já pro vaši informaci cestuju na simsonovi a tam je optimální 50km/h, mám rezervu v akceleraci + dobrou spotřebu a je mi to i pohodlný...
děkuji za pochopeni, Encyklopéd
optimum zůstalo, 130-150 na okresce a 160-180 na dálnici, jenom mi to víc žere, 6-7 litrů :)
ale ten zvuk, a feel? kam se hrabe moje malá Breviška z prvního příspěvku v tomhle foru...
TombaRider>Taakze mam 37 kw, idealni cestovka je 100-120, to toci 4-5 tisic ot, zere kolem 4 litru na sto, a hlavne mam dost casu reagovat na okolni podnety.
Jinak lidi se tu casto pozastavuji nad tim jak nekdo muze rict ze sme prasata a za umrti si muzem sami, a jak ctu nektery zdejsi prispevky, a neni jich malo, maji pravdu. cestovka 200 a vic a podobne.. kok.ti
Cestovka 200 a víc je blbost,to jde maximálně pár minut a nebo taky půl hodiny,ale pak ti upadne hlava z toho náporu
Honda Transalp 650
5 - 6 l/100
53 koní
Maximálku to má tak nějak 170 - párkrátk jsem to na tachometru měl, ale nebyl to moc dobrý pocit. 160 se ještě jakžtakž dá.
Po dálnici nejezdím. Jel jsem jednou a málem jsem se z toho posral strachy, že se to složím pod nějaký kamión.
Když se jede větší dálka, na pohodu, rovnější úseky, je spotřeba těch 5. Když se jedou nějaké serpentinky plus polňačky a hodně se řadí, baští to samozřejmě víc. Spotřeba v terénu závisí na tom, s kým se jede
Jawa 350 max 100km/h pac vys uz strasne zere benzin (prozmenu) a vybruje. Spotreba tak 5.
CZ 175 max 70, vys vibruje jako bych jel na hornicky zbijezce.
Na Kawě 250 jezdim 115kmh(70 mil predpisovych), bylo to tak 6 litru na 100km, ale po nastelovani volnobehu a vycisteni airboxu to klesa, uvidim casem, asi to bude kolem 5.Optimalni rychlost je asi kolem 140-150, ale nemam na pokuty, pri 120 se to jeste dusi.
Suzuki 125 nezere a jede asi jak Jawa, ovsem 3 nebo 3,5 na sto. Udajne Hondy CB jsou na tom stejne nebo lip.
A fichtl mi jezdil za 3 litry a zvladal 115 km za tri hodiny, kdyz jsem jezdil pres vsechny vesnice asi 60kmh.
optimalni rychlost cestovani je asi 190 s orig stitkem,a s bublinou tak 210
Rider-Ozzi>CBR 600 F sport, + PC III USB = cca 115 koniků. Okreska +/- 130-140 km/h a highway těch 160-170km/h. Někdy to svižnější tempo kolem 2kil, ale při dněšním provozu a ochotě některých plechovkářů ... bojim bojim, chce to jet hlavou, ne koulema.
Sosne si holka kolem těch 6 litrů / 100km ... takovej ten snesitelnej standart.
Ted jsem prevazel od plzne cbf600s 08 s turistickym plexi od givi, a tam bylo dlouhodobe dalnicne prijemnejch tak 150-170, proste to plexi krapet pomuze.