dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
JyrkaFM>Cosmogagy> já jsem jezdil na 632ce v autoškole a při jízdě s komisařem jsem ji málem převrátil na křižovatce, blbec nechal nohy na stupačkách, já jsem měl řídítka úplně vpravo a motorka začala padat, vůbec mi s tím nepomohl Pak jsem si koupil vlastní třindu a hned po pár dnech, co jsem ji vytahoval z garáže, ji opřel o máminé auto , naštěstí ho plácla jenom zrcátkem, nic se nestalo. Ale za chvilku jsem si pak zvykl a s motorkou se mi už manipulovalo slušně. Jawa má těžiště hodně vysoko, takže se s ní manipuluju obzvláště špatně
ja kdyz to porovnam, tak mi ta 632 pripadala "obtiznosti manipulace" na zhruba stejne urovni jako CeBRo... treba moje minula ER-5 na tom byla daleko daleko lip a ovladala se lehceji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
Ani jsem nepostřehla, že je ta holčina tak "malá"!
Tak potom jedině jak jsem již psala! Sedne a vyzkouší! Nic jiného ji nezbývá!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
alisha>Cosmogagy> Vážně je to Fko tak vysoké!? Já mám sice 170cm a hlavně dlouhé nohy, takže to nepocituju! A le vím, že holčiny mají s tou výškou veliké problémy!
Ani jsem nepostřehla, že je ta holčina tak "malá"!
Tak potom jedině jak jsem již psala! Sedne a vyzkouší! Nic jiného ji nezbývá!
jsou vyssi motorky, ale oproti ER-5 treba je Fko o kus vyssi (ani ne tak papirova vyska, jako spis kombinace vysky motorky a sirky sedla, pusobi daleko vyssim a mohutnejsim dojmem pri posezu) a manipulaci na miste ma teda Fko o hodne horsi - at uz je to vyska, jiny teziste, vaha, mensi rejd... a treba GS500 je na tom jeste lip nez ER-5...
je pravda ze holky obecne mivaj pri stejny vysce delsi nohy, ale za sebe si myslim ze i kdyby je mela opravdu hoodne dlouhy, tak dosahne s trochou stasti maximalne na obe spicky, a to jen lehce... vim jak si moje byvalka (162cm) zkousela sednout na moji ER-5, a na pohodlnou a dobre zvladnutelnou manipulaci to rozhodne nebylo, bylo by potreba to jeste minimalne o dva centaky snizit.. a s tim Cebrem, samozrejme ze se to da snizit, sedlo je mekkounky a klidne by se z nej daly 2-3 centaky ubrat, popustit o dva centaky v tlumicich vpredu a vzadu, a hned je to o necem jinym.. ale mas pravdu, je potreba to vyzkouset a pak uvidi jak na tom je