Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained
edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)
Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32
Naposledy editováno 23.04.2010 13:18:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje keihin CVK 32
V.e.n.c.a__zr7s>je to sice trochu mimo diskuzi,ale vidím,že se tu vyznáte v karbecích keihin cvk 32.Řeším tenhle problém.Když brzdím motorem nebo když vytočím motor na neutrál spadnou otáčky na volnoběh bezproblémů,ale když je motor v tahu to znamená že na nějaký zařazený převodový stupeň vytočím na 5 tis. tak se mi otáčky ve 4 tis. zhoupnou a pak pomalinkou spadavají.Hladiny,bohatost sou prý v pořádku.Problém je synchronizace.Je pokaždé jinak.Mechanik je seřídí jede to projet pak je znova přeměří a má je rozhozený...Mam to už ve 3 servise a nikdo neví co s tím...V prvním servise mi ty blbové hejbali se snímačem škrtících klapek..sice udělali čárku kde byl,ale už se sním hejbalo...Poradí někdo?Jedná se se kawu zr 7.
Nemám křišťálovou kouli, ale to že naměřej pokaždý jiný podtlaky, může být tím, že to někde za určitých okolností přisává vzduch. Je to pravděpodobnější, než že by stavitelný spojky byly v takovým stavu, aby otvíraly klapky pokaždý jinak.
Snímač polohy je tam kvůli regulaci předstihu.