globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gs500e
 
8.5.2007 v 14:49
AHoj všichni, mam takovy maly problem s GS, s kterym mi doufam poradite :) Po nastartovani motky a hladkem prubehy cesty se mi obcas stane, ze motka se zacne cukat jako by nesel benzin do karburatoru (ale nadrz je treba plna) az uplne chcipne. Pri snaze nastartovat ji sice starter toci ale nic se nedeje (baterka je ok, chytne i rano za studenyho pocasi). Po nejaky dobe kdy starter toci motka naskoci a zase zadny problem, jede krasne tahne, proste nic. Co by to mohlo byt a jak se toho zbavit, muzete mi poradit? Mam podezreni na moznou usazeninu v nadtrzi nebo karbci ale jisty si tim nejsem. Dik moc!!!

1 reakcí na tento příspěvek Gs500e

8.5.2007 v 14:56 | Nahoru | #1
A cistils karburatory?

(reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 15:01 | Nahoru | #2
Susak11> bylo to komplet na vycisteni ten motor, novy gufera, serizeni atd. Tzn., ze by mely, ale vzhledem k tomu ze se to stalo dvakrat za posledni tyden tak nevim. V nizkych rychlostech se to nestava, jen tak nad 100km/h.
A stacilo by ty karbce odkalit nebo komplet rozebrat a vycistit? Kdysi mi to delal jeden znamej a pouze upustil ventil dole pod karbcem a bylo po problemu ...

1 reakcí na tento příspěvek Gs500e

8.5.2007 v 15:08 | Nahoru | #3
no muzes to zkusit ale tim ze je rozdelas poznas jestli nahodou nemas nejakej svinec v nadrzi,coz bys ale teoreticky mel poznet i pri odkaleni,je to na tobe ale ja radsi vzdycky karburatory sundamk a vycistim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 15:09 | Nahoru | #4
Susak11> no ja jsem takovej antitalent na takovyhle veci takze pokud to zvladne i naprosty tele tak je to pro me:) jak dlouho to asi zabere?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 15:24 | Nahoru | #5
barynek>Je to jednoduchy,jen ale sroubuj srobky na plovakovy komore ne jiny,napr bohatost smesi na ten se ani nekoukej :lol: ,a kdyz se s tim budes dlouho crcat tak hodinu.A nebo je napred teda odkal, kdyz vytece nejakej bordel tak stejne doporucuju to ale vycistit a kdyz vytece je benzin tak to projed znova a kdyz to bude delat tak je taky vycisti,me se reba stalo to ze sem ni necim zacpala tryska ale jinak to bylo cisty.A nebo to co rikas ty vypada taky na vodu v benzinu,cemuz by to odkaleni pomoct mohlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 15:35 | Nahoru | #6
Susak11> oki, tak ja to zkusim, jsem ke svym rukam na tuto skeptik, ale pokusim se ridit trochu tvou radou. Kazdopadne sem napisu jak to dopadlo a jeste jednou dik moc chlape!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 19:08 | Nahoru | #7
zkus to projet s pootevřenou nádrží, jestli se ti nedělá podtlak, kvůli odvzdušnění, verze dvě, nemáš tam náhodou vložený filtr?

(reakce na) Gs500e

8.5.2007 v 19:57 | Nahoru | #8
Luboš> s pootevrenou nadrzi? No zkusit to muzu, ted jeste jak dlouho? A s tim filtrem, jako kde, v nadrzi nebo karbci? To je pro me vyssi divci tohle :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Gs500e

9.5.2007 v 13:06 | Nahoru | #9
měl jsem něco podobnýho a byly to svíčky

(reakce na) Gs500e

9.5.2007 v 13:34 | Nahoru | #10
JohnnyGSX> no jo, jenže problem je v tom, ze ona chyta i za studena na poprvy, takze si myslim ze to svicky byt nemuzou, ale prubnu to. PS: Asi blba otazka, ale svicka by nemela byt cerna na kontaktu, ze ne? :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Gs500e

9.5.2007 v 13:56 | Nahoru | #11
barynek>no to teda být můžou, mě taky chytly všechny 4 válce na první otočení a po ostřejší jízdě to chcíplo a nazdar - po vychladnutí to zas jelo a když jsem za to netahal tak to šlapalo pořád. Ale jestli to cuká tak bych se přikláněl k špatný dodávce paliva.

(reakce na) Gs500e

9.5.2007 v 14:38 | Nahoru | #12
JohnnyGSX>no je to tak, ze po delsi dobe ostrejsi jizdy pokaslava a pak umre. Uz jednou se to stalo, tak uvidim, zkusim svicky a kdyz budou dobry, tak poladim ty karbce (resp. to nekdo udela).
Nejhorsi na tom je, ze ta motka je uz prodana, ale nezaplacena, takze ji mam porad u sebe a moc do toho uz cpat nechci (treba to cisteni karbcu-ja to sam proste nerozeberu a navic nejsem doma, takze vercajk veskerej zadnej :/ ), kdyz je na obzoru neco jinyho...

1 reakcí na tento příspěvek Gs500e

9.5.2007 v 18:16 | Nahoru | #13
dělalo mi to taky. Byl to částečně ucpaný přívod benzínu. Při normální jízdě benzín stačil z nádrže stékat, ale jakmile jsem ji chvíli držel pod krkem 7000ot a víc, tak se vyjel benzín z karbeců a ten co dotýkal, tak nestačil. Stačilo profouknout kohout v nádrži, kohout na přepínání rezervy a zase všechno ok.

(reakce na) Gs500e

9.5.2007 v 19:06 | Nahoru | #14
Joker GS500E> dik za rady, pratele jedne stopy *yes*

Gs500e

9.5.2007 v 20:46 | Nahoru | #15
necet sem odpovedi, takze uz to mozna nekdo psal. Zkus kouknout na prisavani vzduchu do nadrze. az se ti to stane otevri vicko a zkus to natocit s otevrenym. Pokud to bude ok tak mas ucpanej zavzdusnovaci kanal nadrze a vznika tam podtlak. Beno pak nemuze tect do karbcu

Gs500e

11.5.2007 v 18:46 | Nahoru | #16
zdar, to jsem zase ja.
Vzhledem k nedostatku casu na, byt v mnoha ocich tak primitivni opravu (resp. udrzbu) karbcu, se chci zeptat, jestli neni nekde primo v HK nebo blizkem okoli nekdo, kdo by mi to mohl pomoct dat do kupy za rozumnou cenu. Najde se nekdo takovy???
kdyztak mejl barynek@email.cz
Dik moc!!

Gs500e

27.6.2009 v 22:25 | Nahoru | #17
Taky mi to dělalo, chyba byla v přívodu vzduchu do nádrže. Otvor je ve spodu nadrže a je sveden hadicí pod motorku aby palivo necakalo přímo na karburatory. Takže skontrolovat jestli neni ta hadička nejak přiskřípnuta, pak de do karburatoru spatne palivo a cuká to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist