1 reakcí na tento příspěvek Fridex?
Předně motorkový kapaliny jsou odlišný od autovejch. Stejně jako oleje. A ani voda v krosce nemá co dělat, jelikož s bodem varu 100stupňů nemůže fungovat ani omylem..
Obě chladící kapaliny jsou sice na stejným základě (monoethylenglykol), ale motorkový kapaliny maj postatně jiný zlepšovače nosného média. Ona je totiž rychlost oběhu kapaliny v autě oproti motorce dost rozdílná. Navíc u motorky se kapalina dostává skrz podstatně menší otvory. A jak známo, chladící kapaliny mají dost velkou hustotu, tak v některejch motorkách kapaliny do aut fungovat nemůžou, i když majitel sebevíc chce, jelikož motorkový jsou i v tomto ohledu jiný. A nejde jen o antikorozní přísady, ale hlavně o protiněnivostní a jiný důležitý komponenty, který maj kapaliny do motorek jinak postavený.
Jak bylo výše napsáno - necelý dva litry v motorce snad není třeba řešit nějakejma náhražkama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fridex?
alesmoto>To jsem si zase přečet píčovin... (až na pár vyjjímek)
Předně motorkový kapaliny jsou odlišný od autovejch. Stejně jako oleje. A ani voda v krosce nemá co dělat, jelikož s bodem varu 100stupňů nemůže fungovat ani omylem..
Obě chladící kapaliny jsou sice na stejným základě (monoethylenglykol), ale motorkový kapaliny maj postatně jiný zlepšovače nosného média. Ona je totiž rychlost oběhu kapaliny v autě oproti motorce dost rozdílná. Navíc u motorky se kapalina dostává skrz podstatně menší otvory. A jak známo, chladící kapaliny mají dost velkou hustotu, tak v některejch motorkách kapaliny do aut fungovat nemůžou, i když majitel sebevíc chce, jelikož motorkový jsou i v tomto ohledu jiný. A nejde jen o antikorozní přísady, ale hlavně o protiněnivostní a jiný důležitý komponenty, který maj kapaliny do motorek jinak postavený.
Jak bylo výše napsáno - necelý dva litry v motorce snad není třeba řešit nějakejma náhražkama.
zrovna bod varu je v uzavrenem okruhu celkem sumak, pokud tam bude tlak jako ze jo tak i voda vari podstatne vyse nez 100stupnu, i to ze neco vari jeste vejs nez voda je k nicemu, protoze ta vysoka teplota se propste motoru nelibi... tzn je hezky ze kapalina nevari jeste pri 150C, kdyz motor uz je na pochodu... ucel je ho uchladit a to dost zalezi na merne tepelne kapacite a tu ma zrovna destilka dost mozna ze vseho nejvetsi... ze by se nejak podstatne lisily kapaliny pro moto a pro auto se mi nezda... hustotu maj priblizne stejnou, jeste sem nevidel v aute hustou kapalinu, nejak znatelne hustejsi nez voda... peneni atd si myslim ze je nezadouci v obou pripadech... podle meho na tech "motul aspol" kapalinach nebude nic prevratne jineho...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Počitadlo MTH Suzuki RM-Z450 | borec638 | 6 | 16.2.2024 v 23:44 MalejMazel |
Výfuk Yoshimura rs4 Suzuki RM-Z450 | davidsur | 4 | 9.1.2024 v 06:49 MungoJerry |
Jaký převod na krosku Suzuki RM-Z450 | borec638 | 7 | 1.1.2024 v 16:12 borec638 |
Suzuki RM-Z 450 Suzuki RM-Z450 | martin323 | 1 | 12.8.2023 v 23:10 assassin |
Nastavení předpětí tlumičů Showa Suzuki RM-Z450 | davidsur | 6 | 25.7.2023 v 17:25 DrDNA01 |