dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
katynka7177> Na to CBF 600 - to myslíš Horneta??? nebo je ještě něco jiného??
Je fakt, že honda má to označení tak trochu matoucí: Hornet je CB600F - výkon 100 koní, což už jsem ti psal, že je podle mého názoru do začátku moc.
Pak je tady CBF600 - dělá se buď jako naháč nebo jako polokapota s označením CBF600S. Je sice už starší model, ale to myslím ničemu nevadí. Výkon 76 koní - to do začátku také není zrovna málo, ale ta motorka je celkové taková "hodnější". Jak už jsem psal - mé ženě to učitel v autoškole jako první motorku doporučoval, a to ona seděla poprvé na motorce opravdu až v té autoškole.
Vypadá to v té polokapotě takto:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
Tak to vypadá naprosto luxusně!!! - dokonce v této barvě - mě to až překvapuje...
A Tvá žena si ji koupila??? Nebo jí to jen v autoškole doporučili?? Možná jsi to tu už psal,ale teď už si to nějak nepamatuju