globalmoto_kveten





Téma: Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
 
13.8.2009 v 22:37
Ahoj,
dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

13.11.2009 v 12:09 | Nahoru | #1
Ahojky...podle mého můžeš začít i na té Cbře F ku..jestli se ti teda líbí! Není to takový rozdíl!
Ono taky hodně záleží jaky jsi typ! Jak se k té motce postavíš! Je takový, který sedne a fičí a nebo takový opatrný až ustrašený.
Musíš zatít zoubky a jet. Spadneš, tak znovu naskočit a jet!
Jinak bych ti taky doporučila spíše toho hORNETKA!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

13.11.2009 v 21:34 | Nahoru | #2

alisha>Ahojky...podle mého můžeš začít i na té Cbře F ku..jestli se ti teda líbí! Není to takový rozdíl!
Ono taky hodně záleží jaky jsi typ! Jak se k té motce postavíš! Je takový, který sedne a fičí a nebo takový opatrný až ustrašený.
Musíš zatít zoubky a jet. Spadneš, tak znovu naskočit a jet!
Jinak bych ti taky doporučila spíše toho hORNETKA!



rozhodne nesouhlasim s vetou "neni to takovy rozdil".. mezi pullitrem a ostrou sestkou je rozdil jako prase.. sam vim o cem mluvim, letos jsem prestupoval.. a tu sestku fakt nedoporucim nikomu na zacatek, a uz vubec ne male a malo vazici slecne... pokud by byla stokilovy 180cm chlap, tak by to mozna bylo neco jineho.. nejde jen o jizdu, ale taky o manipulaci s motorkou... a treba s takovou Suzou GS500 se teda manipuluje daleko daleko snaz nez s hornetem (a to nemluvim o CBR600f se kterym se manipuluje este o kapku hur).. a ne, nejsem zadnej ustrasenej typek ktery by se toho vykonu bal, gumy mam sjety do kraje a stupacky odreny o asfalt... ale na zacatek je u sestky toho vykonu (a taky vahy) proste zbytecne moc... a pokud ted od nekterych prijdou nazory ze ji pullitr prestane za pul roku bavit.. tak at prestane jezdit po rovinkach ja sem z pullitra presedl az sem dostaval jeho podvozek na hranu, stupacky z obou stran odreny, gumy sjety az uplne na hranu.. a porad mne to bavilo (ale na rovince teda chvilema nuda, to jo).. coz bylo nejakych 10 tisic km.. a sestka je uplne, ale uplne jinej level... btw, pokud je dobra trasa, tak se da jizdou zabavit i na 4T stopetadvace..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist