Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Já si ještě nic nekupuji, a vlastně je to hrozně daleko. Jen si mapuji půdu, at pak mám něco v hlavě. Vlastně nejde ani o kup, ale o to co si lidi myslí. Taky by mě od majitelů zajímaly slabé stránky, mám totiž nastudované ty od BMW a možná protože neznám slabůstky ostatních, tak jsem jej odsunul.
Waltr>Já jsem si tu tabulku udělal, a vítězí Tiger, vytlačil GS pro cenu, a pro spolehlivost. Na co je mi kardan když mě bude každých 40t stát 25t? Navíc po testech co jsem četl je víceméně Tiger všude vychvylován, a jako mínus mu dávají horší průchodnost terénem. Jenže já opravdu les jezdit nebudu, a šotolina mu prý nevadí. Taky torchu hraje roli že mi je anglie nějak blízká. Proti Stelviu je nutnost ji vytáčet, Varan u je nějak zastaralý, KTM je taky třeba točit(spotřeba) a Multistráda tam je opravdu spíš pro rozšíření výběru. Aprilku jsem netušil, že ještě dělají.
Já si ještě nic nekupuji, a vlastně je to hrozně daleko. Jen si mapuji půdu, at pak mám něco v hlavě. Vlastně nejde ani o kup, ale o to co si lidi myslí. Taky by mě od majitelů zajímaly slabé stránky, mám totiž nastudované ty od BMW a možná protože neznám slabůstky ostatních, tak jsem jej odsunul.
Já myslím, že nejlepší je si motorky projet a hned budeš vědět která ti nejlépe sedne. Není mi jasné proč o Varanu píšeš, že je zastaralý? Vstřikování, ABS, CBS má a co víc si přát-jediný problém u něj je jeho váha. Můj názor je takový, že čím více techniky,tím víc možných problémů.