globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MZ ETZ 251
 
17.7.2009 v 20:19
Zajimalo by mě, kolik takový motor od M251 vydrží (Kolik km)... Má el. startování ? Jde o 4takt, že ? Díky

Prosím odpovídejte k tématu...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 20:24 | Nahoru | #1
je to 2T,ma nakopavacku a vydrzi podle toho jak se k ni chovas

(reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 20:28 | Nahoru | #2
irishfazer>2T ? Na netu je spoousta těchto motorek a mají najeto i 40km bez GO to nemůže 2takt vydržet přece , né?

MZ ETZ 251

17.7.2009 v 20:35 | Nahoru | #3
jaja zweitakt,bez GO neznamena ze na ni predchozi majitel neflakl novy vybrus.ciste teoreticky by i tech 40k mohlo byt pravda ale ruce uz ti asi trhat nebude.

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 20:44 | Nahoru | #4
40 km i 40 000 km může dvoutakt vydržet - má to najeto kdejaká Jawa

(reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 20:50 | Nahoru | #5
Anacron> Jejda ale bez go ? Třeba Cagiva Mito podle mých informaci max 10k, pak už nejede jak má ...

Naposledy editováno 17.07.2009 21:24:07

MZ ETZ 251

17.7.2009 v 21:22 | Nahoru | #6
teď jsem pomáhal dělat karádovi komplet GO motoru na MZ 251 ETZ a měl na ní najeto poctivých 38000km je ale pravda že na ni od novoty nikdo jiný neseděl

sorri chyba se nějak vetřela bylo to 58000km

Naposledy editováno 18.07.2009 01:26:30

MZ ETZ 251

17.7.2009 v 21:26 | Nahoru | #7
Jistěže bez GO. Ono u Jawy a myslim si žei u MZty není ten motor tak namáhaný jako u Mita. U ČZ 125/453 se dělal po 40 000km jenom výbrus a nakonec se ukázalo, že to bylo zbytečné. Zvýšení výkonu nebylo ani znatelné.

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 21:35 | Nahoru | #8
říkáte když koupim MZ která bude mít najeto 20 000km tak sní ještě chvíli pojezdim ?

MZ ETZ 251

17.7.2009 v 21:49 | Nahoru | #9
ale nesrovnavej mito a MZ to je jak kdybys srovnával pionýra a tu tvou cagivu- taky nesrovnatelné a soudě dle věku pojezdíš tak nejspíš mimo silnici že, protože na silnici pojezdíš do první hlídky PČR

Naposledy editováno 17.07.2009 21:50:26

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:14 | Nahoru | #10
Hehe, ale já chci přes zimu, dát do moji primy motor z MZ150 .... Samozdřejmě že na technickou pojedu z původním motorem... Co na to říkate ? Je to hodně bláznivý nápad ?... Nechci a nemám ani chuť dělat v 16 zase řidičák.. Myslím že je to dobré východisko...

(reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:16 | Nahoru | #11
Ještě bych se rád dozvěděl, kolik může mít spotřebu MZ 150 a MZ 250 ? A ještě má oddělené mazání ? Asik né, co ?

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:19 | Nahoru | #12
Tak pokud chces riskovat, že na to policajti při kontrole přijdu velmi snadno podle čísla motoru a pokud myslíš, že to zvládneš technicky.... Jinak na 95% MZta nemá oddělené mazání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:27 | Nahoru | #13
Anacron> Motor je nahradní díl ... V tp není číslo motoru...

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:36 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:43 | Nahoru | #15
Spotřeba 4-6l/100km, podle stylu. A na ten motor bych se vysral, jede to skoro stejně, jak ta tvoje prima a mý Varadero Kolik dáš s tou Primou? 110?

(reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:56 | Nahoru | #16
Bars> čemu se směješ ?

(reakce na) MZ ETZ 251

17.7.2009 v 22:59 | Nahoru | #17
Mr.FiFI> varadero to je príma motorkaa

Maximalku ani neřeším jde mi o to zrychleni, zátah, sílu do kopce to nechce jet ve dvou vůbec... ... Nechci dělat řidičak v 16... A nebo motor z Mita ? ale slyšel jse že je strašně porouchavej a hodně žere a Go to chce co chvíli...

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

17.7.2009 v 23:28 | Nahoru | #18
Tak si kup Yamahu Aerox, nebo Derbi Sendu či Aprilku RS a polad' si je Jinak moje rada je jednoznačná. Udělej si papíry na A1. Já jsem tole řešil přes zimu, ale měl jsem jasno.

(reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 01:27 | Nahoru | #19
Lofasandr> hodně záleží jak se k ní majitel choval, ale rčitě bych se toho nebál

(reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 09:43 | Nahoru | #20
Mr.FiFI> senda či rs to je to samý jak moje cagiva...

MZ ETZ 251

18.7.2009 v 09:47 | Nahoru | #21
Jo, tak +- jo.. Ten aerox je ve spodu hodně živej. Jinak co vim, tak Senda s válcem 80cc dá 130km/h a poladěná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 10:19 | Nahoru | #22

Lofasandr>Anacron> Motor je nahradní díl ... V tp není číslo motoru...



sice neni cislo motoru ale typ je a promin ale opravdu si myslis ze policajt je tak hloupy a nepozna motor od MZ ? jak ti tu pisou ostatni udelej si a1 a kup si otevrenou 125 a budeš hodně vysmáty - a pokud nechces delat ridicak tak si vytun motor tak jak to delaji kluci na skutrech- na venek origo uvnitr tuning a zase ti to pojede o hodně lepe

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

18.7.2009 v 10:36 | Nahoru | #23
jen by me zajimalo jak bys ten motor chtel nakopavat prez tu kapotaz to bys to musel pokazdy roztlacet a navic bys musel predelat uchyty na motor a taky jde o to jestli se ti tam ten motor vubec vejde.vys kolik uprav by to vubec obnaselo , nevymyslej kraviny udelej si ridicak na a1 kup 125 a nebo mz 150 a mas to

MZ ETZ 251

18.7.2009 v 10:45 | Nahoru | #24
mám mz etz 251.najeto 55tis a GO jsem dělal teprve loni,ale jezdil by furtmám odělené mazání,vyser se na to ,nemělo by to cenu

(reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 11:23 | Nahoru | #25
amanzes> právě pod tu kapotáž by ten motor možna se parádně vlez ... nebo seženu motor z Mita nemaji šanci to rozpoznat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 11:26 | Nahoru | #26
jirka1389> Samozdřejmě že ty uchyty bych musel vymyslet._Sám nevím, jestli by se tam vlez ,jsou teprv pouze spekulace....

Z čeho bych tam mohl nacpat motor ?

(reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 12:40 | Nahoru | #27
Lofasandr> z ničeho tam motor necpi vybouráš se a seš v prdeli..... kup si díštak kit poliny nebo ěnco takového jinej karbec a otevřený sání pojede ti to líp ale nechápu proč si neuděláš A1

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

18.7.2009 v 12:58 | Nahoru | #28
protože nebudu zase davat za řidičak 5ku ...+ novvou motorku 125

(reakce na) MZ ETZ 251

18.7.2009 v 14:06 | Nahoru | #29
Lofasandr> aha takže radši budeš riskovat pokutu a zákaz řízení no nevím dělej si jak chceš ale můžu tě ujistit že motor z mz tam nenarveš a navíc si moc nepomůžeš trochu jo ale o moc ne a jinak to budeš jako další 2 roky jezdit na 50tce kvůli pár tisícům? stejně tě omrzí a tu a1 si uděláš

1 reakcí na tento příspěvek MZ ETZ 251

18.7.2009 v 15:02 | Nahoru | #30
A1? si moc nepomužu kdejake 125 stačím...

Naposledy editováno 18.07.2009 15:02:46
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist