Hele tak zrovna o rozdilech novyho a staryho modelu ti ted muzu nadherne povypravet pac sem dneska jel na obou. Rozdil je ve vzhledu, ramu, novej model ma strikacku, ergonomie je jina a... to je mozna tak vsechno. Proste akorat stejnej motor ale jinak krmenej. Stary SV je oproti novymu min pohodlny. Nebo aspon mi to tak prijde a nejsem jedinej toho nazoru. Vzhled necham na tobe ale u me vytezi stary SV. V ramu rozdil nepoznas nebot oba tomu motoru v poho stihaj. Nejvetsi rozdil bude asi v pocitu z jizdy. Starsi SVcko ma karburator a je takovy min kultivovany, Na 4000 ma slusnou silu, nekde mezi 5000 a 6000 je mensi dira v kroutaku a pak sila plynule narusta aby nekde u 10000 motor umrel a tys musel radit vejs. Nejvetsi silu ma na 8000. Novy SV jede od zacatku az do 8000 porad stejne a od 8 az do 10 jede nejlip. Kdyz je postavis vedle sebe na sprint tak sou asi stejne rychly. Zalezi jakej kdo da start. Ja radsi min vychovany motory takze babka opet vede.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Spolehlivost za me dobry. Jen nesmis litat po zadnim protoze spatne maze zadni valec. Jinak na pruznym zrychleni natrhnes v nizkejch a strednich otackach sestkovejm ctyrvalcum jak nic. Ve vysokejch otackach (nad 8000) zase roznesou oni tebe. SV je lehky hravy a dobre ovladatelny. Motor jede uplne paradne a pokud nejsi rovinkar tak pro tebe brzdou nebude. Me ta motorka hodne bavi. Jediny co bych ji vytknul jsou horsi brzdy (brzdej dobre ale musis hodne mackat), svetla i kdyz to je prej uz u strikacek dobry a meky predni vidle. Kamos to vyresil tak ze dal vidle z TLka. Ja na SVcko nemuzu rict jediny spatny slovo. Dneska sme byli na letisti a kdyz odstartovaly dve SVcka vedle sebe tak za nima dunela zem jak krasne bublaly. Ma to uplne krasnej zvuk. Ja doporucuju.