globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 Travel II
 
24.11.2006 v 14:07
Zdravím,

nevíte někdo co má tohle http://jawamoto.wz.cz/tra250.html znamenat? :puke: Kachna a nebo další jawácká sebevražda? Nebo zájem prosadit se na trzích od Ukrajiny na východ?

Vysoká dědičnost prvků z modelu Jawa 350/640 umožňuje také uvést motocykl na trh za cenu okolo


60.000,-

což bude jistě bezkonkurenční nabídka.


:)

Co se dá koupit za 60k, byť by to byla ojetina, si asi každý představí. Co byste volili, novou dvoutaktní Jawu nebo např. za tyto peníze velmi zachovalou ojetou Suzuki GS?
______________________________________________________________________
poznámka:
Tak jsem se dozvěděl, že jde o 4takt... Pokud bude ten motor šlapat tak je to opravdu slušná nabídka. Ovšem stejně by to chtělo přinejmenším modernizovat kabát.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Jawa 250 Travel II

24.11.2006 v 14:54 | Nahoru | #1
Ten další prototyp náhodou nevypadá zle, to může být docela dobrý :)
No a k tý ceně - "proč bych si kupoval novou GS500E když za ty peníze můžu mít jetou R1 ve skvělém stavu??"

Jawa 250 Travel II

24.11.2006 v 14:56 | Nahoru | #2
Pekny barvy.... :marod:

(reakce na) Jawa 250 Travel II

24.11.2006 v 16:54 | Nahoru | #3
rastakvajanasta> Je to 4takt a má vyšší výkon než Honda CBF250, která mimochodem stojí okolo 120000 kč. Co myslíš, že si většina lidí koupí raději?
Jen doufam, že daj kulatý světlo a jiný barevný provedení- tohle je hrůza.
A odkaz je ze stránek prodejce jwa www.jawamoto.wz.cz

Jawa 250 Travel II

25.11.2006 v 11:10 | Nahoru | #4
proč srovnávat s ojetinou. A cena je slušná, ne????

Jawa 250 Travel II

25.11.2006 v 20:41 | Nahoru | #5
Tyhle prototypy sleduju tak měsíc, prvně sem viděl tu červenou ,,šílenost,, , byl to jen jiný motor v rámu Jawy 350, blinkry z roku raz-dva atd. Ale ted Jawa ukázala 2 model a to je panečku o ničem jiném, design opět podobný a vycházející z 125 Travel a 350 ale už by se na tem dalo i jezdit páč to prej má 17,5 Kw... *yes*

Za sebe si myslím že by jawa, když už má ten ,,nový,, 250tkový motor tak by mu měla udělat i jiný rám, centrál, zadní kotouč, prostě co má v téhle době skoro každá motorka, takto to furt vypadá jako levná čínská kopie. Ale pokud se taky rozhodují o jiných variantách tak bych rád viděl v enduru/cest. enduru spíše jednoválec, dvoj válec bych nechal nákému pěknému čopříku a cestáku... :) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

26.11.2006 v 20:13 | Nahoru | #6
Jinak koukam, ze na strance maji formular na dotaznik, takze muzete svuj nazor napsat primo tam.
2 HartDěda125: s pouzitim jednovalce do endura nelze nez souhlasit. Chromovanej dvouval je tezkej, sirokej a v enduru zbytecnej. Ale je mi jasny, ze pristi rok se s podobnou prasecinou Jawa predvede na vystave. :puke:

(reakce na) Jawa 250 Travel II

27.11.2006 v 15:40 | Nahoru | #7
Slávek-TDM> Je jasný že Jawa chce kupředu, s 650 bych řekl že se jí to povedlo, až na nětrerý maličkosti....ted má díru mezi 125 a 650 a chce ji vyplnit. snaží se to vyplnit tou 250tkou, což je myslím dobře ale chtělo by to inovaci - rám, design atd. ten dvouvál s 17,5kW je fakt jen do čopříka a cestáka, do endura bych uvítal tak 250 - 400cc jednovál, páč kil není nikdy málo a musí bejt pěkně úzská a lechce voditelná..... *yes*


Jo anketa tam je a ted to bude jen na lidech, Jawě a financích co z toho vznikne *yes* ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

27.11.2006 v 18:18 | Nahoru | #8
Cauvec! Tak ja si myslim, ze se Jawa snazi, jen by se nemela tolik soustredit na kvantitu, ale taky trosku na kvalitu, protoze takovy jmeno ve svete ma. Snazi se valit proudy motorek na export a na domacim trhu nic moc a mnohdy se rika , ze na vyvoz jdou kvalitnejsi kusy, mozna je to hloupost, ale podle me by se mela Jawa snazit plne uspokojit domaci zakazniky. A co se tyce ty 250ky , tak si myslim, ze kdyz to dotahnou do konce, ze to spatny nebude, tohle je jen prototyp, nebo co, tak kdyz tomu daji vzhled, tak by to mohlo byt *yes*

(reakce na) Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 15:02 | Nahoru | #9
Bortlas - Jawa Dakar 125> jawa jméno ve světě má nebo měla, ale vem si politiku jawy: Majitelé si ji přehazují, když jí ještě nedávno vlastnil Charouz dotáhl sem ty mini auta.....výrobek drahý na českém trhu se neuplatní...tak ji prodal, ted je Jawa v alianci s TMEC - česko-čínská značka, kolik let mohla jawa dělat new pařízka a neučinila tak, ted se spojila s čínou a čínský výrobek nese české jméno....model je to pěkný, na českém trhu si myslím že se uplatní, ale jawa si pod sebou sama podřezává větev a nechává si ukrást nápady.....

Jawa dělá mnoho let ty 4T 125 jak máš ty *yes* ale aby byli na českém trhu schopné musí jim srazit cenu, bohužel se to dotklo motoru, starší motory CPI (licence honda thajwan) byli vynikající a ted je nahradili čínské Linhaj, Dandy přišla o otáčkoměr,.....ale aby se Jawa koukla na vzhled a modernizovala některé prvky tak to neeé :( např. z mého pohledu zadní světlo alá babetta, těžce vypadající podsedlové plasty, přední blatník....vím sou to věci na který motorka nejezdí ale zákazníka i odrazují.....např. jako mě, chtěl sem Jawu 125 sport, ale tyto maličkosti mě přesvědčili.....

Je jisté že se Jawa soustředí na jiné trhy než Czeko, ale pochybuju o tom že by vývozní motorky byli lepší, páč podle některých majitelů Jaw (nových) kteří ve většině tvrdí že new motorky ani v Jawě nestartují když sjedou z pásu. Ale stálo by za to udělat test Jawy koupené zde a někde jinde.....to by se pravda ukázala *yes*

A tak přejme/přeju Jawě aby dala na hlas lidu a koncept Jawy 250, nebo i jiné Jawy zdárně dotáhla do konce, aby byl motocykl konkurence schopný a dobrý jako za její nejlepší slávy.... *yes* :)

Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 17:40 | Nahoru | #10
Kdo nenašel na jawamoto.wz.cz moje koláže tady jsou: http://stunt2t.blog...250-prototypy-kolaze

Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 18:07 | Nahoru | #11
.

Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 20:48 | Nahoru | #12
Mne se líbí ta 650 style ale strasne mi pripominá GeSko

Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 21:05 | Nahoru | #13
podle me ten motor v te jawe je 4T jinak na 250 mi neprijde nejslapsi. ale ten desing: vyfuky HRUZA, jinak skoro komplet stara 350/640 *no* uvital bych par inovaci

Jawa 250 Travel II

28.11.2006 v 23:40 | Nahoru | #14
Myslím, že na 250 to má výkon slušnej, 17 kW v téhle kategorii neurazí! Design se určitě ještě zlepší, protože sami moc dobře vědí, že těhle maskotů by moc neprodali...

Ale berme to jako krycí maskování před představením dech beroucího skvostu.... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

29.11.2006 v 08:38 | Nahoru | #15
Nevím proč, ale myslím že dokud bude jawa tvořit neustálé variace na téma 350/640 jen s jinými motory (125,250), tak tu firmu asi nezachrání. :puke: Chápu že tam nejsou peníze, že jde o to aby byla nízká pořizovcí cena, ale vzhled 640 je prostě okoukanej. Jinak výkon je solidní :thmubup:

Jawa 250 Travel II

29.11.2006 v 09:03 | Nahoru | #16
Mno, nejsem si tim jistej, ale mam takovy tuseni ze si nekdo plete kW a kone... tenhle motor ma u "konkurence" vykon mezi 17 a 19 konema, at uz se jedna o Yuki, Kentoya, nebo puvodni original CB 250 primo v podani Hondy.

Takze si dovolim tvrdit, ze by to byl doslova zazrak, kdyby se v Tynci povedlo naladit na 24 koni motor, ktery nikdo jiny behem poslednich 20ti let nehoni pres 20 koni...

V tomhle smyslu jsem presvedcen ze to je kachna, nebo prinejmensim klamava reklama. A nebo mozna jen dalsi ukazka toho, jake pomery vladnou v kolebce naseho motoprumyslu, kde si zrejme jeste vetsina lidi neuvedomuje, ze jim "monopol" pred 17ti lety skoncil. Pokud vyrobce nebo prodejce nepozna rozdil mezi kW a konskymi silami, tezko se pak muzu spolehnout, ze prohozeni olejovych hadic (vstupni a vystupni hadice byly opacne namontovany, takze by pri prvni jizde nasledovala destrukce motoru, ktery by jel nasucho) u noveho motocyklu 650 classic jednoho meho motokolegy je jen ojedinely pripad ktery se stava maximalne ... za poslednich...

(reakce na) Jawa 250 Travel II

29.11.2006 v 09:15 | Nahoru | #17
Tomas125> dovolim si souhlasit a nesouhlasit zaroven. Souhlasim v tom, ze to co predvadi v Tynci je nema sanci postavit do situace konkurenceschopne firmy. Nesouhlasim ale s tim, ze by vzhled 640 uz nelakal. Ale je jasne ze to je vec nazoru. Me se klasicky nahace libi a urcite v tomle uhlu pohledu nejsem jediny. Nerikam ze ostre rezane tvary soucasnych nahatych strytu nemaji svoje kouzlo, ale v podani 20tikonove malorazky by to bylo spis k placi nez k smichu.

Nicmene... kdyz dizajn "640" u novyho stroje tak v podani ramu z Vodnika. Nechapu jestli k tomu pany soudruhy vede lenost a neochota neco menit nebo je to tim ze uz nechali rozkrast puvodni dokumentaci a pripravky na ramy 593, ale je to fuk. Pokud jen vymeni motor a zbytek zustane, je to motorka kterou nechci.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

29.11.2006 v 15:12 | Nahoru | #18
No nesmím o tom mluvit, ale dle infa z týnce by to mělo jít na jaře do prodeje, je to 4T, kolem 20ti koní. Snad se ještě pohne s designem, ael za ty prachy by to mohlo jít na odbyt, je to 250 za cenu 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

29.11.2006 v 15:32 | Nahoru | #19
Jawaweb> tohle všecko vím/víme zwebu, ale nevíš jak to bude s jinými modely??? jestli bude jen tento, nebo bude i jedno hup do endura???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

30.11.2006 v 09:42 | Nahoru | #20
HartDěda125> nebude. Nemam to overeny ale klidne se vsadim ze nebude. Znam filosofii Tynecky fabriky a v tomhle mam jasno. Proc by meli uvazovat nad extra motorem pro enduro v kubature, pro kterou maji pripraveny dvouvalec, kdyz v soucasnosti patlaj vsechno ostatni jak se da a snazi se mnohdy i nesmyslne montovat na ruzny modely stejny dily.

(reakce na) Jawa 250 Travel II

30.11.2006 v 11:33 | Nahoru | #21
Jawaweb>>
:D :D :D :D je to hrozný tajemství no, akorát to ví úplně každej... :D :D :D :shy: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

4.12.2006 v 11:58 | Nahoru | #22
No ale vzhledem k tomu, že si dost lidí myslelo, že to bude 2T. Zatím se testuje jenom klasická třinďácká verze a na něco nového to moc nevidím, takže radši šetřeme na 650

(reakce na) Jawa 250 Travel II

4.12.2006 v 13:55 | Nahoru | #23
Jawaweb> co ze bude 2T? tahle 250? vzdyt to prave byt nemuze, kvuli emisnim normam, ktery nemaji sanci dvoutakty bez vstrikovani splnit. Takze bylo jasne, ze pokud bude nejaky nastupce trindy, jedine 4t

Jawa 250 Travel II

4.12.2006 v 16:44 | Nahoru | #24
Jsem jim tam taky pisnul dotaznik. Davam 1 za snahu a 5 za provedeni :D, nicmene drzim palce dal.

Brecim, kdyz si vzpomenu na sveho byvaleho vodnika 250/593-1C Master. Jeho ram uz byl celkem pouzitelny, mel i hezci blinkry a ostatni veci z 640tky na nem vypadaly dobre.

Jawa 250 Travel II

4.12.2006 v 17:27 | Nahoru | #25
Ale jo, je to 4T, jenom jsem psal, že si to tu někdo na začátku myslel...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 Travel II

5.12.2006 v 14:14 | Nahoru | #26
2T v této době nemá cenu ani konstruovat a homologovat na silniční provoz, přísné normy a myslím že lidi by o to ani neměli zájem.....


Je dobře že jawa přestoupila na 4doby, ale chcelo by to aj větší objem mě by se líbylo 400cc enduro, něco jako Praga *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

5.12.2006 v 14:41 | Nahoru | #27
HartDěda125>
tak si ji kup tady http://web.quick.cz/motopraga/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

5.12.2006 v 15:03 | Nahoru | #28
HTB> paráda *yes* *yes* *yes* jen počkat aby to mělo aj homologaci na silnici a to SM bo MX bude paráda :) už aby to bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

5.12.2006 v 20:06 | Nahoru | #29
HartDěda125> no ja cekam na homolagaci dva roky , uz sem tam i volal a dostal nekolik terminu ale nic , evidentne nejen v jawe delaj ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 Travel II

6.12.2006 v 15:05 | Nahoru | #30
HTB> to víš českej zákazník má o něco českýho zájem a oni je slibují a slibují......ale snad se jednou dočkáme a budem moci driftovat, nebo plašit srny na těchto novejch pěknejch pragovkách
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist