globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje keihin CVK 32
 
20.8.2009 v 21:43
Nedávno jsem tady cosi řešil a zajímal se, jak funguje jedna tryska v karburátoru.
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained


edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)

Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje keihin CVK 32

29.1.2010 v 11:07 | Nahoru | #1

Dargas>Jindra650>
dík, že souhlašíš s návrhem měnit průměr jehly.
s pružinou jsem měl na mysli porovnávání 2 pružin, který jsou úplně natažený.
tzn. mluvil jsem o zkrácení pružiny jako takovym.
pokud kratší/delší pružinu vecpeš do stejnýho prostoru, je to něco jinýho, protože se tam projeví samotná délka nestačené pružiny (čili ono zkrácení a tedy snížení předpětí)


podle toho co pises mi prijde, ze ses na minuly strance upsal...protoze jinak bych souhlasil

Němec> sila od pruziny narusta s posuvem, zatimco zvysena hmotnost je stale konstantni, ale presto kompenzuje nejakou zmenu - snizeni tuhosti. hejbnout obema hodnotami - tuhosti a hmotnosti v opacnym smeru je cesta jak zmenit naladeni frekvence o nejvetsi krok(aby bylo vubec neco poznat), tak schvalne co to provede. treba 1Kč minci pod pruzinu

Naposledy editováno 29.01.2010 11:11:53

(reakce na) Jak funguje keihin CVK 32

29.1.2010 v 11:19 | Nahoru | #2
Jindra650>
no, trochu jsme to zamotali.
měl jsem dojem, že je tu věta "zkrácením prižiny se tuhost zmenší" a na tu jsem reagoval.
faktem je, že taková věta tu není, jen já jsem ji tak nějak vydedukoval z některých (jednou narychlo přečtených) příspěvků a chtěl jsem to zarazit už v zárodku.
takže jsem tu řešil tuhost pružiny bez ohledu na to, že ji zkrácenou dáš do stejně velkého původního prostoru. pak je to samozřejmě trochu jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist