globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 1000 RR
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli je velkej rozdíl v těchhle ročnících ?

Díky za příspěvky
Anketa: CBR 1000 RR kerej ročník ?
r.v. 2004
5%
2
r.v. 2005
16%
7
r.v. 2006
79%
34

Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:25 | Nahoru | #151
je tu dusno,serte na to chlapi!!!

Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:26 | Nahoru | #152
..njn,
tak dobrú - možno zasa o rok - "sportovci"

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:26 | Nahoru | #153

Honďáci se rozčilujou,a mě udivuje ten tvůj klid,i minule jsi mě úplně okouzlil,jak máš emoce pod kontrolou.
Tu podmínku jsi vyfasoval taky jistě za to,že jsi někoho rozčílil ty,že?
A jinak máš pravdu,odpovídám pouze na to,na co chci,protože mám mindráky a s tebou se tak krásně debatuje,hlavně na téma HONDA. Vidíš,jak jsem nasranej,že se mi navážíš do Hondy,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:36 | Nahoru | #154
prackarr> proč sem taháš to že jsem měl podmínku?! Koukám že se o mě zajímáš hodně viď?!

no na smajlíkách nic nepoznám, to je divný co?! Seš prostě člověk kterej mě tady na tom fóru sere už jen pro tvoje hovna co meleš všude takže proto.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:47 | Nahoru | #155
Desitka ma podvozek v pohode, jen je kratsi, ostrejsi rizeni (a neklidnejsi) a wheeliesovejsi, coz je pro me osobne mnohem zabavnejsi a adrenalinovejsi ac na okruhu nevyhodnejsi. Je taky citlivejsi na ojety gumy, takze jak sem nazul novy, tak to byla jina motorka. Samozrejme kazda je s novyma jina, ale byl to mnohem vetsi rozdil nez treba u klidnejsi ZX9. Zaroven je pohodlnejsi, vyrazne oproti napr. R1 05. Oproti CBR nevim, ale prackarr pise ze taky.

Jinak ty rozdily, ony jsou podstatne rozdily mezi ZX10 04 a 06, ktere maji stejny max vykon, takze kecat, ze rozdily mezi znackama pozna jen nekdo profi jsou alibisticke nesmysly. Clovek pozna i plnou nebo poloprazdnou nadrz, kdyz trochu jezdi. Neni na tom nic profi. Musite ale jezdit a ne kecat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:54 | Nahoru | #156
Bubrak ZX10R> Jak myslíš pane,hádat se nebudu,páč toliko zkušenosti nemám

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 22:54 | Nahoru | #157
[quote]GRASSEL>prackarr> proč sem taháš to že jsem měl podmínku?! Koukám že se o mě zajímáš hodně viď?!

Ty vole tak to je husty co se tady dostane ven....
Chlapi je mo do toho hovno,taky me tady drbou vsemozne,ale tohle jako fakt nechapu a myslim ze je to hodne pod uroven.... :\

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 23:00 | Nahoru | #158
prackarr> jinak pro tvé info, nebylo to za krádže, drogy nebo podobný věci. Bylo to prostě za rvačky a to že si to sem vytáhnul, no myslím že tohle je přesně ta věc která se říká do očí ale díky. Já se za podmínku nestydím a ani za to za co jsem jí dostal.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 23:00 | Nahoru | #159

Dr.Ďuričko22>Bubrak ZX10R> Jak myslíš pane,hádat se nebudu,páč toliko zkušenosti nemám



V poradku, samozrejme se klidne zeptej az ti zas nebude neco jasny, hlavne kolem Hond, na ty se profiluju jako velkej odpornik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

19.8.2009 v 23:39 | Nahoru | #160

GRASSEL>d8-esdro> ano, je nejvyváženější to sice jo ale až poslední dobou. Fároš 99 na hovno podvozek, všude rvali levný věci a nebyly do roku 2000 dát ani usd vidlice, cbr 600 f - nahovno podvozek, regulátory dobýjení do dneška děs a pro lidi to asi moc není když kámoše nechala v Itálii jediný co je vyvážený je 1000rr od Hondy, jinak nic.

to že je Honda držák už taky dááááááávno neplatí, jediný co pro ně platí je to že maj tichounký motory a že to nemá takový koule jako ostatní motorky. Dneska už taky dávno neplatí nejvyváženější jelikož konkurence má už všechno lepší. Akorát platí že je pořád nejhodnější litr a nejpoužitelnější na silnici.


Hochu tak to ni hovno.... jezdil jsi nekdy na farosi např 96 a měl možnost to srovnat s Ninjou 96,nebo s Thunder Ace??? Honda sice jela na max hovno,ne jako ty dve,ale podvozek a halvne váha kde byl rozdíl možna 50 kilo..... Podle me do roku 98 než prisla R1 byl Fároš hodně dobrej!!! 98 až 2000 je mrdka to je pravda.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 00:05 | Nahoru | #161

Dony19>Hochu tak to ni hovno.... jezdil jsi nekdy na farosi např 96 a měl možnost to srovnat s Ninjou 96,nebo s Thunder Ace??? Honda sice jela na max hovno,ne jako ty dve,ale podvozek a halvne váha kde byl rozdíl možna 50 kilo..... Podle me do roku 98 než prisla R1 byl Fároš hodně dobrej!!! 98 až 2000 je mrdka to je pravda.



Jo, Faros byl bomba, 92+. Je fakt, ze SRAD v 96 ho uz setrel a v 98 ZX9, ale predtim to byla pecka. I pres ty ruzny nevyhody co zname ze. Proto sem Farose treba doporucil brachovi a hodne na nem makal aby se zprovoznil (byl borenej). A hlavne ted muzu objektivne kecat o tom jaky to je kdyz vam shori regulator a alternator, uchlastaj se svicky a nechce se vam kupovat nova 16" guma na predek.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 07:45 | Nahoru | #162

GRASSEL>BRUTUSSS> a tobě se zdá že maximální rychlost vypovídá o potenciálu a zátahu motorky??? Já jsem zase jel na 05ce. Plynulí zátah má jako každá Honda, nic tě nepřekvapí. Motorka je to víc než dobrá a jak jsem řekl, na provoz nejpoužitelnější.



Jasne ze maximalka o tom nevypovida, je to jen jedna z dalsich hodnot. Nic me neprekvapi?? Tak ja mam radsi jistotu v zatacce nez kopanec do prdele pri urcitych otackach a vyhozeni ze stopy. Jinak si myslim, ze dnesni supersporty jsou vsechny na spickove urovni a tech par koniku nekde na vic je mi osobne jedno. To by treba ostatni co jezdi 6-ky, FZ1, Bandity a dalsi museli nudou usinat za jizdy. Ono to ma vsechno neco do sebe. Ale taky mam kamose, ktery narval turbo na busu 07, protoze je lina a nejede..a chce 4 stavet na zadni plynem

Naposledy editováno 20.08.2009 07:46:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 07:47 | Nahoru | #163

GRASSEL>prackarr> jinak pro tvé info, nebylo to za krádže, drogy nebo podobný věci. Bylo to prostě za rvačky a to že si to sem vytáhnul, no myslím že tohle je přesně ta věc která se říká do očí ale díky. Já se za podmínku nestydím a ani za to za co jsem jí dostal.


Za prvé- podmínku jsi na sebe vytáhnul sám. Jak jinak bych to asi věděl,co myslíš?
Za druhé- nikde jsem nepsal,že byla za krádeže,nebo drigy! Naopak,pokud si znovu přečteš,co jsem psal,tak ti možná,možná dojde,že jsem mířil právě na ty rvačky. Už jen tím,jak tu každýmu vyhrožuješ,že si ho podáš. Stejně jako to dělal cort. A jak to dopadlo,když vy dva jste se potkali,to jsem četl před měsícem taky. U mě jsi magor a namistrovanej frajírek,co má rozhodně větší svaly,jak rozum,takže tímto s tebou debatu končím,protože s lidma jako ty si nemám co řict.
Pokud máš pocit,že bych ti to do xichtu neřekl,tak jsi vedle. Jde ale o to,že já nemám tu potřebu jet do nějaké prdele,abych ti něco vysvětloval. Pokud máš tu potřebu ty,tak si dohjeď a nepiš mi prosím ty žvásty o tom,co se jak do xichtu říká a co ne. Jinak dělej,že tu nejsem a nereaguj na mě,protože já na tebe už taky nebudu. OK.?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 07:52 | Nahoru | #164
...tak to ma vypadat..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:02 | Nahoru | #165
prackarr> já mám svaly jako svině

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:03 | Nahoru | #166

Dony19>Hochu tak to ni hovno.... jezdil jsi nekdy na farosi např 96 a měl možnost to srovnat s Ninjou 96,nebo s Thunder Ace??? Honda sice jela na max hovno,ne jako ty dve,ale podvozek a halvne váha kde byl rozdíl možna 50 kilo..... Podle me do roku 98 než prisla R1 byl Fároš hodně dobrej!!! 98 až 2000 je mrdka to je pravda.



jel jsem na fárošovi 99ce a měl možnost srovnat třeba se sradem 750kou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:04 | Nahoru | #167

GRASSEL>prackarr> já mám svaly jako svině


Tak pokud nemáš svaly,tak už rozumím tvému rozumu,když je menší,jak ty svaly.
Hezký den rváči...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:05 | Nahoru | #168
prackarr> tobě taky zlato

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:07 | Nahoru | #169

GRASSEL>prackarr> tobě taky zlato


To snad ne? Myslel jsem více,jak 4%,to jsi mě špatně pochopil,brouku!

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:08 | Nahoru | #170
BRUTUSSS> tenhle fároš ačkoliv to nerad říkám je víc než pěknej

Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:09 | Nahoru | #171
Kurna hosi..hned takhle po ranu??...Budete mit vredy....

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:09 | Nahoru | #172

Dr.Ďuričko22>desdro> Nejel jsem Fároše,vše mám jen zprostředkovaně,ale tohle považuji za jeden z těch opravdu "zdravých" názorů.Jsem přesvedčenej,že rozdíl mezi 4v jednoho modelového období všech značek bude spočívat jen v minimálních niancích,ktere nebude běžný "silniční" uživatel sto rozpoznat.Myslím že jde spíše o to,že lidé potřebují mít vždy nějaký protipól jako je např. zarytá doměnka,že ZX10R je brutální a CBR1000RR je hodná :\



Jj s tim souhlasim

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:22 | Nahoru | #173
Honda je podle mě kvalitní pak Yamaha a kawa a poslední suzuka některé zní jak šro´ták na statku na obilí a jen se v tom kamoši hrabou.
Ja měl R1 99 ,SZR 660 ,cbr900RR , CBR600F , vlastní ---půjčené Daytona 675 07 - FZ1 GT 07-XJR 1300 - Horneta - GSXR 750 97 no a jelo to vše ....

je zajímavé že každý chválí to své a nikdo neřekně hrabu se v tom týdně nebo jednou ročně odešlo to a to ...Honda regulator nabíjení ...kamoš suzuka 5ídící jednotka ...kava ohlá ojnice...yamaha je skoro jak dvoutakt bo olej žere jak fryták tak nevím co tu řešíte ....
Kámoš ma GSXR 750 O5 a je v servisu co 1500km nějáký problém,druhej má GSXR 600 98 a nic... ja mám hondu a nic kámoš měl transalpa fungl odešla lambda a nejelo to po 6000tis km,takže tak a u jetých strojů platí jak natrefíš a jak vybíráš

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:28 | Nahoru | #174
já si zase myslím že jde o pohled, pro jednoho může být motorka brutální výkonem, pro někoho špatným podvozkem, pro někoho brzdama atd. To je prostě na pohledu. Já si dělám z Hondy prdel jen tak, a to i u kluků co s nima jezdím. Ty tričíčka gas repsol HRC jsou k sežrání Uznám když je motorka dobrá a např. cbr 600 f jsem zde i doporučoval jedný holce, ta motorka se mi motorově ze šestek zdála nejsilnější ačkoliv na papíře ty trapný údaje mluví úplně jinak.

1000rr je ale opravdu hodná motorka, řekne to i spousta majitelů. Hlavně průběhem výkonu, nic tě tam nepřekvapí a je to hrozně lineární průběh který cítíš a opravdu není moc znát že je to litr. Má psanejch 172 koní, R1 02 asi 150 kobyl ale fároš je pocitově prostě míň výraznej motorem. Kdyby vám nikdo neřekl údaje tak hned řeknete - ta R1 má větší výkon.

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 08:34 | Nahoru | #175
marekparek> jediný co se nemůže Hondě vytknout je tichost motorů to je jediný. Já zase nikdy neměl problém ze suzou ale ani s aprilkou a ani s kawou, jelikož jsem vždycky dělal to co jsem měl dělat. Neexistuje poruchová a bezporuchová značka!!!!!!!!!!! Neměl bych problém říct tady že se v suze hrabu nebo v nějaký že jsem se hrabal ale není to tak!!!! Ale souhlasím s tím že moje gsxr 1000 vedle fároše 1000rr, R1 02, R6 atd. má hlučnej motor, to souhlasím Stejně tak ale já můžu říct že nikdy Honda nebude mít v otáčkách takovej zvuk jako suza, to je prostě charakteristika motoru. Mimochodem každej si utvoří jinej žebříček hodnot a to kdo je nejvíc kvalitní a nejmíň kvalitní každej řekne umístění jiný!!!!

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 10:33 | Nahoru | #176
[quote]BRUTUSSS>...tak to ma vypadat..

[img] jako že máš na cestování tu a na řádění druhou?No to pak jo

Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 12:45 | Nahoru | #177
Já to teda všechno nečtu, přeskakuju jen na nicky Bubrak, Grassel, Virago 1100, Žádnejstrach ev. Prackarr (ostaní prominou), a poznamenal bych jen to, co by měl původní tazatel vědět nebo tušit: Pokud mu jde o nějaký hodně specifický parametr, měl by si vybrat kteroukoli ze zbývajících tří rejží podle ctěné libosti. Pokud se chce (a má na to - viz Virago 1100!) božsky povozit, zvolí Blada (s potěšením zaznamenávám, že ´06 je v anketě o dost vepředu což koresponduje s mou volbou - jezdím na tom krom ZX 9R třetí rok a ten prožitek je o tom, jaké jsou momentální ambice jezdce - ta máša vám prostě nabídne na co momentálně máte a dodrží slovo.
A drobnost pro Prackarra: Je mi to vcelku jedno, ale ten týpek za nickem GRASSEL vskutku není žádná pumpa, a opravdu mi přijde ten Tvůj konfrontační syndrom skoro obsese?

3 reakcí na tento příspěvek Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 21:54 | Nahoru | #178
rok 2006 je oproti 04 celkem dost předělanej.defakto dost odlišnej.
06 má přepracovaný dualní vstřikování,předělaný sání,odlišný je i podvozek konkrétně zadní tlumení,komplet kapotáže (oproti 04 je ten odpor vzduchu minimální)a jiný světla,odlišnej je i elektrohydraulickej tlumič řízení,má jinej výfukovej systém (přívěra)
a pár odlišností by se ještě našlo.Rozhodně za sebe mužu říct že přechod ze 125 (cagiva mito 93) byl uplně v klidu,sériová motorka je jako hračka.dělá to co chceš a díky posedu a těžišti se nádherně sklápí do optimálního ůhlu.výborně brzdí.po namontování full systemu Yoshimura rs-5 carbon a K&N a odladění podvozku jde ovšem o jiný motocykl,honda najednou jak kdyby nebyla hondou je to peklo.na zadní jde sama za plynem až do 4 stupně
A jeden zásadní rozdíl model 04-05 se vyznačuje značnou zpotřebou (bylo mi řečeno 12/100) , 06 když jedeš pilu tak s yoshimurou cca 180 km na nádrž/ale když jedeš pohodičku do 160 tak dáš 260 km což neni tak strašný.nádrř má 18 litrů.
jezdim na ni 2 sezonu,byla to funglovka a zatim bez závad
Tak štastnej výběr

(reakce na) Honda CBR 1000 RR

20.8.2009 v 22:09 | Nahoru | #179
-MILHAUSE-> no tak s tímhle souhlasím, ještě byla jinak umístěná řídící jednotka, ty plasty jsou lepší a už nebrousíš kapotama o zem.

ale co je absolutní blbost je že se zvedá na 4ku plynem. To jsem viděl na kámošovo okruhový K6 co je ostře poladěná z ameriky a má přes 220 koní. Takže tomu snad sám nevěříš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 1000 RR

21.8.2009 v 08:17 | Nahoru | #180

-MILHAUSE->rok 2006 je oproti 04 celkem dost předělanej.defakto dost odlišnej.
06 má přepracovaný dualní vstřikování,předělaný sání,odlišný je i podvozek konkrétně zadní tlumení,komplet kapotáže (oproti 04 je ten odpor vzduchu minimální)a jiný světla,odlišnej je i elektrohydraulickej tlumič řízení,má jinej výfukovej systém (přívěra)
a pár odlišností by se ještě našlo.Rozhodně za sebe mužu říct že přechod ze 125 (cagiva mito 93) byl uplně v klidu,sériová motorka je jako hračka.dělá to co chceš a díky posedu a těžišti se nádherně sklápí do optimálního ůhlu.výborně brzdí.po namontování full systemu Yoshimura rs-5 carbon a K&N a odladění podvozku jde ovšem o jiný motocykl,honda najednou jak kdyby nebyla hondou je to peklo.na zadní jde sama za plynem až do 4 stupně
A jeden zásadní rozdíl model 04-05 se vyznačuje značnou zpotřebou (bylo mi řečeno 12/100) , 06 když jedeš pilu tak s yoshimurou cca 180 km na nádrž/ale když jedeš pohodičku do 160 tak dáš 260 km což neni tak strašný.nádrř má 18 litrů.
jezdim na ni 2 sezonu,byla to funglovka a zatim bez závad
Tak štastnej výběr



Za 4 plynem na zadni? V kolika se ti to zveda?? V 230??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš


TOPlist