dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
Naopak, na jezdeni do mesta Hondu ani Suzu nemam moc rada, prestoze je obe v provozu zvladam, s mensi motorkou jsem si pri klickovani mezi autama jistejsi. Po ctyrech letech na petikilech uz se moc tesim, az poridim nejakou lehci 250ccm na vyblbnuti, GS500 necham na cestovani a "uzitkovy jezdeni".
Snizovani motorky vydlabanim sedla bych brala asi az jako posledni moznost. Mame takhle snizeny sedlo na CB450 a je to dost na ukor pohodli pri delsi jizde. Motorky s centralnim tlumicem jdou obvykle snizit prepakovanim, ale i tam jsou pak vhodny dalsi upravy, zejmena bocniho stojanu, ktery je pak moc dlouhy (to mam zase na GS500).
Pri mych necelych 160cm dam ze Suzy snizeny o 3cm bez problemu obe paty na zem. Z Hondy jen spicky. Pri pomaly manipulaci je tenhle rozdil opravdu hodne znat.