globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.6.2011 v 20:58 | Nahoru | #4231

Hugila píše: a nejlepší by bylo KOlem KOmínů Temelína



To je dobrýýý!

Debatu o názvu nechávám demokraticky otevřenou

jak z oblibou říkají naši politici: Budeme o tom dále jednat!

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.6.2011 v 21:03 | Nahoru | #4232

Hugila píše: a nejlepší by bylo KOlem KOmínů Temelína


...

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.6.2011 v 21:03 | Nahoru | #4233

Hugila píše: a nejlepší by bylo KOlem KOmínů Temelína



To se ti povedlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

27.6.2011 v 23:03 | Nahoru | #4234
storeman>
Ale ten kvjet byl tak nějak poetičtější - foneticky to znělo nádherně - jedu květ
a navíc - JETE nemá komíny, ale chladicí VĚŽE
tu hugilovu zkratku slyším dost často -hlavně jako část zkratky jisté rakouské firmy, vyrábějící bahnostroje
Navíc - na KVJET bych si uměl představit i logo, ale KOlem KOmínů Temelína...

Naposledy editováno 28.06.2011 08:58:50

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

28.6.2011 v 15:10 | Nahoru | #4235
storeman> Čau, dnes večer nebo zítra se dozvím jestli opravdu pojedu, tak se pak ozvu a zkusíme něco domluvit - má bejt pravý enduropočasí, kolem 20 a přeháňky
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

28.6.2011 v 19:58 | Nahoru | #4236

Tank píše: storeman>
Ale ten kvjet byl tak nějak poetičtější - foneticky to znělo nádherně - jedu květ
a navíc - JETE nemá komíny, ale chladicí VĚŽE
Navíc - na KVJET bych si uměl představit i logo,



Tank má pravdu!

Bude to KVJET !

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.6.2011 v 21:37 | Nahoru | #4237
storeman> KVJET je úžasnej název . Už teď doufám, že bude druhý ročník
Pokud vše klapne, moje první akce bude Krocan.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.6.2011 v 21:40 | Nahoru | #4238

storeman píše: Tank má pravdu!

Bude to KVJET !


...kdy to plánuješ tedy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.6.2011 v 21:42 | Nahoru | #4239

Tank píše: To Janek - jedeš zase na krocany ? Pokud ano, hlásíme se k tobě do U-boot skupiny . Potápěčský kurs doporučen


Na kurs se vyprdni, ale šnorchl si radši vemte .

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.6.2011 v 23:28 | Nahoru | #4240
Janek>
Po minulé zkušenosti jsem ho zahrnul do povinné výbavy .Na kačenu chci ještě doplnit záchranný kruh,a nějaký držák na rybářské holinky.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

30.6.2011 v 20:51 | Nahoru | #4241

Matess727x píše: ...kdy to plánuješ tedy?



první KVJET plánuji na 23.7.2011

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

1.7.2011 v 13:04 | Nahoru | #4242
Protože už jsem si dlouho neudělal nějakou radost , koukám do katalogu Kawasaki a s ohledem na ne úplně špatnou cenu mě zaujaly tyhle produkty.
Triko
Dres
Pláštěnka
Třeba si taky vyberete.
Uvažuju o všech třech. Dres mám jen jeden a druhý by se hodil. Tenhle se mi líbí, protože má na zádech dost prostoru a šel by tam případně dotisknout nějaký nápis nebo nick.
Pláštěnku bych uživil hlavně v civilu, protože žádnou nemám.
Triko by se taky hodilo na civilní nošení nebo ho nechat potisknout nějakým motivem a nosit na zvláštní příležitosti .

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

1.7.2011 v 20:22 | Nahoru | #4243
Janek> O tom dresu začnu asi uvažovat. Také mám jen jeden a nejvíce se na něm podepsalo trní kolem polních cest.
Koukal jsem i na kalhoty, ale ty jsou nějak moc černé

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 19:52 | Nahoru | #4244
Zdravím
Jen bych se chtěl zeptat. Dnes jezdím tak cca 15-20 min a kousnul se mi motor. Nevíte kolik stojí ta sranda? Olej - plné kukátko a voda také je tak nechápu co se stalo ale je to tak :(

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 20:10 | Nahoru | #4245
skodakcz> Ajajaj , to je nemilý.
Odpusť olej a třeba se něco ukáže. Taky se podívej na rozvody, třeba bude problém tam.
Máš eRko a tam je válec bez vložky, s nikasilem . Pokud to bude nějak hodně kouslý, bude to asi trabl. Kadeloid ti poradí, má ten motor zmáklý. V každým případě bude nutná rozborka a zjistit, co se stalo.

Naposledy editováno 04.07.2011 20:15:44

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 21:40 | Nahoru | #4246
skodakcz: A nemáš to okýnko jen černý,...špinavý,...v domění, že je oleje plno?Na to totiž přesně dojel Kadeloid.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 21:46 | Nahoru | #4247
Matess727: Nn nemám vždy před jízdou se na něj koukám a nahnu motorku abych viděl hladinu, kde přesně je a je skoro plné okýnko, a to jsem si už objednal nový :) do týdne si pro něj jedu tak tam můžu vzít rovnou motor s sebou do Neplachova. Když chci nakopnout moto tak se nakopávačka ani nehne, a nejde to ani rozhejbat přes rychlost tak nevím

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 21:49 | Nahoru | #4248
To je divný,....když se přidře píst,...po čase, až motor vychladne jde často rozhejbat.Chce to rozebrat a uvidí se co se podělalo.Ten motor ale šlapal pěkně,...netipoval bych, že se v něm něco rozlítne.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.7.2011 v 21:55 | Nahoru | #4249
Jel jsem po louce 1,2,3 plnej ok a pak zpomaluji 3 ok 2 ok 1 ko a motor nešel za plynem a jakoby se zadrhával a chcípl. prvně jsem si myslel že mi došel benzín ale nedošel bohužel podle mě klasický přidření si myslím uvidím zítra až to zkusím ještě okouknout co a jak. A nemáš náhodou představu kolik to tak stojí. Já do toho hlavně skoro vůbec nevidím takže si na tom neudělám nic tak jedině vyndat motor z rámu a tím končí moje kariéra mechanika :)

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

6.7.2011 v 20:11 | Nahoru | #4250
Nazdar chlapy, řeším problém na synovi klx, stále je v motoru plné okno oleje. Hází to olej ven přepadem do filtru, když se dá polovina okénka tak po 100km je zase plné. Voda nemizí, olej má stále stejnou barvu. Tak jedině benzín, ale karburátor jsme měli venku, ventilek v plovákové komoře drží, tak už nevím, kde je chyba. Neřešil jste někdo podobnou závadu? Zatím díky

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

6.7.2011 v 21:05 | Nahoru | #4251
čára> Počkej až příjde Kadeloid, Janek a nebo Mates. Určitě poradí

Já dnes odpoledne brouzdal kolem věží a prozkoumával polňačky.
Dvakrát jsem sebou seknul a jedno na palec pravé ruky, tak že ho chladím

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

8.7.2011 v 20:54 | Nahoru | #4252

čára píše: Nazdar chlapy, řeším problém na synovi klx, stále je v motoru plné okno oleje. Hází to olej ven přepadem do filtru, když se dá polovina okénka tak po 100km je zase plné. Voda nemizí, olej má stále stejnou barvu. Tak jedině benzín, ale karburátor jsme měli venku, ventilek v plovákové komoře drží, tak už nevím, kde je chyba. Neřešil jste někdo podobnou závadu? Zatím díky


Tak nějak moc nerozumím tvýmu dotazu. Hází to olej přes víko ventilů do sání (potom z airboxu asi i odtéká spodním otvorem) a zároveň ti olej přibývá v motoru?? To se docela vylučuje, hlavně potom, pokud ti do oleje nejde voda ani benzín.
Moc tomu nerozumím, ale benzín by ti do oleje mohl téct jen přes kroužky a to by bylo při stojícím motoru. Musel by být netěsný jehlový ventil a nefunkční/zaplý palivový kohout na nádrži. Za jízdy, pokud by ti netěsnil jehlový ventil, směs by byla a motor by nejel, ale vše by šlo do výfuku, ale ne do oleje. Sám píšeš, že benzín je OK.
Voda, to je asi jasný, pokud by tam šla, v motoru by byla emulze a poznal bys to taky.
Opravdu nevím, co by mohlo způsobovat přibývání oleje.
Já mám jediný problém, kdy při výměně do motoru nedostanu předepsaných 2,1 litru, ale s bídou 1,8 litru. A to vypouštím všechny tři vypoušťáky, motorku všelijak různě naklápím, aby vytekla opravdu celá původní náplň. Možná bych tam dostal těch 2,1, ale to bych musel kontrolovat když je moto na bočním stojánku. Já to kontroluju po zvednutí moto do jízdní polohy.
Doporučím ti vypustit olej (ze všech výpušťáků) a změřit, kolik si ho vypustil. Nalít nový olej, nechat proběhnout a zkontrolovat hladinu v okýnku. Potom jezdit a znovu zkontrolovat až po pár minutách stání. Vše kontrolovat na stejným místě, protože jakýkoliv náklon docela zkresluje.
Pokud ti motor háže olej do airboxu, máš před sebou zřejmě opravičku - píst, kroužky, ...
Syn má C nebo R verzi?

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

10.7.2011 v 13:02 | Nahoru | #4253
Čau chlapi,chtěl bych se zeptat jestli nevíte o někom kdo by mi na Kawě seřídil ventili.Nejlépe někdo v okolí Klatov a tak.Díky moc.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

10.7.2011 v 13:18 | Nahoru | #4254

Nojmik píše: Čau chlapi,chtěl bych se zeptat jestli nevíte o někom kdo by mi na Kawě seřídil ventili.Nejlépe někdo v okolí Klatov a tak.Díky moc.


...myslíš na KLX650?Tam se ventily neštělujou,...jsou dané podložkama.Když jsou z jedné strany vymletý, tak se dají přinejhorším otočit, když nemáš nové.Ale ty podložky jen tak neodejdou.To jen když přidřeš motor-nedomaže palice.Jinak je to nezničitelný.Když jsem měl vršek hlavy sundanej na mé KLX (kterou už nemám), jen tak preventivně, abych se podíval na vačky a rozvoďák, tak podložky byly netknutý,...skoro po 30 tis km.Proč si myslíš, že potřebuješ u své Kawy seřídit ventily?

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

10.7.2011 v 13:23 | Nahoru | #4255
Lehce to klape,když se motorka zahřeje tak se to trošku utlumí,a intenzita klepání je podle otáček. a myslim na Klx 650c

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

10.7.2011 v 14:16 | Nahoru | #4256

Nojmik píše: Lehce to klape,když se motorka zahřeje tak se to trošku utlumí,a intenzita klepání je podle otáček. a myslim na Klx 650c


Mně to tak tak trochu klape jako šící stroj . Řešil jsem to s Kadeloidem a shodli jsme se, že to asi opravdu budou trochu větší (ale v toleranci) ventilový vůle. Ventily jsem seřizoval loni z jara a dělal jsem je spíš k horní hranici tolerance, protože provozem se vůle zmenšuje, jak se ventily zaklepávají do sedel. Kontrolovat bys je měl co 12000 km, takže životnost je opravdu dobrá.
Jak psal Mates, jsou tam podložky, který mají svůj rozměr. Pokud jsou ventilový vůle menší a potřebuješ udělat větší, tak to jde udělat tak, že podložku necháš na magnetce zbrousit. Pokud bys měl vůle větší a potřeboval udělat menší, musel bys koupit podložky nový. Na to jsou dobrý servisy, protože mají většinou podložky po ruce - jsou často shodný na x typů motorů.
Já bych se ti na to podíval, ale až po sezóně. Mám teď víc jak měsíční skluz kvůli úrazu a nemám čas ani na svoji motorku. Taky v domácích podmínkách nejsem schpný to udělat za jedno odpoledne, jak se to normálně dá stihnout. Pokud je to nutný, podložky musím odvést na magnetku a tím se všechno zdrží. Dřív jak za dva dny to nestihnu. Nebo bys podložky musel koupit třeba v Horažďovicích, kde je autorizovaný servis a měli by je mít skladem. Podložky se dají koupit i třeba tady. ale to budeš čekat asi déle .
Pokud by šlo jen o změření bez seřizování, tak to se dá stihnout v pohodě za odpoledne, ale motor musí být studený.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

11.7.2011 v 20:42 | Nahoru | #4257
Tak trochu nemotorkový příspěvek.
Včera jsem se po šestitýdenním povalování při léčení postavil na váhu a ta ukázala hrozivých 94 kg . Tak nějak jsem cítil, že kynu, ale guma v teplácích a šortkách pobere hodně. Dneska jsem zkusil motogatě a jsou mi malýýý.
Nikdy jsem nedržel žádnou dietu, tak pokud máte někdo nějaký typ na rychlý sundání aspoň jedný pneumatiky z cejchy, sem s tím. Zatím se budu snažit držet osvědčenýho - nežer

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

11.7.2011 v 20:48 | Nahoru | #4258

Janek píše: - nežer


...

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

11.7.2011 v 21:09 | Nahoru | #4259
Janek> - nežer
Sám sis poradil nejlépe...

Naposledy editováno 11.07.2011 21:10:19

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

11.7.2011 v 22:15 | Nahoru | #4260
Janek: Neboj, nejsi v tom sám. Taky jsem si dal teď chvilku pauzu, když jsem se pořezal o ostnatej drát nataženej mezi stromama a týden před tím po probodání gum bodcema rozházenýma v jednom průseku-na druhý straně okresu. Probodali jsme všichni tři-s klukama,...pak na nás tek kdo to tam připravil zavolal policajty. Začíná bejt docela nebezpečno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist