globalmoto_kveten





Téma: Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
 
13.8.2009 v 22:37
Ahoj,
dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky

1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

31.8.2009 v 22:16 | Nahoru | #1
Nevim proc si vsichni mysli, ze petikila jsou vhodny akorat na jezdeni kolem komina. S CB450 (stavbou podobna CB500, jen trochu starsi) i GS500 vyrazim po Evrope bez vetsich problemu, bagaz to uveze, kdyz je vyvazena, neni to na ukor ovladatelnosti. Nejdelsi cestu na zatah sem dala 800km bez problemu.
Naopak, na jezdeni do mesta Hondu ani Suzu nemam moc rada, prestoze je obe v provozu zvladam, s mensi motorkou jsem si pri klickovani mezi autama jistejsi. Po ctyrech letech na petikilech uz se moc tesim, az poridim nejakou lehci 250ccm na vyblbnuti, GS500 necham na cestovani a "uzitkovy jezdeni".

Snizovani motorky vydlabanim sedla bych brala asi az jako posledni moznost. Mame takhle snizeny sedlo na CB450 a je to dost na ukor pohodli pri delsi jizde. Motorky s centralnim tlumicem jdou obvykle snizit prepakovanim, ale i tam jsou pak vhodny dalsi upravy, zejmena bocniho stojanu, ktery je pak moc dlouhy (to mam zase na GS500).
Pri mych necelych 160cm dam ze Suzy snizeny o 3cm bez problemu obe paty na zem. Z Hondy jen spicky. Pri pomaly manipulaci je tenhle rozdil opravdu hodne znat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F

31.8.2009 v 22:31 | Nahoru | #2
Suzuveverka> Každý to má "hozené jinak" Mě se na pětistovce jezdilo dobře po městě, ale cestovat bych na tom opravdu nechtěl - ale je jasné, že holky to vidí zase všechno trošku jinak - kór, když jsou menšího vzrůstu - to se schovají za nádrž jsou vysmáté (pokus o vtip ). Dvěstěpadina mě ale srala neuvěřitelným způsobem - ve městě člověk musel furt řadit jak zjednaný, mimo město to nejelo, do kopce ve dvou do málem chcíplo... ja myslím, že člověk si musí vybrat i svou první motorku "tak akorát" - je chyba to předimenzovat i poddimenzovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist