globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přehřívání XRka
2.8.2009 v 09:51
Zdravim,nevíte jaká má být teplota oleje u XR600R? Momentálně zajíždím tak s rychlejším nástupem teploty trochu počítám.
Předchozí
1 2
Následující

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 11:42 | Nahoru | #1
A na kolik se ti to hřeje?

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 14:07 | Nahoru | #2
ty tam máš teploměr? já u XR s tim neměl problém,je fakt,že v létě,když sem to tahal po trati,tak to byly kamna,svody žhavý ale nikdy žádnej problém větší,jelo furt

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 16:37 | Nahoru | #3
no toploměr mám místo měrky v rámu..dá se snadno sehnat..Teplota by lezla třeba přes 120 kdybych nezastavil a nenechal to vychladnout..nevim jak je to s tou teplotou tak radši zastavuju při nějakejch 90 až 100 stupních..Abych nepřepálil olej a nepřestala mazat..Docela se bojim páč jsem to už jednou zadřel.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

2.8.2009 v 16:54 | Nahoru | #4
vyhod ten budik a vrat tam normalni merku budes mit klid

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 17:02 | Nahoru | #5
Mademan: Já mám ten teploměr taky,..u SLR-ka (v podstatě stejný motor jako u XR) a je fakt, že do 100 mi to vyleze jen hodně zřídka. :\ .....na těch 120 se mi to zdá už celkem dost.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

2.8.2009 v 17:09 | Nahoru | #6
to Matess727x: máš tam nějakej chladič oleje?? Ať už sériovej nebo přidanej.

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 17:29 | Nahoru | #7
hele,vyhoď to a dej tam origo měrku...budeš mít klid,já na to s*al a jak sem už psal,laufy uměli hezky svítit a motor se choval stejně jak za normální teploty...tohle bych neřešil,navíc olej nepřepálíš,pokud tam neleješ mogul,nebo podobný patoky,dej tam Castrol,Motul apod. a jezdi v klidu

(reakce na) Přehřívání XRka

2.8.2009 v 17:35 | Nahoru | #8

mademan>to Matess727x: máš tam nějakej chladič oleje?? Ať už sériovej nebo přidanej.


...chladič oleje je jen v rámu.

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 17:43 | Nahoru | #9
Nic mi do toho neni...ale...ty to prodáváš kvůli vysoký teplotě?XR600

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 18:03 | Nahoru | #10
Mademan: Neprodal by jsi mi ty motárdový kola? ....jaká by byla cena?

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 18:24 | Nahoru | #11
ne ne kvůli teplotě ne.než bych to prodal dal bych chladič z pitbiku.Ale chci to nejdřív řešit než to prodám.Jo a taky se chci kouknout někam dál,než jen po okolí.Tak jsem si vyhlídl horneta.
To Matess727x: chci to prodat jen vcelku s motkou,ale když se nikdo neozve nějakou chvilku,tak ti je prodám.

Chlapy poraďte mi čím by to mohlo bejt.Třeba směs je špatně nastavená? nebo nevim..Je tam Denicol takže žádná mrdka olej.

Přehřívání XRka

2.8.2009 v 18:35 | Nahoru | #12
Mademan: A o jaké ceně by jsi uvažoval, kdyby jsi ty motárdy prodával? ....na tu teplotu se ti můžu začátkem týdne zeptat kamaráda-má motoservis a tyhle Honda (Domino, EseLéro, XR) motory má celkem v malíku.

(reakce na) Přehřívání XRka

2.8.2009 v 18:37 | Nahoru | #13

garp>vyhod ten budik a vrat tam normalni merku budes mit klid



přesně tak

řešíš neřešitelný, kdyby tam něco habrovalo, tak by se to už vysypalo, já měl jednou taky psycho, po tel. mi z DK moto řekli, že dokud se neroztaví svod, tak je to teplotně v poho

Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:21 | Nahoru | #14
správně, vyhod ten teploměr do kelu, buď se ti to pískne pokud to neni f cajku a to musiš vědět ty pokud zajiždiš repas, anebo se ti to nepiskne a je to f klidu, teploměr u takové motorky je uchylarna pro nějaky bukvice, dyby tam měl byt tak ho tam výrobce da neboj, ale protože by jezdci pořád zastavovali v doměni že je to přehřate tak ho tam rači nedávají , tim sem se nechtěl dotknout pana klx

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:28 | Nahoru | #15
matess 272 x : nechci se do tebe navažet ale jsi si jistý že slr ma stejny motor co xr ? viš do tohoto tvrzeni bych se moc nepouštěl bejt tebou, číňani taky dělaji stejné motory jako honda a je v tom nesrovnatelný rozdil hlavně materiálově, ale já nevěřím tomu že ty motory jsou stejné srovnáváš ostrou zavodní motorku z minulé doby a pomalu skutr do města slr

(reakce na) Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:35 | Nahoru | #16

pedal>matess 272 x : nechci se do tebe navažet ale jsi si jistý že slr ma stejny motor co xr ? viš do tohoto tvrzeni bych se moc nepouštěl bejt tebou, číňani taky dělaji stejné motory jako honda a je v tom nesrovnatelný rozdil hlavně materiálově, ale já nevěřím tomu že ty motory jsou stejné srovnáváš ostrou zavodní motorku z minulé doby a pomalu skutr do města slr


...no ty tomu asi rozumíš čoveče. Konstrukčně je to stejný motor, jak u XL, NX, FMX, FX, SLR. Přijde mi že plácáš pátý přes devátý-nějaké to srovnávání s tou čínou.Jsi si teď pořídil XR a jsi chtrej viď? Jseš tu novej,...tak tady hlavně začni řádně machrovat,...to tu budeš mít plno kamarádů.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:42 | Nahoru | #17
jinak pokud se bavime o kapalinou chlazených motorech tam se teplota udržuje kolem 85-95 stupňů, u vzduchem chlazených motorů je to kolem 140-180 stupňů myslim tedy že teplota kolem 120 stupňů je gut

(reakce na) Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:45 | Nahoru | #18

pedal>jinak pokud se bavime o kapalinou chlazených motorech tam se teplota udržuje kolem 85-95 stupňů, u vzduchem chlazených motorů je to kolem 140-180 stupňů myslim tedy že teplota kolem 120 stupňů je gut


...apropo,...s tím teploměrem,...já ho v podstatě dostal,...jinak by mě asi nenapadlo ho tam dávat.Jednou jsme si teploměry vaměnili s kamarádem, co ho má na Dominu,...a jeho teploměr ukazoval o 10 stupňů více, než ten můj. Tak ono to s tou kalibrací těch teploměrů asi nebude tak divoký.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:50 | Nahoru | #19
mates ja jezdim na motorkach asi tak 25 let, par sem jich už měl neboj a nesnažim se machrovat ani tomu až tak moc nerozumim si myslim ja, ale co se týká xrka je to srdeční záležitost kterou jsem si konečně dopřál na stará kolena a kterou si hodlam nechat až do doby kdy budu moct jezdit na enduru, tak mi tu radost neber jo ? jinak tady davám svoje poznatky, nikomu neříkam že má udělat to nebo ono, tak nemoralizuj a nesnaž se vyvolávat konflikty, to dělají prohlašujíc se za motorkáře kluci ožralý jak prasata na srazech třeba, tak uklidni své emoce, snad se nebudem hadat

Přehřívání XRka

7.3.2010 v 23:54 | Nahoru | #20
nevim jak je to s kalibraci teploměru co se koupí jako radoby tuningový doplněk, ja si myslim že dyby p honda uznal za vhodne tam teplouše dat tak ho tam dá, a taky si myslim že motorka by asi měla byt co nejlehčí a tak nejsem zastánce přidělávání různejch blbin na moto , navíc v dnešním provozu tě kouknutí na teploměr zbytečnej muže dostat do pěknýho pruseru ne ?

Přehřívání XRka

8.3.2010 v 00:01 | Nahoru | #21
matess : navic pokud si přečteš co sem napsal o těch motorech jak si srovnával tak ja se ani tak o jejich konstrukci moc nebavim jako o materiálech které se pužívaj, což je v případě životnosti a chlazení dost důležitý, u motorky civilní a závodní

(reakce na) Přehřívání XRka

8.3.2010 v 00:03 | Nahoru | #22

pedal>:- jinak tady davám svoje poznatky, nikomu neříkam že má udělat to nebo ono, tak nemoralizuj a nesnaž se vyvolávat konflikty, to dělají prohlašujíc se za motorkáře kluci ožralý jak prasata na srazech třeba, tak uklidni své emoce, snad se nebudem hadat


...asi si nevidíš do pusy viď?Začal jsi tím,..."vyhod ten teploměr do kelu",...ale když říkáš, že neříkáš nikomu, že má udělat to, nebo ono,... Jinak,...navážet si se začal ty do mě a sám nevíš,...jakej máš motor ve svém milovaném XR-ku. Když se podíváš do mého profilu,...kdy myslíš dle mého věku, že jsem začal s endurem a vůbec s motorkama já?Ty toho v profilu moc nemáš,...vlastně skoro nic,....nezlob se, já tyhle anonymní profily nemám moc rád. Hned jak jsem si přečetl tvou poslední ironickou větu v tvém prvním příspěvku tady na tom vlákně "tim sem se nechtěl dotknout pana klx", jsem věděl, že dojde přesně k tomuto.

1 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

8.3.2010 v 00:06 | Nahoru | #23
Pedal: Takže ty žiješ v dojmu,...že motor u XR je z jiných kvalitnějších materiálů, než u SLR, nebo Domina? Tím jsi myslel to přirovnání japonci verzus čína?Apropo,...když se podíváš do různých vyhledávačů na nahradní díly,...tak je spousta věcí v motoru identická jak na XR, tak na Domino či SLR.Co jsi měl na mysli, že je u motoru XR z jiných-lepších materiálů, než u toho Domina či SLR? ...teď se opravdu bez ironie ptám,...abych to věděl.

Naposledy editováno 08.03.2010 00:19:09

(reakce na) Přehřívání XRka

10.3.2010 v 20:33 | Nahoru | #24
Matess727x> hele orle zbytečna to s tebou rozprava, f patnacti sem si pořídil za litr slifky co sem ukrad fotrovi mustafu, v sedumnacti sem si za svoje koupil javamahu 360,mezi tim do dneška sem měl f garaži par motorek, třeba dominga nx, dr 800, afriku, transalpa,kafku, hondy crka šecky kubíky , xr 400, nějakou kafku, krom pullitru, nějaky dr mi prošlo rukama a ja už ani nevim co šecko, nemusim se s tim chlubit všem na nějakym profilu že jo, přijde mi to celkem nepodstatny to troubit do světa, chleba levnějši nebude, jinak f praci sem jezdil snad všecko co ma dvě kola od mopedu, skutru po supersporty, fčetně buzzy, birda, čopru a nevim čeho fšeho esli ti to něco řika, deset let sem se motal v dilně kolem motorek u jedne firmy co prodavala jaaaaamahy a prodavače triček z logama sem nedělal, na strojarně pro blbce nas učily rýpnout si pilnikem do matrošu, aby si poznal rozdil materialovej a pořad se nedivil proč jedna součastka vydrži a druha ne i gdyž vypadaj na chlup stejně, tvou iluzi o stejnosti motoru co si tady srovnaval ti nebudu brat, jen doufam že takovejch odborniku bude čim dal miň, aby lidi co motorkam nerozumi jen se jim libi na nich jezdit, nenaletěli při koupi zbastlených lepeňáků z tvojich pazourku ale jinak mir s tebou a nic ve zlym

3 reakcí na tento příspěvek Přehřívání XRka

10.3.2010 v 20:38 | Nahoru | #25
Pedal: Nemusíš se chlubit?...no hezky jsi se pochlubil. Zkus si něco o těchto konkrétních motorech prostudovat,....a pak si o tom popovídáme ok? A prosímtě,...buď tak hodnej,...neotírej se o moje motorky. Na to jsem alergickej.

Edit: Ptal jsem se tě na ty rozdíly v materiálech motoru XR, NX, SLR,...a o tom jsi jaksi ani nepíp?.....tím jsi tu začal, tak ze sebe nedělej hňupa a něco o těch rozdílech napiš, když jsi takový odborník. Kasáš se tu, jak máš vše technické kolem motorek v malíku,...ale zároveň píšeš "o těch motorech jak si srovnával tak ja se ani tak o jejich konstrukci moc nebavim jako o materiálech které se pužívaj",...to mi evokuje pocit, že o těch konkrétních motorech moc nevíš. Ale třebas se pletu,...takže upustíme od osobních nadávek a můžeš mi o těch rozdílech něco napsat?....ale ne nějaké tvé domněnky.

Naposledy editováno 10.03.2010 20:45:39

(reakce na) Přehřívání XRka

10.3.2010 v 21:48 | Nahoru | #26
Matess727x> tak jo ale nemusim šecko že ne, když pomineme použite materialy, v kterých rozdily samo sou tak se vrhneme na konstrukci, a teda bavme se o xr aspon pač opravdu nehodlam porovnavat motorky ktere spolu nemaji nic společneho mimo techniku hlafky, teda když se koukneš někam kde se to doviš tak zjistiš že xr 600 byly dva typy, nemam tu techničak pač je f garaži, tak pro něho tedka nepoletim abych ti napsal čislo a typ stroje který se u xr lišil tim že xr se dělali dva typy a to od roku myslim 88 po 90 a 91 až v americe myslim rok 98 ne li 2000 tim si nejsem jist, nicmeně vždy se jednalo o dva typy motorek, cestovni verze a zavodni verze, které bylo problemem přihlasit do běžneho provozu a to ne jen u nas ale i venku, a to jak v mladších modelech tak ve staršich a potom ještě xr 650 přibližujic se trošku tvemu nx a slr,když vezmu starší a novější model zjistim např vyvažovák 13 420-MN1-670 ,xr 600 r r.v. 88-90 / vyvažovak u modelu 91-98 13 420-MN1-680, xr 650 l r.v 96 13 420-MN9-000 všimaš si rozdilu ? konstrukčnim a to jsme u stejneho modelu XR ! vezměme třeba vačicu xr 600 r: 14100-MN9-020, xr 650 l: 14 100-MN9-872 musim pokračovat ? dej mi mejl a ja si udělam klidně čas a vyjmenuju ti všechny konstrukční rozdíly dílů modelu xr od roku 88 po rok myslim teda v usa 2000, a pak ti dal udělam seznam konstrukčnich rozdílu nx a slr u nx byly dokonce konstrukční rozdíly u evropských verzi oproti americkym co si matně pamatuju pač ja měl ameriku 55hp verzi, ale proč skoušiš mě a nestuduješ někde sam, ja nejsem dobrej učitel, jen bych ti rad řek že rozdily v tom opravdu sou a to dost znatelne, pokud trochu aspon motorky tě bavi , tak by si se moh o to zajimat, pokud tě bavi jen okrajově nic proti tomu nemam, ale mě neskoušej nemaš proč, zkus to brat tak že nechci dělat kapra, ale prostě nemužu souhlasit s tim že honda dělela něco podobneho co jafka určitou dobu, bohu žel, když se podivaš na motor zvenku a vypada podobně ještě neznamena že je stejny i vevnitř konstrukčně jak si chtěl

(reakce na) Přehřívání XRka

10.3.2010 v 21:54 | Nahoru | #27
Matess727x> navic ja ti nenadavam, ja nikomu nenadavam i když řeknu třeba sproste slovo, nebo vlastně nadavam pořad ale neberu to jako nadafky ale jako větne spojeni bez kereho se neobejdu

Přehřívání XRka

10.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #28
Padal: Toto všechno si dokážu najít a okopčit na netu stejně jako ty,....a to rychleji než ty.Ale ty píšeš o rozdílech,...o kterých jsme se nebavili,...a o kterých-krom těch přesných čísel,...o kterých pochybuji, že je sypeš z hlavy vím také.Tam šlo hlavně o srovnání materiálů,...které jsi přirovnával k čína versus japonec.Já ti psal o společných konstrukčních rysech těchto motorů,...ty jsi mi napsal, že se o konstrukci nebavíš, ale o použitých materiálech.A teď s nádechem víteztví píšeš,...."tak se vrhneme na konstrukci"? Připravil jsi si to hezky,...ale neohromil jsi mě.

(reakce na) Přehřívání XRka

10.3.2010 v 22:16 | Nahoru | #29
Matess727x> ja tě nepotřebuju ohromovat, stejně jako je rozdil v konstrukci tak je obrovsky rozdil v použitých materialech,jak ty co hledaš nevim ani mě to netrapi, jen si to najdi a přesvěč se sam, od klikovky, vačky, karbecu, vyvažovacích hřídeli, ramu, sáni, kol, řiditek,vejfuku, válce, prostě ty motory a motorky sou uplně jine a pokud chceš srovnavat xr a slr nx a šecko co ma pro tve oko podobny tvar, tak mužeš podle jen jedne věci a to systemu palice RFVC nic vic. jinak si pořiď ty motorky a prohod ruzne dily mezi sebou, uvidiš co ti s toho vznikne končim debat pač je uplně zbytečna nic plodneho, měj se

Přehřívání XRka

10.3.2010 v 22:28 | Nahoru | #30
Pedal: Ty jsi ale trochu demagog a zdatnej překrucovač.Nepodsouvej mi prosím nic, co jsem neřekl,...že by byly motory XR,SLR, či NX stejné,...či měli pro mé oko podobný tvar-jak jsi to napsal.Napsal jsem "v podstatě stejné",...a tím jsem myslel ve vztahu k teploměru, na který se tazatel ptal.Snažíš se ze mě dělat ňoumu, co nepozná XR od EseLéra a Domina, aby jsi zamluvil to, oč tu v célé té naší výměně názorů jde?Ty moc dobře víš, o co mi šlo (alespoň tedy doufám) a proč jsem se ozval a děláš, jako že nevíš co chci říci.Chci říci, že tvé srovnávání motoru NX a SLR,...připodobnil jsi to přesně jako "čína versus japonec",...asi jsi myslel to, že se SLR dělalo ve šapnělsku v Montese,...jestli to tedy vůbec víš, jsem opravdu nepochopil a to považuji za nesmysl.K tomu, aby jsi mi TOTO vysvětlil,...to tvé srovnání, jsi se za celou dobu jaksi nedostal.O všem ostatním kolem motoru-zbytek motorky, jsme se vůbec nebavili.

Naposledy editováno 10.03.2010 22:45:51
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 novej 8 21.4.2022 v 23:09 mRKEF
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto
Výška na motorku Honda XR 400, Honda XR 600, Honda XR 250R Ales5 23 26.11.2020 v 11:00 Zdenalbenal
vačka Honda XL/ XR 600 Honda XL 600, Honda XR 600 fichtlusius 9 26.9.2020 v 15:29 vladimir1974


TOPlist