Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Naposledy editováno 13.08.2009 20:17:54
Waltr>Já jsem si tu tabulku udělal, a vítězí Tiger, vytlačil GS pro cenu, a pro spolehlivost. Na co je mi kardan když mě bude každých 40t stát 25t? Navíc po testech co jsem četl je víceméně Tiger všude vychvylován, a jako mínus mu dávají horší průchodnost terénem. Jenže já opravdu les jezdit nebudu, a šotolina mu prý nevadí. Taky torchu hraje roli že mi je anglie nějak blízká. Proti Stelviu je nutnost ji vytáčet, Varan u je nějak zastaralý, KTM je taky třeba točit(spotřeba) a Multistráda tam je opravdu spíš pro rozšíření výběru. Aprilku jsem netušil, že ještě dělají.
Já si ještě nic nekupuji, a vlastně je to hrozně daleko. Jen si mapuji půdu, at pak mám něco v hlavě. Vlastně nejde ani o kup, ale o to co si lidi myslí. Taky by mě od majitelů zajímaly slabé stránky, mám totiž nastudované ty od BMW a možná protože neznám slabůstky ostatních, tak jsem jej odsunul.
Já myslím, že nejlepší je si motorky projet a hned budeš vědět která ti nejlépe sedne. Není mi jasné proč o Varanu píšeš, že je zastaralý? Vstřikování, ABS, CBS má a co víc si přát-jediný problém u něj je jeho váha. Můj názor je takový, že čím více techniky,tím víc možných problémů.
fakt je ten, že ty Truumphy se dají pořídit slušně, 3-3700€ rok 00-01 pokud kupuješ někde v Bavorsku, tak dovoz na severní Moravu a následné postavení "na papíry" cca od 85000,-Kč
link prodejce-servis
Naposledy editováno 13.08.2009 20:57:21
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Mláďe Fidži>už zase nejsi tak mladý aby jsi věřil těmto pohádkám to bylo i u GSX, kdepak, nebo chceš říct že ten motor u suzuki nejezdí? Prodej-alfa-omega.
Lazyfucker>ahoj (to je dobře-zlatá motorka-to se pak špatně vybírá) Kardan není blbost- celá bmw spolehlivost není blbost.Forum BMW
Přečti si názvy témat, a to tě ujištuji, že je momentálně v ní nejméně poruch, byly časy kdy tam bylo 1 jiné téma než porucha.
A to je další věc, nevím nic o jiných strojích, začnu hledat ve foru Tiger, a třeba....
Mě se vážně nejvíce líbí, a i charakterem sedí GS 12 ale nechci se strachvat jestli dojedu, a ještě si za to řeknou balík. Proto to ted směřuji na Tigra, v testech ho vychvalují, a taky se mi celkem líbí.A třeba Adventure, moc nechápu. Do terénu snad, nebo pro dvoumetrového chlapa (že 3X?) ale proč něco co je na cestě horší, a víc to stojí?
Přiznám se že moto nejsou má silná stránka, ale v letech 2005-2008 jsem převážně známým a rodině dovezl cca 50-60 aut tak vím o čem mluvím...asi tak
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Ale to jsou jen vyčtené a slyšené věci. A můžu ti říci, že ani mě by ego nedovolilo koupit 650 i přesto že bych četl že je lepší. Ty motory dál jezdí, v tom to není, je těžké říct ,,nevyšlo"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Ale on Tiger z druhé ruky taky nemusí být žádná výhra. Spálený alternátor nebo šprajclá škrtící klapka umějí majitele pěkně potrápit, že? Ještě že se to dá spravit dost levně, i když pracně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Waltr>cyklista>Prosimtě už naposledy, vážně myslíš že na Dl to pro ně byl problém a na SV ne? Nebo je ta norma na tvar říditek? U GSX to byla nedříve kvůli normy- jednolauf - a pak ukončení. Prostě nejdou Prodává se víc 650. Podívej se po evropě, nejprodávanější Alp 700, Yamaha velkou ani nezkouší -Teneré 660 Jako GSX,Bandit ho prostě zlikvidoval. To je celé, v dnešní době už by jste mohli trochu důvěřovat technikům, že si s normou poradí jako u jiných strojů. A trochu mín věřit ofic prohlášením. Nečekejte ,,udělali jsme neprodejný model"
nezlob se na me, ale tohle jsou strasny kydy .. sezen si statistiky prodeje a zjistis za na zapad od nasich hranic bylo DL v roce 2004 prodavanejsi nez Varadero.. to, ze se nechytl u nas je mozna chybou marketingu, ale rozhodne ne tim, ze by DL neobstal. A jinak si projdi Tebou zminovana diskusni fora jednotlivych znacek. Budes mile prekvapeny, jaka je na VStrom strankach "strasna nuda" a to hlavne v sekci "opravy a zavady". To treba na GS foru je cteni tak na tyden ...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
cyklista>A k tomu SV1000, ty skončily kvůli normě taky, takže tak nějak bych zakončil naše tápání o motorech a prodejích SV1000/DL1000. Přeju, ať si něco vybereš a jsi spokojený. Čau
Byls rychlejší. SV1000 skončilo na stejno se Stromem.1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Během prázdnin (prý) by mi tu měl vyjít takový napůl test po 115.000 km..třeba tě nalomí
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
vsechny vodniky (vetsina tebou vyjmenovanych motorek) jsou zdrojem potencialnich problemu.. zase BMW je hnusne, elektronicke a nejede
moje XT ma 86000km a jeste porad jede