Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ale ten kvjet byl tak nějak poetičtější - foneticky to znělo nádherně - jedu květ
a navíc - JETE nemá komíny, ale chladicí VĚŽE
tu hugilovu zkratku slyším dost často -hlavně jako část zkratky jisté rakouské firmy, vyrábějící bahnostroje
Navíc - na KVJET bych si uměl představit i logo, ale KOlem KOmínů Temelína...
Naposledy editováno 28.06.2011 08:58:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: storeman>
Ale ten kvjet byl tak nějak poetičtější - foneticky to znělo nádherně - jedu květ
a navíc - JETE nemá komíny, ale chladicí VĚŽE
Navíc - na KVJET bych si uměl představit i logo,
Tank má pravdu!
Bude to KVJET !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Tank má pravdu!
Bude to KVJET !
...kdy to plánuješ tedy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: To Janek - jedeš zase na krocany ? Pokud ano, hlásíme se k tobě do U-boot skupiny . Potápěčský kurs doporučen
Na kurs se vyprdni, ale šnorchl si radši vemte .
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Triko
Dres
Pláštěnka
Třeba si taky vyberete.
Uvažuju o všech třech. Dres mám jen jeden a druhý by se hodil. Tenhle se mi líbí, protože má na zádech dost prostoru a šel by tam případně dotisknout nějaký nápis nebo nick.
Pláštěnku bych uživil hlavně v civilu, protože žádnou nemám.
Triko by se taky hodilo na civilní nošení nebo ho nechat potisknout nějakým motivem a nosit na zvláštní příležitosti .
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jen bych se chtěl zeptat. Dnes jezdím tak cca 15-20 min a kousnul se mi motor. Nevíte kolik stojí ta sranda? Olej - plné kukátko a voda také je tak nechápu co se stalo ale je to tak :(
Odpusť olej a třeba se něco ukáže. Taky se podívej na rozvody, třeba bude problém tam.
Máš eRko a tam je válec bez vložky, s nikasilem . Pokud to bude nějak hodně kouslý, bude to asi trabl. Kadeloid ti poradí, má ten motor zmáklý. V každým případě bude nutná rozborka a zjistit, co se stalo.
Naposledy editováno 04.07.2011 20:15:44
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
čára píše: Nazdar chlapy, řeším problém na synovi klx, stále je v motoru plné okno oleje. Hází to olej ven přepadem do filtru, když se dá polovina okénka tak po 100km je zase plné. Voda nemizí, olej má stále stejnou barvu. Tak jedině benzín, ale karburátor jsme měli venku, ventilek v plovákové komoře drží, tak už nevím, kde je chyba. Neřešil jste někdo podobnou závadu? Zatím díky
Tak nějak moc nerozumím tvýmu dotazu. Hází to olej přes víko ventilů do sání (potom z airboxu asi i odtéká spodním otvorem) a zároveň ti olej přibývá v motoru?? To se docela vylučuje, hlavně potom, pokud ti do oleje nejde voda ani benzín.
Moc tomu nerozumím, ale benzín by ti do oleje mohl téct jen přes kroužky a to by bylo při stojícím motoru. Musel by být netěsný jehlový ventil a nefunkční/zaplý palivový kohout na nádrži. Za jízdy, pokud by ti netěsnil jehlový ventil, směs by byla a motor by nejel, ale vše by šlo do výfuku, ale ne do oleje. Sám píšeš, že benzín je OK.
Voda, to je asi jasný, pokud by tam šla, v motoru by byla emulze a poznal bys to taky.
Opravdu nevím, co by mohlo způsobovat přibývání oleje.
Já mám jediný problém, kdy při výměně do motoru nedostanu předepsaných 2,1 litru, ale s bídou 1,8 litru. A to vypouštím všechny tři vypoušťáky, motorku všelijak různě naklápím, aby vytekla opravdu celá původní náplň. Možná bych tam dostal těch 2,1, ale to bych musel kontrolovat když je moto na bočním stojánku. Já to kontroluju po zvednutí moto do jízdní polohy.
Doporučím ti vypustit olej (ze všech výpušťáků) a změřit, kolik si ho vypustil. Nalít nový olej, nechat proběhnout a zkontrolovat hladinu v okýnku. Potom jezdit a znovu zkontrolovat až po pár minutách stání. Vše kontrolovat na stejným místě, protože jakýkoliv náklon docela zkresluje.
Pokud ti motor háže olej do airboxu, máš před sebou zřejmě opravičku - píst, kroužky, ...
Syn má C nebo R verzi?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Nojmik píše: Čau chlapi,chtěl bych se zeptat jestli nevíte o někom kdo by mi na Kawě seřídil ventili.Nejlépe někdo v okolí Klatov a tak.Díky moc.
...myslíš na KLX650?Tam se ventily neštělujou,...jsou dané podložkama.Když jsou z jedné strany vymletý, tak se dají přinejhorším otočit, když nemáš nové.Ale ty podložky jen tak neodejdou.To jen když přidřeš motor-nedomaže palice.Jinak je to nezničitelný.Když jsem měl vršek hlavy sundanej na mé KLX (kterou už nemám), jen tak preventivně, abych se podíval na vačky a rozvoďák, tak podložky byly netknutý,...skoro po 30 tis km.Proč si myslíš, že potřebuješ u své Kawy seřídit ventily?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Nojmik píše: Lehce to klape,když se motorka zahřeje tak se to trošku utlumí,a intenzita klepání je podle otáček. a myslim na Klx 650c
Mně to tak tak trochu klape jako šící stroj . Řešil jsem to s Kadeloidem a shodli jsme se, že to asi opravdu budou trochu větší (ale v toleranci) ventilový vůle. Ventily jsem seřizoval loni z jara a dělal jsem je spíš k horní hranici tolerance, protože provozem se vůle zmenšuje, jak se ventily zaklepávají do sedel. Kontrolovat bys je měl co 12000 km, takže životnost je opravdu dobrá.
Jak psal Mates, jsou tam podložky, který mají svůj rozměr. Pokud jsou ventilový vůle menší a potřebuješ udělat větší, tak to jde udělat tak, že podložku necháš na magnetce zbrousit. Pokud bys měl vůle větší a potřeboval udělat menší, musel bys koupit podložky nový. Na to jsou dobrý servisy, protože mají většinou podložky po ruce - jsou často shodný na x typů motorů.
Já bych se ti na to podíval, ale až po sezóně. Mám teď víc jak měsíční skluz kvůli úrazu a nemám čas ani na svoji motorku. Taky v domácích podmínkách nejsem schpný to udělat za jedno odpoledne, jak se to normálně dá stihnout. Pokud je to nutný, podložky musím odvést na magnetku a tím se všechno zdrží. Dřív jak za dva dny to nestihnu. Nebo bys podložky musel koupit třeba v Horažďovicích, kde je autorizovaný servis a měli by je mít skladem. Podložky se dají koupit i třeba tady. ale to budeš čekat asi déle .
Pokud by šlo jen o změření bez seřizování, tak to se dá stihnout v pohodě za odpoledne, ale motor musí být studený.
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Včera jsem se po šestitýdenním povalování při léčení postavil na váhu a ta ukázala hrozivých 94 kg . Tak nějak jsem cítil, že kynu, ale guma v teplácích a šortkách pobere hodně. Dneska jsem zkusil motogatě a jsou mi malýýý.
Nikdy jsem nedržel žádnou dietu, tak pokud máte někdo nějaký typ na rychlý sundání aspoň jedný pneumatiky z cejchy, sem s tím. Zatím se budu snažit držet osvědčenýho - nežer
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |