globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje keihin CVK 32
 
20.8.2009 v 21:43
Nedávno jsem tady cosi řešil a zajímal se, jak funguje jedna tryska v karburátoru.
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained


edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)

Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32

29.1.2010 v 07:04 | Nahoru | #1
ještě jehlová tryska, ale ta ti taky rozhodí i kolem půlky zdvihu, ale i ten začátek.

No a s tou pružinou to tady někdo napsal samozřejmě obráceně, krácením se tlak zmenší.
K tomu poskakování šoupěte, myslím že tolerovat se to dá, ale třeba konkrétně mě se ani nehne...

Naposledy editováno 29.01.2010 07:06:13

(reakce na) Jak funguje keihin CVK 32

29.1.2010 v 08:48 | Nahoru | #2
Jurawood> zas když vycházím ze stage I dynojetu, tak tam jsou jen jiný trysky + jinej tvar jehel + jiná pružina - předpokládám ne tak tuhá, jako origo. stage 1 je doporučovaný pro motorky po změně výfuku případně pro změnu filtru za KaN (i když tady někdo psal, že stejnej KaN by měl mít stejnou propustnost jako tovární papírák)

takže by mi mělo stačit pořešit tyhle věci - jehlová tryska bude řešit to samý, co jinej průměr jehly, počítám - a jednoduší je laborovat přímo s jehlou, než měnit jehlový trysky, ne?

ještě mě napadlo, když si najdu motorku, která má stejný osazení - tzn. stejnou jehlu a +- stejný otryskování, pak by stage I měl pasovat i na moji motorky bez problémů? jen by to musel být dvouvál, ať zbytečně neplatím za dvojnásobnej počet dílů. taky by mě docela zajímalo, jak moc se lišej jehly ve stage 1 u různých motorek - jestli co motorka to jiná jehla, nebo je jen pár druhů, který se používaj..

protože podle mě by tady užší průměr jehly vyřešil to, co já naháním zvednutím jehly - tzn. já vysunu jehlu, kde se zužuje, místo toho by jehla byla pořád stejně, ale paliva by proteklo stejný množství, jako teď se zvedlou jehlou, protože by měla nová jehla menší průměr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist