globalmoto_duben_nolan





Téma: Go motoru wr450f
 
29.8.2009 v 18:33
Na kolik asi vyjde GO motoru wr450f? co hlavně vše udělat? Ojniční sadu,pístní sadu,víbrus?,ložiska,gufera? Našel jsem inzerát prodávající tvrdí ze je pozřeba udelat ojniční sadu.Udělal bych preventivně go když už to bude rozdělaný.
Předchozí
1 2
Následující

Go motoru wr450f

29.8.2009 v 18:45 | Nahoru | #1
ventily(podle stavu i vyměna??),rozvody....

Go motoru wr450f

29.8.2009 v 20:29 | Nahoru | #2
Ještě bych tuto otázku doplnil KDY (po kolika mth)provést první větší zásah do motoru,než to tam padne.Mám WR450F,r.v.05,najeto 76mth,pouze hobby brblání.

Go motoru wr450f

29.8.2009 v 22:20 | Nahoru | #3
Dělat GO na 4T neni prdel finančně..když bys to chtěl fakt kompletní,můžeš se vyšplhat klidně kolem 20-30 tis.Kolik přesně nedokážu říct,protože WR sem neměl...

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

29.8.2009 v 22:40 | Nahoru | #4
Co jsem jen tak počítal (ojniční sada,pístní sada,ložiska,těsnění,simerinky) tak jsem se dostal na 15tisíc.

(reakce na) Go motoru wr450f

29.8.2009 v 23:11 | Nahoru | #5
holiš> já právě myslel komplet hořejšek až po ojku

Go motoru wr450f

29.8.2009 v 23:12 | Nahoru | #6
Kurde zlatej zweitakt jak čumím na ty pálky

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

30.8.2009 v 00:39 | Nahoru | #7
za nikasil,rozvody,pístní,ojniční a těsnící sadu na wr400f jsem dával 16tis.

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 03:14 | Nahoru | #8
no s tema ventilama nvm nvm ventily bych premeril ale predem bych uz doufal ze sou OK pac jenom ventily by te vysli asi na 15K (origo cena urco bys nekde mohl sehnat levneji) mozna bych delal na nich jen ty gufera a pruziny...;)

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 08:55 | Nahoru | #9
Njn jsou to pálky. Ventily jsem našel za 3000ks.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Go motoru wr450f

30.8.2009 v 09:13 | Nahoru | #10

Mexican>za nikasil,rozvody,pístní,ojniční a těsnící sadu na wr400f jsem dával 16tis.


Proč jsi to nechal celý dělat, pro jistotu nebo už z toho šli všelijaký zvuky? V kolika km? zajímá mne jestli se dá poznat chvíle před smrtí

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

30.8.2009 v 09:35 | Nahoru | #11
Upadlý ventil "po" go motoru ze 20tkc!!!!

[img]

(reakce na) Go motoru wr450f

30.8.2009 v 10:49 | Nahoru | #12
georgwr450> úú,zlatej 2T!!

(reakce na) Go motoru wr450f

30.8.2009 v 11:06 | Nahoru | #13
novej> ono to už nějak nechtělo jet

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 14:37 | Nahoru | #14
georgwr450> a co Ti delali za tech 20 tis? (ono 20tis. s origo dilama neni az tak moc kdyz v yamaze neni problem aby lozisko stalo litr, a jenom origo nove tesneni nba cely motor je pres 2K )
Jinak kolik te pak vysla ta oprava nebo ses na to vykaslal?

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 16:20 | Nahoru | #15
Mě se líbí jak každej píše GO vždyť je to blbost buďto by GO znamenalo vyměnit všecko a to je snažší tu motorku rovnou zahodit nebo se prostě opraví to co je na kraji a nesplňuje ser. limity, pak je teda celkem zcestný používat výraz Generální Oprava protože to je údaj kterej neřekne nic, někoho to vyjde na trojku a někoho na 60

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 20:31 | Nahoru | #16
ja dal ze preventivní GO motoru(pist,rozvody,nikasil,ojnice,tesneni,ložiska) na SX 45O 26tis a to jsem nedělal ventily

http://www.motorkari...uzivatel/?muid=36887

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 20:36 | Nahoru | #17
holiš> do koupě vylágrovaný motorky bych nešel, leda by byla skoro zadarmo. Navíc WR450 podle toho co se říká by měla přežít konec světa..

Když to chce prodat tak ať tam tu ojnici dá sám a nebo to rozprodá na díly.

Go motoru wr450f

30.8.2009 v 21:11 | Nahoru | #18
To je dlouhá historie, ale - píst Prox necelé 4000kc
ojka Prox to samé
obě ložiska 2000kc
sada těs. Prox. necelé 3000kc
a ještě nějaké kraviny, ty ventily jsem podcenil, ale v každém případě Yamaha WR 450 je bomba. Teď Mám KTM 250 EXC-F Šel jsem do dvě pade kvůli váhy, kdyby bylo WEERKO ve 250 za normální cenu s papírama určitě bych značku neměnil. V každém případě se u žádné krosy nesmí ty intervaly servisu podcenit, taková slušná GO 25000kc. Já jsem uletěl tak 70000kc díky ventilům!! CROSSU a ENDURU ZDAR!!!!!!!!!!!!!

[img]

Go motoru wr450f

2.9.2009 v 20:07 | Nahoru | #19
Jen takovej dotaz jak přidu na to že ventily jsou ok?sorry za dotaz ale zajima mě to.

2 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

2.9.2009 v 23:31 | Nahoru | #20
koukam ze ventily tady trapej snad kazdyho krom weerkaru dneska mi muj mechanik rikal ze se daj nektery ventily vymenit i za ocelaky, kde je cena desetinova

Go motoru wr450f

3.9.2009 v 06:26 | Nahoru | #21
Dají, ale já jsem ocel na WR prostě neuměl sehnat. Ventily jsou na výměnu, když tam je poslední, nejtenší podložka z daných rozměrů. nebo jak jsou venku a pomeříš je podle manuálu. Nebo dřík mikrometrem, na protažení.

Go motoru wr450f

3.9.2009 v 12:02 | Nahoru | #22
georgewr450
zdar, ten lagr ventilu o neco vejs je tvuj? pekny..
ja se zeptam toho znamyho kde by je shanel a pak to sem napisu..

(reakce na) Go motoru wr450f

3.9.2009 v 12:11 | Nahoru | #23
secho> jj, ne náhodou je na WR 450 po 160 mth stále základní nastavení z fabriky

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

3.9.2009 v 15:00 | Nahoru | #24
ted jsem delal go na wr450f 2006 a pistni sado 5000,loziska na kliku jedno za 2250,lozisko vyvazovaku za 450,to jehlickovy jsem nedával,ventily kontrola,nejaky to tesneni,vyvazeni kliky,kontrola ojnice,jedna ventilova miska 930, rozvodovy retizek 1300,dohromady s praci skoro 20 000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Go motoru wr450f

3.9.2009 v 16:35 | Nahoru | #25
DUTOHLAV> Tak to mne asi čeká. Kolik jsi měl nalítáno? Měnil jsi to kvůli hodinám nebo už s tím něco bylo?

Naposledy editováno 03.09.2009 16:36:12

(reakce na) Go motoru wr450f

3.9.2009 v 19:28 | Nahoru | #26
novej> divnej zvuk,co se mi nelíbil a stupnoval se,prasklá klec v ložisku na klice.Tak už jsem udělal radši všechno.

1 reakcí na tento příspěvek Go motoru wr450f

3.9.2009 v 20:38 | Nahoru | #27
DUTEJHLAV
kolik melo nabehano mth, km? to moje by melo mit 8tkm a melo pred 2000km kontr. ventily a menenej rozvodak, tak nevim, kazdopadne ho pres zimu taky necham rozhodit a zkotrolovat, pripadne vymenit co bude treba aby byl na pristi sezonu v richtiku. jinak mi pride ze 2Ok za opravu je dost na to co delal, pride mi ze si ten co to delal vzal za praci nakejch 6-7 tisic. to je celkem dost..

panca
nechapu po 160mth co?

Naposledy editováno 03.09.2009 20:59:26

Go motoru wr450f

3.9.2009 v 20:52 | Nahoru | #28
secho > ja mam minimalne 2000 Km na weru dva pade a to pred tim mel jeste majitel u kereho nvm kolik naletal... (ale dle vzhledu pri koupi to i s 2tis.Km moc ne)a ventyly neni stale treba stelovat..

(reakce na) Go motoru wr450f

4.9.2009 v 10:48 | Nahoru | #29
secho> 5500km hoby stylem,pár závodů,nejsem ale žádnej střelec a olej,filtry a údržbu neflákám,prostě to přišlo.

(reakce na) Go motoru wr450f

4.9.2009 v 11:16 | Nahoru | #30

secho>koukam ze ventily tady trapej snad kazdyho krom weerkaru dneska mi muj mechanik rikal ze se daj nektery ventily vymenit i za ocelaky, kde je cena desetinova



secho> jj, ne náhodou je na WR 450 po 160 mth stále základní nastavení z fabriky

secho> panca
nechapu po 160mth co?

už chápeš? po 160 pořád základní nastavení ventilů
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist