Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
zdarec, na netu jsem narazil na ojniční sadu, která má delší ojnici. Prý to přidá nějaké koně, krouták, jde to líp do otáček a prý se zvýší i životnost.
Chci se zeptat, má s tím někdo konkrétní zkušenosti?
assassin> Ale houby, bylo tady napsáno, že se zárověň dá jakási podložka pod válec a tím se zvětší zdvih, takže ve výsledku budeš mít motor se stejným objemem a kompresí, jenom bude vyšší. No a když nedáš delší ojnici, tak máš chopper :lol:
Jawaweb>trosku to upravim - zdvih zvysis pouze upravou kliky. Kdyz tedy bez upravy kliky zvednes valce, pist bude dojizdet pod hlavu o tolik o kolik zvednes valec nahoru. Tim jsi zvetsil kompresni prostor a samozrejme snizil kompresi. Muzes to zase opravit jinym tvarem pistu (vyklenuti dna) abys kompresi dohnal. Proste je to vylej nalej, zase budes tam kde si byl pred upravou. Pokud neprekopes zdvih na klice tak si dej pod valce XYZ podlozek a ojnice dlouhe az do nebes ale ZDVIH nezvysis :) Nak