globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR 600/650
 
18.1.2007 v 16:33
Tak co mi o ni povite?Vy, zkusenejsi spolupacienti... :marod: Hlavne o tom sestikilu-to bude asi realnejsi...rad bych aby zbylo neco na hadry...
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki DR 600/650

18.1.2007 v 19:55 | Nahoru | #1

Suzuki DR 600/650

19.1.2007 v 11:33 | Nahoru | #2
Dik za odkaz *yes* O 650 tam toho je dost...Mate nekdo zkusenosti s tim sestikilem?Jestli ma naky konkretni mouchy na ktery si dat pozor,jak je to s nahradnima dilama,dostupnosti a cenou?atd.

Suzuki DR 600/650

19.1.2007 v 11:39 | Nahoru | #3
Prej 600 má kratší kvalty a je lehčí a víc do terénu

Suzuki DR 600/650

20.1.2007 v 15:06 | Nahoru | #4
Copak tady nikdo to sestikilo nema/nemel? :rolleyes:

Suzuki DR 600/650

20.1.2007 v 15:37 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600/650

20.1.2007 v 23:47 | Nahoru | #6
to Jean: A nevis na kolik ho to ta generalka zhruba vysla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

21.1.2007 v 10:30 | Nahoru | #7
Wenca24>Mohl bych se ho zeptat přesně,ale vím že málo to nebylo ale hlavně nejezedil furt musel něco dělat a dodělávat.O to ale v mým příspěvku nešlo,chtěl jsem říct že můžeš koupit slušnej kousek(třeba ted od něj nebál bych se to koupit) ale taky totální katastrofu(jako koupil on od někoho na inzerát).Tahle cenová kategorie je zrádná.Jean

(reakce na) Suzuki DR 600/650

21.1.2007 v 18:40 | Nahoru | #8
jeankonig>JJ ja vim ale kdyz na lepsi neni tak co nadelas...Prave pro to se zajimam kolik na to asi stoji nahradni dily.Kyby se ti to podarilo zjistit az ho uvidis tak by to bylo super.Vidim ze mas XT tak by se ti ty dve mozna podarilo srovnat co se tyka tech oprav udrzby atd...zatial dik *yes*

Suzuki DR 600/650

21.1.2007 v 22:57 | Nahoru | #9
cau.ja mám DR 5 měsíců a sem spokojený.výhoda je,že není problém sehnat jakýkoliv díl.snese i horší zacházení ,jenom musíš pravidelně dolévat olej.

(reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 09:25 | Nahoru | #10
Wenca24>

Mám DR 600 S r.v. 1989. Letos v květnu ho budu mít už 4 roky.
Když se Ti podaří sehnat ho v dobrým stavu tak myslím že si skvěle zajezdíš.
Výkon 45 HP je celkem dost. Navíc spousta těhmle motorek má dělanej výbrus a dávanej píst od Wiseca to nějakýho koníka přidá. Náhradní díly jsou celkem k sehnání takže to je OK. Žádný zásadní technický problémy tahle motorka nemá nebo o nich alespon nevím. Pro motro je ale velmi důležité aby se pravidelně kontrolovalo množství oleje v motoru. Pak je v ohrožení zejména vačka.
Pokud chceš do motorky investovat 40-50 tisíc tak si kup DR 600. Ještě se stále dá najít pěkný kousky i přes to jak jsou ty motorky starý.
Pokud máš peněz víc tak jdi do 650. Přeci jen nějaká zlepšení tu jsou - dvoupístková brzda vepředu a jednopístek vzadu. (600 má jenopístek a vzadu pakny) a pak taky tlakové mazíní hlavy. 600 má jen mazání rozstřikem. No a pak taky objem ničím neharadíš. Ikdyž 650 má stejně koní jako 600 - lišit se to bude ale točivým momentem. Ikdyž pocitově je 600 silnější protože má kratší kvalty. Max rychlost 600 je 150 km/h.
Na 650 jsem párkrát jel ale maximálku jsem nezkoušel.
Jo a vychataná věc na 600 je nádrž na 21 litrů. Což při spotřebě na silnici okolo 5 litrů na 100km dělá celkem slušnej akční radius.
kdybys chtěl ještě něco vědět tak napiš co Tě zajíma. Když budu vědět odpovím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 09:31 | Nahoru | #11
Wenca24>

Jestli Tě zajímají ceny dílů tak

řetězová sada DID - x kroužek - tuším že stála 3400 kč.
Píst wiseco 4700 kč. Výbrus 300Kč.
jedno gufero k ventilu 100 kč.
Spojka - už si nepamatuju. Mrkni na www.motonet.cz tam jsem jí kupoval.
Ložisko řízení 1000 kč.
Přední kotouč jsem sehnal u www.motogelnar.cz za 1300 Kč.
Našlapovačka - originál suzuki 3000 Kč !!!!!
Pneu dávám Mitas - 1100 kč přední a 1300 kč zadní.
Rozvodák DID jsem sice nekupoval ale myslím že stojí asi 1400 kč.
Gufera do předních vidlic stojí myslím 400 kč.
Olejový filtr stojí asi 120 kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 12:37 | Nahoru | #12
pila2>Dik za info.Prave tech 45-50 na tu motorku budu mit takze asi ta 650 pro me asi nebude ale myslim ze po MZete za tim sestikilem budu slusne vlat :D Kdysi v CMN jsem cetl test a tam psali ze byly problemy tusim s ojnici a ze oprava byla dost draha ale nechci kecat uplne presne si to nepamatuju.Nevis o tom neco?Taky tam bylo ze origo pist stoji 500,to se mi zda nak malo ne?V profilu jsi psal ze ti papala olej,po tom vybrusu uz nepapa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 13:30 | Nahoru | #13
Wenca24>
Tak o ojnicích nic nevím. Tedy o žádných problémech nevím. Jinak brácha má taky DR 600 a stejně tak kámoš. Žádný globální problémy nejsou. Ta spotřeba oleje byla dána tím že už byly špatný pístní kroužky. (Ikdyž motorka pořád jela skvěle). Ted po výbrusu je to OK.
Navíc jsem to nechal přavrtat z 94 mm na 96 mm tj. zvětšil jsem objem o 25ccm a je to opravdu znát. ;)
Ta cena 500kc za originál píst se mi moc nezdá. Už asi předloni jsem ptal kolik stojí píst a u Suzuki mi řekli že originál by stál asi 7 000 kč a právě wiseco 4700 kč. Navíc wiseco je kovanej. prostě krásné řemeslo. Tím že je kovenaj tak je lehčí než originál a to je opravdu důležitý. Jde o odlehčení na tom nejdůležitejším místě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 15:01 | Nahoru | #14
pila2>Aha no me se to taky nezdalo...Takze myslis ze naka eventualni GO motoru by mohla vyjit tak na tech 10-15 tis.?Jinak este jak se ti na tom sedi?Da se na tom cestovat treba aji ve dvou?Ja mam 186 cm a 85 kg ale mel bych se vejit v poho ne?
Budu to mit asi hlavne na silnici do terenu chci taky obcas zajet ale zadnej extrem max. nakej les jestli me to chytne a nerozbiju si hned hubu :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 15:51 | Nahoru | #15
Wenca24>

Myslím že 500kč za píst je málo. To je tak za výbrus.
Ta GO se spatně popisuje protože je otázka co je to vlasně GO.
Jak říkám já dělal jen výbrus. Ten byl za 400kč a píst za 4700kč.
Pak těsnění pod válec a pod hlavu a pak gufera ventilů. Už si nepamatuju kolik stojí to těsnění ale gufera jsem kupoval za 100kč/kus. Ten rozvodák by byl tak za 1500 kč.
Otázka je co ložiska na klice, co ventily, co napínák rozvodáku atd. atd.
Pak taky práce kdyby jsi to dával do servisu.
Já měl rozvodák dobrej a ventily jsem jen zabrušoval. Vačka taky byla OK.

Prostě u takhle starý motroky se s nějakejma výdajema počítat prostě musí a pokud na tom člověk není finančně nějak dobře tak prostě udělat si finanční rezervu pro případ že se něco objeví.
Samozřejmě záleží na stavu motorky. Můžeš koupit kousek že do údržby nebudeš muset dát vůbec nic - krom spotřebních dílů a oleje. A nebo se to může vysypat celý.
Takže protě před koupí dobře vybírej. Případně pokud Ti někdo bude tvrdit že je na motorce něco nově udělaný tak chtěj vidět účtenky.
No prostě postupuj jako u každý koupě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 17:07 | Nahoru | #16
pila2>
Jasny jasny chapu :) A co ten posaz?Da se na tom vydrzet nakou delsi cestu i s pripadnym spolujezdcem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 18:21 | Nahoru | #17
Wenca24>Zdar, nechápu proč řešíš takové nesmysly jako je posaz
, chystaš se snad na cestu kolem světa? Na takovych typech motorek se sedí naprosto super, jsi vysoko, široka řídítka, paráda.
Ono taky záleži v jakem stavu maš záda, ja je mam křivé takže po 100km, mam toho plné zuby, ale mužu se postavit a jet ve stoje, *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 19:15 | Nahoru | #18
Andrew x>
Na cestu kolem sveta se nechystam ale snazim se ziskat co nejvic informaci kolem motorky kterou si chci koupit a myslim ze jak se na tom sedi a jezdi je dost dulezita informace...Aspon pro me tobe je to mozna jedno...Ale dik za info zada mam snad jakztakz dobry...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 20:16 | Nahoru | #19
Wenca24>Tak dnes jsem mluvil s tím svým kámošem.Koupil ji tenkrát za 40 tis a mimo převodovky dělal úplně všechno.Koupil ještě jednu na náhradní díly a co mohl vložil do té své.Něco ale dělal komplet nové,těsnění,symerinky,gufera rozvody,spojka překroužkování zadní tlumič atd.,atd,celkem včetně té přikoupené motorky zaplatil za opravy okolo dalších 40 tis.,takže ho suma sumárum vyšla na 80 tis.nedá na to ale dopustit jelikož koupil blbej kousek.Dnes sedlá KTM 950 Adventure a na blbnutí KTM 520.Na začátky na Dakaru 600 nezapomíná.Jean

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 21:03 | Nahoru | #20
jeankonig>
To musel mit kurva smulu...ale zas pak mel prakticky novou motorku...Tak jak to tak vydim tak to bude chtit nekoho zkusenyho kdo tomu rozumi sebou... :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 21:06 | Nahoru | #21
to all:
Dik moc vsem za info a kdyby se objevili nake dalsi nazory tak jedine dobre...cim vic tim lip ;)

Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 21:14 | Nahoru | #22
Na starým XL600 1985 (posaz alá prkno) a za odpoledne sem udělal s kámošem na TT600 400km (sice ne na jeden zátah) a vydržel jsem to i s křivejma zádama.
Takže bych se posazu na jakýmkoli enduru vůbec nebál.

Suzuki DR 600/650

22.1.2007 v 23:00 | Nahoru | #23
Wenca24>
ja mam 193cm a sedí se mě na ní dobře,nohama dosáhnu na zem,ale musim sedět trochu víc v zadu.ty bys to měl mít v pohodě.jezdit ve dvou se dá, místa je dost,ale musíš počítat se slabšíma brzdama.jinak generálku motoru a další opravy zatim neřeš,až podle toho co kuopíš.

(reakce na) Suzuki DR 600/650

23.1.2007 v 07:21 | Nahoru | #24
Wenca24>
Tak s tím posezem Ti moc neporadím protože já mám 170 cm a 65 kg. :)
Ale myslím že posez je naprosto v pohodě. Motorka je celkem velká, řidítka jsou vysoko, sedlo je velký a široký. Takže pohoda.
Jo ty brzdy jsou slabší takže když budeš jezdit ve dvou tak s tím musíš počítat. Určitý vylepšení je možný - panceřové brzdové hadice a pořádné destičky na předek a dozadu nové obložení.

Suzuki DR 600/650

23.1.2007 v 11:43 | Nahoru | #25
No ja prave radsi resim veci driv nez pozdejc :)Chtel jsem akorat vedet kolik si mam zhruba nechat rezervu kdyby se neco podelalo abych nekoupil motorku a pak na ni pul roku nejezdil...Jinak s tim posazem jste me docela potesili, s brzdama pocitam ze nebudou nic extra...

Suzuki DR 600/650

24.1.2007 v 16:26 | Nahoru | #26
taky mám DR650 a zatím jsem žádné díly nepotřeboval(až na svíčky olej atd)mám ji od podzima a zatím žádný problém

Suzuki DR 600/650

24.1.2007 v 18:24 | Nahoru | #27
to DR-oktor: Tak tak bych ctel taky dopadout ze bych kopil a pak jenom jezdil :D

to pila2: Vim ze do terenu moc nejezdis ale kdyz uz nakej jedes nemas s masou problemy s tvymi proporcemi?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600/650

24.1.2007 v 18:33 | Nahoru | #28
Sice je to trosku mimo tema ale co si myslite o tomhle?
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=54084
docela pekny ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650

25.1.2007 v 08:05 | Nahoru | #29
Wenca24>

Já si s terénem moc netykám. Na to je motorka moc těžká a já moc slabej :rolleyes:
A navíc já mám čistě silniční gumy a to je pro terén velka nevyhoda. Mitas E 08 ti ustřelí i na suchý trávě.
Brácha má ale DR na drapákách a tak se s ním občas projedu -ale jen tak louky a lesní cesty a tak. To celkem v pohodě zvládám. Stačí tam dát za dvě a občas za tři a pak jen točit plynem. Motorka má výkonu na rozdávání. Tedy na závodění to samo není ale jinak je to pohoda.
Když čloběk přehlídne nějakou díru nebo tak tak se celkem nic moc neděje. Tlumiče maj velký zdvihy a ty to v klídku poberou.
Jinak do terénu je dobrý nedávat si plnou nádrř. Přeci jen těch 21 litrů je pak celkem znát. :)
Jak říkám já prcek takový pohodový ježdění po skoroterénu zvládám v pohodě. na nějaký větší řádění by to chtělo něco lehčího...

Suzuki DR 600/650

25.1.2007 v 09:11 | Nahoru | #30
Ňákej pit-bike *yes* ten je lehkej a malej.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist