globalmoto_kveten





Téma: 2T čim to je?
 
26.7.2009 v 21:45
Ahoj mám tu jednu Suzuki TS 125 rok 85-90. Házela mi slabou jiskru tak sem koupil nové kladívka do zapalování a jiskra jak blázen,složím a jedu, se projed na trat tam asi po pul hodce začala byt strašně slabá a nešla ani nakopnout jen roztlačit a při roztlačení střílela do vyfuku tak sem jel domu do kopce sotva jela.S kopce se dostala do vysokých ale chyběla ji špička. Doma sem umyl a druhý den sem se šel na ní mrknout zapalko ok jiskra dost velká, skusím roztlačin a furt stříly do výfuku a nic. Skusil sem dát předstih a stejne.Jinou svíčku to samé. Vyčistil sem karbec a filtr a furt stejne. Z výfuku se kouří jak roztlačuju. Už fakt nevím čím by to mohlo být.

2T čim to je?

26.7.2009 v 22:03 | Nahoru | #1
Nebere si to náhodou přes gufero olej z převodovky? Taky by to byla možnost....

2T čim to je?

26.7.2009 v 22:10 | Nahoru | #2
U takhle malých 2-ou taktů je těžké najít závadu.Stačí malá netěsnost např. na klik.skříni,karburátoru atd. a můžeš seřizovat a stejně nic.Taky bych se znova podíval na ten karbec,jestli je všechno opravdu čisté,pádž to že střílí může být chudá směs.Předstih už jsi řešil,když to píšeš.U Jawy 90 byla taková destička na ovládání sání motoru a ta když se posunula,tak byl problém.Nemá nějaký takový,nebo podobný systém i ta tvoje moto?Třeba klapku za karburátorem?Ale to co tady popisuješ je asi předstih,případně velká jiskra.(kouření z výfuku a střílení).zkus zmenšit jiskru.třeba na 0,5mm a uvidíš.

2T čim to je?

26.7.2009 v 22:13 | Nahoru | #3
A jestli to má kladívko-a na zapalku,tak zkus větší odtrh ať jsou slepená kratší dobu.pokud to pojede,tak bych mrknul na cívku.asi nebude dávat co má.

1 reakcí na tento příspěvek 2T čim to je?

26.7.2009 v 22:19 | Nahoru | #4
Ja tipujem ,že je pridretý krúžok v pieste... -slabá kompresia

2T čim to je?

26.7.2009 v 22:37 | Nahoru | #5
makorider- to si právě taky myslím zítra na to mrknu

2T čim to je?

26.7.2009 v 23:11 | Nahoru | #6
To vypadá na protočený rotor na klikovce !

2T čim to je?

27.7.2009 v 07:28 | Nahoru | #7
Strileni do vyfuku a vykon v hajzlu,tak jak to popisujes,nam delala Skoda 120l a v p*deli byl kondenzator u rozdelovace.Takze to,ze Ti to strili a nejede by mohlo byt i v zapalovani...

2T čim to je?

28.7.2009 v 23:53 | Nahoru | #8
možnosti je hodně no...taky sem něco podobnýho řešil na 513. V zimě nechtěla startovat a když chytla tak hrozně čudila, střílela a dusila se...byl to kondík. Asi před měsicem mi přestala skoro startovat, házela malou jiskru a chytala jen na roztlačení a občas na našlápnutí, nedržela volnoběh, kouřilo to, odcházely svíčky....zkoušel sem kondik a pořád nic, tak sem zkusil pro jistotu ještě jeden a furt se tomu nechtělo. Zkoušel sem měnit všechno ostatní, až sem se dostal k civce v zapalku. Tu sem dneska dal na přemotání a musí to bejt v pohodě. Někdy ty cívky prostě někde probíjí nebo něco a háže to třeba nepravidelnou jiskru a podobně, takže moje rada zní nechat přemotat cívku, nebo zkusit ten kondík. Mimochodem známému to na kx taky dělalo a byla to opět cívka.

2T čim to je?

6.8.2009 v 18:16 | Nahoru | #9
Tak sem přeměřil u mechaniku kompres ve válcí a nebyl tam skoro žádný. Tak sem se na to doma vrhnul jak jsem sundal válec a viděl ten píst bylo mě to jasné, kroužky tam vubec nebyly a na straně chyběl i kus pístu. Píst byl ze zhora pobitý same díry a i hlava, takže se naky kousek z pístu nebo válce dostal mezi píst a hlavu a chvíli se to tam mlátilo. Jinak nykasil je OK coš mě docela překvapilo. Tedkom sem obědnal nový píst za 2500kč. A prodávám, protože sem si tedkom přivezl domu Hondu CR 250.

(reakce na) 2T čim to je?

6.8.2009 v 20:29 | Nahoru | #10

makorider>Ja tipujem ,že je pridretý krúžok v pieste... -slabá kompresia



to je ono, slabá komprese stalo se mi to samí chcíplo to, snažil sem se to roztlačit a jen to střílelo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist