Téma: ***závodní mechanik***
 
10.8.2009 v 00:50
Dobrý den, je mi 16 let studuji na SPŠ automobilní a zajímám se o motorky, časem bych se chtěl stát profesionálním závodním mechanikem silničních motocyklů a tak bych chtěl někde začít, nějakou praxi ohledně motocyklů mám ale byl bych rád za každou nabídku v týmu nejlépe z Moravy kde bych mohl pomoci třeba jen ze začátku s čištěním řetězu (prostě ty základní věci) a časem bych se jistě zdokonalil! Budu vděčný za každou nabídku, či odpověď na muj mail: tom.kolco@seznam.cz

2 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 22:25 | Nahoru | #1
On žádný vševěd z nebe nespadl. Je to o tom chtít, nebát se zeptat, nebát se do něčeho pustit, nebát se, že něco skoním a když tak vymyslet jak to dát zase dohromady.

Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobře umět laminovat a poradit si, když část kapotáže zmizela v propadlišti dějin. Upět porovnat brejle a naučit se rovnat vidle nebo si udělat z dobrého mechanika vlastnícího zámečnickou dílnu se svářečkou Tig(hliník, titan ad.). Umět svařit plast cínovou pájkou, udělat na koleně těsnění z materiálu, který najdeš v popelnici, povolit ubroušený šroub, zachránit utřený závit do doby provedení perfektní opravy, přehodit destičky, včetně rozhýbání pístků během 5-ti minut, přezout ručně pneumatiky, včetně sundání kol z moto a vyvážení do 15 minut. Dále přitvrdíme = vědět co jeto předpětí, odskok a útlum ===poslouchat, porovnávat, nahrávat na "HD" , sáhnout si a umět v pravý čas použít, vědět jak funguje řídící jednotka, kam připojit notebook a jak si pohrát, vědět co kde a na jaké motorce je umístěno, jak to vypadá a jak se dá poznat, že to nefunguje....

Se nám to s našimi křížky kecá, viď Docente ad. . Je to holt doba než-li jeden tohle a ještě více posbírá. Na druhou stranu, když by Tomáš vstřebal, pochopil a dokázal použít živostní zkušenosti nějakých třech z nás vrtalů, přidal k tomu spolehlivost = asi by se mohl od hodiny živit minimálně jako hóóódně dobrý a vyhledávaný motocyklový mechanik široko daleko.

(reakce na) ***závodní mechanik***

10.8.2009 v 22:52 | Nahoru | #2
Franky> Jéééé, nazdar Franky. To je dobře, že ještě žiješ. Ale není to od tebe pěkné, že strašíš mladého adepta dřív, než k tomu pořádně přičichnul.

P.S. Já to nechtěl říkat, ale tys to vykecal. Špičkovej mechanik dokáže ve tři hodiny v noci vyléčit propálenej píst bordelem, co našel v popelnici. Teď jde o to, jestli to TOMase odradí nebo nabudí

(reakce na) ***závodní mechanik***

11.8.2009 v 11:57 | Nahoru | #3

Franky>On žádný vševěd z nebe nespadl. Je to o tom chtít, nebát se zeptat, nebát se do něčeho pustit, nebát se, že něco skoním a když tak vymyslet jak to dát zase dohromady.

Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobř



a kdyz se to jednoho krasnyho dne vsechno naucis... zjistis ze mas dost svejch starosti a na naky vrtani se ve volnem case po zavodech v motorce nemas cas:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist