1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
Začni doma na vlastním, zkušenosti nenajdeš...
///////////////
EDIT - Tím chtěl básník říci, že se nemusí vše rovnou okoukat, ale pokud je člověk šikovný, může začít sám, zkušenosti sám nasbírat a pak se prosazuje lépe, je tak ?
Naposledy editováno 11.08.2009 14:40:29
K věci: nabídku nemám, nedám, jen chci přispět trochu svým úhlem pohledu (jsem takový šťoura a všude vidím rizika - taky to souvisí s mou prací).
Velkým rizikem je zde tvůj věk. Není ti 18 a tím pádem za tebe mají odpovědnost tví zákonní zástupci.
V případě že něco zkoníš, způsobíš škodu či se ti v areálu závodiště něco stane (nechci nic přivolávat, ale stát se může cokoli), nevím kdo za tebe vezme odpovědnost (jakože v takovém případě jdou žerty stranou a tví rodiče budou prskat).
Nicméně asi to jde nějak smluvně ošetřit, zajímej se i tímto směrem.
1/ Musíš být výdělečně činný, vydělat peníze především přes zimu a přitom současně mít zaměstnání ze kterého se přes léto můžeš uvolňovat na pátky + sem tam na celý týden i déle. Když si pak vytvoříš reputaci prvotřídního mechanika, můžeš se ucházet o profesionální místo.
2/ Měl bys zvládat perfektně jazyky - hlavně angličtinu a němčinu. Šikovné ručičky ti budou nanic, když se s nikým v týmu nedomluvíš.
1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***
docent>Stoupagsi> TOMas83 mluvil o profesionálním mechanikovi - tedy placeném zaměstnanci po celý rok. Kolik dáš měsíčně?
pochopil sem, že časem se chce stát profi mechanikem a že nyní chce začít nabírat praxi.
Dokud studuje a bydli s rodičema (předpokládám) a nemusí domu přinést XY tisíc aby zaplatil složenky, tak může klidně pracovat jen z nadšenectví a z vidiny lepší budoucnosti -> nebo třeba jen za ubytování a stravu při závodech - i ten litr co vylitne pri skromnem ubytovani a strave ctvrtek vecer az nedele vecer je ve studentskym rozpoctu sakra znat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***
Naposledy editováno 10.08.2009 14:43:52
kdyby ste někdo o něčem věděli motky mě neskutěčně bavíja,rád sa učím
učil sem sa aj na mechanika jednostopých v Brně,ale když na to neni dostatek peněz,je zle,takže sem sa nevyučil :\
nehcic být závodní mechanik,jen se pomalu dopracovat do motodílny
1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
2 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
Dawe02>Kluci, na pristi sezonu bychom nekoho brali. Umite treba rucne prezout kola (instrumenty mame), pretesnit ventildekl, odvzdusnit brzdu, vymenit desky.... nebo se spise musite vse naucit predem?
umím a vím kdo to umí taky a taky hodně šikovnej kdyžtak PM
Naposledy editováno 10.08.2009 21:00:11
1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
Serte na to
Naposledy editováno 10.08.2009 22:32:35
2 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobře umět laminovat a poradit si, když část kapotáže zmizela v propadlišti dějin. Upět porovnat brejle a naučit se rovnat vidle nebo si udělat z dobrého mechanika vlastnícího zámečnickou dílnu se svářečkou Tig(hliník, titan ad.). Umět svařit plast cínovou pájkou, udělat na koleně těsnění z materiálu, který najdeš v popelnici, povolit ubroušený šroub, zachránit utřený závit do doby provedení perfektní opravy, přehodit destičky, včetně rozhýbání pístků během 5-ti minut, přezout ručně pneumatiky, včetně sundání kol z moto a vyvážení do 15 minut. Dále přitvrdíme = vědět co jeto předpětí, odskok a útlum ===poslouchat, porovnávat, nahrávat na "HD" , sáhnout si a umět v pravý čas použít, vědět jak funguje řídící jednotka, kam připojit notebook a jak si pohrát, vědět co kde a na jaké motorce je umístěno, jak to vypadá a jak se dá poznat, že to nefunguje....
Se nám to s našimi křížky kecá, viď Docente ad. . Je to holt doba než-li jeden tohle a ještě více posbírá. Na druhou stranu, když by Tomáš vstřebal, pochopil a dokázal použít živostní zkušenosti nějakých třech z nás vrtalů, přidal k tomu spolehlivost = asi by se mohl od hodiny živit minimálně jako hóóódně dobrý a vyhledávaný motocyklový mechanik široko daleko.
P.S. Já to nechtěl říkat, ale tys to vykecal. Špičkovej mechanik dokáže ve tři hodiny v noci vyléčit propálenej píst bordelem, co našel v popelnici. Teď jde o to, jestli to TOMase odradí nebo nabudí
Jsem opět nestihl Nepomucký trojúhelník-jsem ostuda. Na omluvu - dávám na Čt dohromady tu svojí hromádku po té, kdy jsem se s razil s nenadále brzdícím soupeřem.
To by byla - pane - pro Toma škola. Jelikož letos jedeme s polovičním rozpočtem /tedy prakticky za svoje/nové věci se kupují jen, když už je neopraví ani kouzelník.
1 reakcí na tento příspěvek ***závodní mechanik***
... ale zkrátka dokud člověk "neumí", nešáhl bych do cizího. Dělat dělat dělat, sbírat zkušenosti, pak hledat... ale tisíc lidí, tisíc názorů
když u někoho bude začínat, tak předpokládám že jezdec, případně už jeho stálý zkušenější mechanik ho nenechá třeba dělat na brzdách a podobně hned z fleku a ještě bez dohledu...prvně bude koukat, dělat jednoduchý práce na kterých se nedá nic zkazit, naučí se jak se dobře starat o motorku, umět motorku odstrojit, vše vyčistit a znovu poskládat. To budou první věci který by se měl učit dělat...a pak může pokračovat dál...
Myslím že je spousta lidí co se plácá po závodech a pomoc by uvítali...
Třeba to jednou někdo dotáhne stejně tak daleko jako Daniel Peták...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ***závodní mechanik***
pepazdepa-84>My máve v teamu ducati,tak si dokážete představit jaká je to dřina mechaničit u nás. Ještě jeden problém v tom vidím já z mého pohledu. Přeci jen je to motorka a tomu mechanikovi musíš sakra věřit, takže předtím poznávací večírek.
No hele Pepo , asi tak..... možná lépe pravidelně mecha-ničit na Ducati než pravidelně ničit Yamahy ne??
Franky>On žádný vševěd z nebe nespadl. Je to o tom chtít, nebát se zeptat, nebát se do něčeho pustit, nebát se, že něco skoním a když tak vymyslet jak to dát zase dohromady.
Při těch našich "přeborech kotěhůlek" potřebuješ umět se šroubovákem a gola sadou, imbusem, v ruce musíš mít cit/momenťák. Je dobř
a kdyz se to jednoho krasnyho dne vsechno naucis... zjistis ze mas dost svejch starosti a na naky vrtani se ve volnem case po zavodech v motorce nemas cas:)