Druhá polovina tvrdí - průvěs dělám 3-4cm na zatížený moto
Obě skupiny mají vcelku slušný argumenty, proč to dělat. Rozhodl jsem se pro tu první variantu, nakonec jsem zjistil, že ani není třeba příliš dopínat a jen jsem upravil kolo, který nesedělo o jednu drážku, čili řetěz se lehce přišponoval-na bočáku 4-5cm průvěs. po zatížení řetěz bez vůle.
Najeto 300 km řetěz na zatížený moto má vůli cca 3cm, drhne o horní gumový kryt kyvky. takže mě za 1. zajímá jak na svých cestovních endurech nastavujete průhyb vy a pokud na bočáku, tak jakou vůli má spodek řetězu když na motorku nasednete.
no a druhá otázka - kde se během 300 km mohla vzít tak velká vůle řetězu?
naštěstí měním v úterý řetězovku, tomuhle už nějak nevěřím
dík za rady tipy názory
1 reakcí na tento příspěvek Průvěs řetězu u cestovního endura
Tak bylo psáno v manuálu ZX12R.