Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained
edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)
Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33
1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32
No a s tou pružinou to tady někdo napsal samozřejmě obráceně, krácením se tlak zmenší.
K tomu poskakování šoupěte, myslím že tolerovat se to dá, ale třeba konkrétně mě se ani nehne...
Naposledy editováno 29.01.2010 07:06:13
takže by mi mělo stačit pořešit tyhle věci - jehlová tryska bude řešit to samý, co jinej průměr jehly, počítám - a jednoduší je laborovat přímo s jehlou, než měnit jehlový trysky, ne?
ještě mě napadlo, když si najdu motorku, která má stejný osazení - tzn. stejnou jehlu a +- stejný otryskování, pak by stage I měl pasovat i na moji motorky bez problémů? jen by to musel být dvouvál, ať zbytečně neplatím za dvojnásobnej počet dílů. taky by mě docela zajímalo, jak moc se lišej jehly ve stage 1 u různých motorek - jestli co motorka to jiná jehla, nebo je jen pár druhů, který se používaj..
protože podle mě by tady užší průměr jehly vyřešil to, co já naháním zvednutím jehly - tzn. já vysunu jehlu, kde se zužuje, místo toho by jehla byla pořád stejně, ale paliva by proteklo stejný množství, jako teď se zvedlou jehlou, protože by měla nová jehla menší průměr.