paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupě a provoz velkého GS
20.8.2009 v 09:10
Zdravím.
Rád bych si k LC4 koupil velké boGSer enduro a splnil si tak dětský sen. Nechci za to dávat moc peněz a tak přemýšlím o ročníku cca 95. Zajímá mne toto: Dá se v této cenové kategorii(do 100 000, slovy sto tisíc Kč,-)sehnat zachovalý použitelný stroj? Jak je to servisem? Dokáže to opravit(a objednat díly)běžný motoservis? Někde jsem tu četl, že majitelé GS vozí své stroje do německa a pod a to bych fakt nepodstupoval. Díky za případné rady.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě a provoz velkého GS

21.12.2009 v 20:43 | Nahoru | #1
johnyboy> .. pomalejsi 1cka, vetsi nadrz, vsechno co jsi psal, sirsi a trochu jine plexi, jednodilne enduro-sedlo, vykonnejsi altik a myslim 2 palubni zasuvky - jedna na prevodovce a jedna nahore.... a to je asi vsechno.

(reakce na) Koupě a provoz velkého GS

21.12.2009 v 20:47 | Nahoru | #2
Bubak z Nemecka> zapoměl jsi na větší zdvih

(reakce na) Koupě a provoz velkého GS

21.12.2009 v 21:38 | Nahoru | #3
Bubak z Nemecka> diky moc! .....zacinam koukat k sousedum, co a v jakem stavu nabizej

prillerpis: bubak nezapomnel bo si macher vsimnul, co jsem psal a tyto postrehy vlozil do vety "vsechno, co jsi psal" ...on je mazanej!

vsem: Ja Yeoupa chapu, ma strasny osud.....pochopte ...byt jen sam, se svym pocitacem, jawkou, s nikym si nerozumet diky sve prehnane inteligenci a jedine, co na tomto svete mate je sen o BMW, ktery ale nesmite nikomu rict, protoze by Vam ho uz dnes nikdo tady neuveril .....jen si to zkuste predstavit ...to by jednomu hrablo ....... ale i presto bych ho proste zacal ignorovat a treba ho to jednou prestane bavit a zacne se do diskuzi zapojovat a povznaset je svymi postrehy namisto nastvavani lidi a zasirani temat, v kterych se chtej lidicky neco dozvedet

Naposledy editováno 22.12.2009 02:29:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě a provoz velkého GS

22.12.2009 v 15:55 | Nahoru | #4

Bubak z Nemecka>johnyboy> .. pomalejsi 1cka, vetsi nadrz, vsechno co jsi psal, sirsi a trochu jine plexi, jednodilne enduro-sedlo, vykonnejsi altik a myslim 2 palubni zasuvky - jedna na prevodovce a jedna nahore.... a to je asi vsechno.



Pomalejsi jednicka, padaky a vetsi nadrz byla volitelna/priplatkova vybava..

Vyssi zdvihy o 2 cm vpredu i vzadu

Tusim ze kratsi sestka, moje GSA ma maximalku kolem 190km/h

Jeste je tam jiny susplech pod motorem.

GS ma dvoudilne a polohovatelne sedlo, cast pro spolujezdce se da uplne sundat a jezdit treba bez ni.

GSA ma sedlo jednodilne, nepolohovatelne a celkem vysoke. Pokud mas do 185, budes bud na spickach, nebo mrskat nozickama ve vzduchu

Dalsi rozdily me nenapadaji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks


TOPlist