Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany
.Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.