Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained
edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)
Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje keihin CVK 32
Dargas>Jindra650>
dík, že souhlašíš s návrhem měnit průměr jehly.
s pružinou jsem měl na mysli porovnávání 2 pružin, který jsou úplně natažený.
tzn. mluvil jsem o zkrácení pružiny jako takovym.
pokud kratší/delší pružinu vecpeš do stejnýho prostoru, je to něco jinýho, protože se tam projeví samotná délka nestačené pružiny (čili ono zkrácení a tedy snížení předpětí)
podle toho co pises mi prijde, ze ses na minuly strance upsal...protoze jinak bych souhlasil
Němec> sila od pruziny narusta s posuvem, zatimco zvysena hmotnost je stale konstantni, ale presto kompenzuje nejakou zmenu - snizeni tuhosti. hejbnout obema hodnotami - tuhosti a hmotnosti v opacnym smeru je cesta jak zmenit naladeni frekvence o nejvetsi krok(aby bylo vubec neco poznat), tak schvalne co to provede. treba 1Kč minci pod pruzinu
Naposledy editováno 29.01.2010 11:11:53
no, trochu jsme to zamotali.
měl jsem dojem, že je tu věta "zkrácením prižiny se tuhost zmenší" a na tu jsem reagoval.
faktem je, že taková věta tu není, jen já jsem ji tak nějak vydedukoval z některých (jednou narychlo přečtených) příspěvků a chtěl jsem to zarazit už v zárodku.
takže jsem tu řešil tuhost pružiny bez ohledu na to, že ji zkrácenou dáš do stejně velkého původního prostoru. pak je to samozřejmě trochu jinak.