globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki RM 250 směs
13.8.2009 v 20:32
Caf bikeri.Mam na vas dotaz ohledne Suzuki RM 250 r.v 2005.Dnes jsem jezdil na kamosovo RM 250 2001 a neda se to srovnat s tou moji.Kamaradovo RM jde ihned za plynem a je takova ostrejsi i zvuk(pritom ma origo vyfuk) Myslim si,ze by to mohla delat smes.Je to mozne??Popripade zvladnu to sam naladit?Diky vsem za rady.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM 250 směs

13.8.2009 v 21:39 | Nahoru | #1
no spíš by to chtělo změnit trisku a upravit výšku jehly na směs prej rači moc nešahat

Naposledy editováno 13.08.2009 21:49:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM 250 směs

13.8.2009 v 22:14 | Nahoru | #2
Johnyx91> Dik.Jinak trysku sezenu kde??Popripade nevis jak nastavit smes na nejaky zakladni nastaveni?Dotahnout a povolit o kolik otacek??A jeste kde sehnat nejaky vyfuk ladeny na to jestli se to vubec prodava

Naposledy editováno 13.08.2009 22:14:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM 250 směs

13.8.2009 v 22:58 | Nahoru | #3
K.a.k.y> no s triskama to je naprd taky moc nwm kde schanět naštěstí sem je k tomu dostal a nastavení maš v manualu jestly ho máš teď nwm ale myslím že u japonců jen tak 1,5 otačky na vzduchovým šroubu ale nejsem si uplmně jist heele spíš se mrkni do manualu vše dělam podle toho jak mi to jeden chlapek tady vysvětlil a zatím to děla co to má:)

Naposledy editováno 13.08.2009 22:58:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM 250 směs

13.8.2009 v 23:09 | Nahoru | #4
Johnyx91> A čím si myslíš že se směs nastavuje když ne tryskama a jehlou? Volnoběžná směs ti ovlivnuje akorát chod motoru na volnoběh a reakci na přidání plynu, ale většinu času jezdíš od půl plynu vejš že jo, takže tam je nejdůležitější poloha jehly a velikost hlavní trysky...

K.a.k.y> A nemáš to vyběhaný a on třeba po GO?

Naposledy editováno 13.08.2009 23:09:42

(reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 08:38 | Nahoru | #5

Johnyx91>no spíš by to chtělo změnit trisku a upravit výšku jehly na směs prej rači moc nešahat



To ti asi někdo špatně poradil, se změnou trysky se úpravy směsi nevyhneš

Jo ten motor už může být vyběhaný, jak píše Hujer, a nebo jen rozladěný

Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 08:47 | Nahoru | #6
zajed si do jinina tak je porad nekdo kdo ti na miste poradi jinak u vas je more lidicek co se v tomhle sakra vyznaj ....a takhle po pismenkach je to o nicem ...chce to primo u motorky a zkouset ...pricin muze byt vicero

Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 09:06 | Nahoru | #7
nějaký trysky mají na scootertuningu

Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 09:10 | Nahoru | #8
trysky sezenes i v jinine u vency primo v arealu

Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 10:19 | Nahoru | #9
Pokud máš manuál tak tam je jak nastavit uplně základní směs karburátoru

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 11:19 | Nahoru | #10
origo by mel bejt sroubek na bohatost 1,5 otacky povolenej

Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 12:00 | Nahoru | #11
Ok.Diky vsem za rady.Zkusim nejdrive tu bohatost.Dotahnu a povolim o 1,5 otacky.A uvidim jestli to bude lepsi.Me prijde,ze nejde hned za plynem jak by mela...Popripade to necham u nekoho sikovneho seridit

(reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 12:14 | Nahoru | #12
Hujer> no jasny ale když ti to jde s tou triskou dobře za plynem tak proč nastavovat bahotast ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #13
lumberjack1> no jestli je slabsi od spodu tak to muze byt treba privera,prilepeny nebo spatny membrany....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 14:58 | Nahoru | #14
lumberjack1> Jel jsem na te kamosovo a je jedno jake tam mam otacky,ale pridam a hned to vystreli,zato ta moje kdyz pridam tak to chvilku trva...

(reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 15:19 | Nahoru | #15
K.a.k.y> to by mohla bejt ta privera ...sundej karbec a mrkni na ni ...nebo mas zadehtovanej vejfuk...jestli nejezdis kudlu a motorka byla naladena pro strelce tak mas plnej vejfuk bordelu ...a stacilo by "vypalit cerva" ....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 22:03 | Nahoru | #16
Na přívěru od karbecu neuvidíš jen na klapky..

Jinak zkus to takhle.. za to nic nedáš.. Šroub vzduchu nech povolenej jen o jednu otáčku a jehlu o jeden zářez zvedni a pak to vyzkoušej schválně jak se to projeví..
Bud se ti to na malej plyn ulejvá a po přidání chvíli trvá než se to vypláchne, nebo to po přidání dostane najednou moc vzduchu bez paliva, což je pravděpodobnější a mělo by se to zlepšit výše uvedeným...
Taky filtr musíš mít čistej a správně napuštěnej, ten to ovlivňuje též.. A karbec čistils?

(reakce na) Suzuki RM 250 směs

14.8.2009 v 22:12 | Nahoru | #17
Hujer> sem myslel rychlejc nez jsem psal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist