paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

28.5.2011 v 22:02 | Nahoru | #1
Janku,....mě to bylo divný, páč jsem tě viděl vjížedět prý do posledního kola a tak jsem na tebe čekal s tím, že tě pozdravím. Pak už kluci tlačili, že se jede-byl jsem tam s kamarádama a odtud jsme jeli ještě na motosraz, co dělá tady také jeden kámoš a mě bylo divný, že furt nejedeš.Škoda no. Ale když jsem se tam s někým o tobě byvil, tak každej říkal,..."Janej je docela berec, že stále jede". Asi dost lidí to nedojelo a ty si se s tím popral tedy hodně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #2
Matess727x> bylo to docela super a trať byla skvělá. Ty máš bláto rád, tak by se ti to líbilo. Pořadatele odvedli sakra dobrou práci, jen ten déšť z toho udělal krapínek masakr. Určitě se najde někdo, kdo to bude zlehčovat, ale bylo to drsný. Alespoň první 3-4 kola, potom už se to dost vyházelo a taky oschlo. Nechalo se fakt místama pěkně letět. Určitě bych těch 8 kol urval, ale jen fyzičkou. Technicky jsem pořád v prdeli. V prvních kolech snad nebyl metr, kde bych se s tím nepral. První kolo bylo vůbec nejhorší, protože jsem pomáhal asi čtyři motorky tahat z docla fest sraček a byl jsem kurevsky vyšťavenej. Bylo to většinou z takových zkurvených děr plných vody, kdy se mi boty zabořily do bláta a stál jsem po pás ve vodě.
Ve druhým kole to byly tři kousky ve třetím jeden a potom mě už z toho bejčení brala křeč do levýho bicepsu a pod levým kolenem. potom už jsem zastavil jen když bylo potřeba motorku někomu zvednout, na víc jsem neměl sílu. Sám jsem padal taky fest, ale vždycky to šlo jen zvednout a občas mi i někdo pomohl. Po prvním kole už jsem toho měl fakt plný brejle, ale nějak mi to nedá, abych nezastavil a nepomohl, pokud můžu. Vím, že nejsem traťák ale musel bych se potom sám za sebe stydět. Nejsmutnější je, že okolo projede tolik motorek a nikdo ani nepřibrzdí, natož aby pomohl . Naštěstí se najdou lidi (výjimky), který pomůžou. Kdyby to byl regulerní závod, tak bych pochopil, že si řekneš, ať se stará pořadatel, ale v podmínkách, který včera byly, kdy to kluci vzávali po 1/2,1, 2, 3 kolech mi to úplně regulerní nepřišlo. O to víc jsem rád, že se mi po úrazu dostalo rychlý pomoci úplně se vším . Naštěstí firma, která zařizovala časomíru, byla z Plzně a jeden kluk mě tam odvezl mojím autem. Takže to v tý bídě dobře dopadlo. Nebýt zranění, tak bych měl z té akce neskutečný zážitek. Kdybych aspoň hodil tu držku v nějakým místě, kde se to dalo vzhledem k podmínkám očekávat, ale já padnul na výjezdu z lesní pasáže, guma relativně čistá, na nijak hlubokým bahýnku v mírný zatáčce, takže jediný na co si můžu stěžovat, jsem já sám . Nevím, kde byla chyba a to mi štve nejvíc. Jinak ten Treleborg je . Pěkně čitelný, rychle se čistí, jsem max. spokojený.
Kapitán Nemo nevypadá nejlíp, ale Kawa šlape. Včera zas dostala pokouřit a je OK. Vyměnil jsem olej a žádný nečistoty/šponky/otěr v něm nebyly . Tak se mi ji snad povedlo zdechnout při pádu, protože když jsem ji zvednul, tak chcípák byl zmáčklý.
Doufám, že Kadeloid je po včerejšku OK, taky spadnul do jedný z těch hlubších děr ze který jsem ho pomáhal tahat (a to jsem startoval asi 6 minut po něm, několik minut jsem ztrávil taháním motorek před tou jeho, takže odhaduju, že v tý louži stál dobrých 15-20 minut - muselo okolo něj projet x borců nepomahačů )a nevěděl, jestli si nelokla. Potom mu to nešlo nastartovat, ale to už jsem nasedl a jel jsem. Když jsem projížděl druhý kolo, tak už tam nebyl a když jsem došel do cíle, tak už tam nebyl. Zatím nedal vědět, tak mám obavu.....
Kawasaki team nedopadl nejlíp , tak snad příště
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 5 Včera v 20:36 Apo-Rider
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2