globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje keihin CVK 32
 
20.8.2009 v 21:43
Nedávno jsem tady cosi řešil a zajímal se, jak funguje jedna tryska v karburátoru.
Nakonec jsem našel celou stránku, kde je funkce a složení keihinu cvk 32 jak popsaná, tak vyobrazená :)
http://faq.ninja250.org/wiki/How_a_carburetor_works:_Carbs_explained


edit - radost může trochu kalit fakt, že se jedná o CVK 40, ale pohledově a funkčně je to stejný snad :)

Naposledy editováno 20.08.2009 21:46:33

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje keihin CVK 32

27.1.2010 v 23:06 | Nahoru | #1
jinak:
pulzování klapky bude předpokládám normální, jelikož motor saje přetržitě a vytváří kolísání tlaku v sání. Jak moc je to "normální poskakování" to nevím, nemám vlastní zkušenost.
podle videa to vypadá, jako když do karbce plivne trochu hořící směsi, ne?
Výfuk je origo? upravenej? předstih je správně? jsou správně vačky a vačkový kola?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje keihin CVK 32

28.1.2010 v 00:18 | Nahoru | #2
Dargas> Martine, to s vyskou hladiny si myslim ze je jen castecna pravda, je jasny, ze dramaticky jina hladina zpusobi problemy, ale vem si uz jen to, ze kdyz vypnes benzin, tak motorka az po jaky dobe zacne zvysovat otacky jak chudne smes a pak zdechne, kdyz uz jsou karbce takrka suchy ....vyznam trysek je hlavne v jejich hydraulickym skrceni a prutok je hlavne rizenej podtlakem v sani, jen na volnobeh, kdy podtlak je nizkej nabira na dulezitosti ...benzin ma dost malou hustotu, tak si muzes jednoduse spocitat, kolik Pa cini 1mm benzinovyho sloupce a porovnej s radovym rozmerem podtlaku v sani ....priklanim se k Deadmanovi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist