Ahoj, prosím o radu (nejen) GéeSXeRáky... O víkendu mě potkala taková truchlohra, že mi z ničeho nic přestala jít jiskra do dvou válců. Stalo se to tak, že jsem jel, chcípl motor na přestávku a když jsem ho znova nastartoval, takovej divnej zvuk, jako kdybych tam měl motor z VTR
. Po rozebrání jsem zjistil, že svíčky na válcích 2 a 3 jsou mokrý od benzínu, takže se plní asi dobře(karby mám dělaný koncem jara) Tak mě napadlo, jestli to nemůžou dělat svíčky, kabely, nebo jestli neni v čudu jedna cívka. Všechno jsem měnil, prohazoval, dokonce i cívky jsem vyměnil z válců 1,4 za válce 2,3 ale pokaždý to samý... Po krátkým zatočení motoru jsou Svody z válců 2-3 jsou úplně studený, ani se to nechytá, prostě nic. Cívky jsem proměřil, na primáru maji odpor 3,3 Ohmu a na sekundáru cívka 15kOhm + 10 kOhm každá fajfka, takže součet je nějakých 35kOhm přesně podle manuálu, takže zase vim prd... Napětí do cívek taky jde a dráty k řídící jednotce jsem taky měřil, jestli to vede a zdaji se v poho, propípl jsem to multimetrem při sundaných konektorech a písklo to vždycky(ještě jsem zapomněl zkusit jestli nekostřeji... Vzkoušim
). Zajímavý je, že když zatočim motorem a svíčku mám venku, tak asi vteřinu to dává jiskru a pak přestane nadobro. Napadá mě už jen ta černá krabička pod sedačkou a tam asi zmůžu prd, nebo generátor signálu a to nevim jak změřit, v manuálu na to maji speciální cajky přímo od Suzuki bez osciloskopu se asi nechytám...
Uvítám každej nápad a všem moc díky za rady a jen se modlim, že timhle pro mě neskončí sezóna.