globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení ventilových vůlí?
 
3.6.2007 v 14:33
Zajímalo by mě, jak se seřizují ventilové vůle. Něco jsem si o tom přečtl a princip je mi jasný. Seřízení motoru s vahadly a seřizovacím šroubem mi je taky jasné. Ovšem nevím, jak se to seřizuje v případě, že tam jsou podložky? Ty podložky se kupují nebo vyrábějí? Kolik je cena nových? Případně jak se podložky varábějí a z čeho? Případně pište nějaké rady a tipy, budu rád :)

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilových vůlí?

4.6.2007 v 15:51 | Nahoru | #1
Já bych volil asi takovýto postup...
stáhnout na soustruhu kulatinu 12.050 - 12.070 na požadovanej průměr.
potom z ní nejvýhodnějším způsobem nadělit podložky s vhodným přídavkem.
potom je přebrousit na magnetické brusce ale také s přídavkem!!!
dále je povrchově zakalit(i když při tak tenké součásti to bude zdřejmě prokalené durch)
po zakalení je přebrousit na požadovaný rozměr. bacha na to že se ti ty podložky zvlní při kalení...proto ten přídavek.

origo podložky se Nitridují pouze z jedné strany,takže dávej bacha kterou stranu budeš brousit pokud jen upravíš ty původní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilových vůlí?

4.6.2007 v 15:55 | Nahoru | #2
PopiSV>bud presne jak rikas - nebo nejakou nastrojovku typu 115CrV3 (1.2210 mam ji od Sima :D ) a opatrne bez prehrati vybrousit. Ta uz sama ma od vyroby >50HRC. Akorat na to obrabeni je potreba mit dobre noze. Nak

(reakce na) Seřízení ventilových vůlí?

4.6.2007 v 16:32 | Nahoru | #3
PopiSV> píšeš, že se origo nitridují pouze z jedné strany, to si nemyslím, uniká mi jak smysl, tak technologie, zbytečně by se zkomplikovala.

Nitriduje se v plynu, lázni, nebo prášku, skroro jistě je to z obou stran a je jedno, která se brousí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist