedávno koupil jetý CBRko, 2009ku, najeto 1500 km, nikde ani škrábaneček, na některých dílech byla ještě taková ta bublinková fólie z výroby za 55 tisíc
Nejen designově, celkově je to moc povedenej kousek. Strašně se mi líbí to digitální tacho A pokud vím, v rámci 4T 125 je to motorově to nejlepší co můžeš sehnat.
Já neříkám že se dvoutakt nehodí k holce, říkám že se nehodí k jemný slečínce, což určitě sám uznáš
Naposledy editováno 15.09.2009 19:27:04
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 125R
A nebo to bude tak jak napsal dabel.v.kravate:
,,Znám třeba kluka, kterýmu je 25 let, má papíry na velkou moto ale stejně furt jezdí na malym cebru a je spokojenej. Když ho někde rozmlátí vždycky koupí zase malý cebro."
Takhle to taky může být...uvidím časem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
Číkus>dabel.v.kravate> právě že chce novou a podle mě neví do čeho jde.
YZF125 je designově moc povedenej kousek, ale taky ten motor na prd.
Proč by se dvoutakt nehodil k holce? Ségra jezdí na MZ 251 ... ikdyž teda ségra je všechno, jenom ne jemné slečínka ...
ajééje..tady na yzf-ce někdo jezdil né??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 125R
No nový stojí asi okolo 100 000 takže to už je trochu větší cenovej rozdíl a ojetý sem třeba našla z roku 2008 za 75 000 takže já beru spíš nový CBR 125 za 70 000.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |