Naposledy editováno 15.08.2009 10:07:10
1 reakcí na tento příspěvek XT660R nebo XT660X vs.XL700 V transalp
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Mě by na XT 660 X a Teneré vadilo přední 21" kolo, na to se asi moc silničních gum nedělá. Takže bych bral motarda, s tím projedeš taky všude (pokud bereme v úvahu jen mírný terén, na hardcore).
Nevím proč zavrhuješ Teneré, zavrhuješ staré teneré nebo i nové, které má motor jako XT 660 X a R? Jen má, jak bylo výše řečeno, svody bokem a vypadá už mnohem dospěleji. Váží 180kg, suchá hmotnost, Transalp váži 218kg (suchá), což je pekelný rozdíl, Transalp bude oproti XT 660, úplný mastodont. Navíc není výkonově niajk dál, takže předpokládám, že pojede hůře, ačkoliv to je dvouvál.. Obě motorky mají shodný krouťák 60Nm, XT má stejný krouťák ještě níže než TA, výkonově má TA o 12 koní více, ale až v 7800 ot/min, XT má plný výkon 48 koní už v 6tis ot/min.
Ač, nerad, tak i jak ozapřísahlý hondista musím říci, že XT 660 vypadá parametrově a Teneré i vzhledově moc dobře..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](http://www.motorbikes.be/motorbike/6717/full.jpg)
Kdež to Transalp je poněkud "nevzhledný"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](http://www.motorbikes.be/motorbike/6832/full.jpg)
Co se tyce terenu rikam,jde mi jen o polnacky a lesni cesty a 70% cestovani a 30% teren.XT660X je vzhledove fajn ale silnici uz mam a mam strach co reknou na ty polnacky apod ty silnicni gumy takze spis prichazi v uvahu R.Vaha u transalpu me taky trochu prekvapila ale rikam si ze se to tim obsahem vyrovna.
Naposledy editováno 16.08.2009 22:17:11