globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje keihin CVK 32
 
20.8.2009 v 21:43
Nedávno jsem tady cosi řešil a zajímal se, jak funguje jedna tryska v karburátoru.
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained


edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)

Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32

28.1.2010 v 09:21 | Nahoru | #1
takže obohacení pomůže? a ochuzení? (když je to teda podle colortune bohatý)
a jak to začlo nebo jak? vyhodit katalyzátory a problém je na světě?

(reakce na) Jak funguje keihin CVK 32

28.1.2010 v 09:40 | Nahoru | #2
Dargas> čím víc chudý tím horší jsou projevy v tomhle pásmu 1/4 plynu. tzn. žádná podložka - tak se na 1/4 plynu nedá ani jet, člověk musí dát minimálně půl plynu, aby tohle pásmo "překonal" - čím víc podložek, tím míň se problém projevuje no a při 4 podložkách pod jehlou už se projevy ztratí úplně. (otázka je, kolik podložek, resp. o kolik mm je rozumný jehlu max zvedat?)

on je právě problém, že už u nový motorky byly 3 podložky pod jehlou pro záběh, tak těžko soudit jak by to předtím jelo bez podložek - pak se měnil filtr (ten by snad neměl mít extra vliv - tovární bavlněný JR za podobný bavlněný KaN) + jsem vyhodil katalyzátory a nahradil je průchozí trubkou - koncovka tlumiče normálně zůstala. filtr a katalyzátory se měnily najednou, takže nemůžu 100% říct zlobí to co se vyhodily katalyzátory.

docela bych chtěl zkusit tu slabší pružinu, jak se bude chovat a jestli se pulzace zmenší, protože to zlobí právě v tom pásmu, kde dochází k pulzaci šoupěte. akorát nemám páru, kde takovej díl sehnat a jestli se to vůbec jako náhradní díl prodává
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist