globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna typu motoru?
 
14.7.2009 v 09:54
Ahoj,
mám Suzuki GSX 600F r.v. 1992 s origo typem motoru N-706, ale vačky jsou v háji, tak jsem tam dal motor z Bandita kterej má typ N-713, nojo jsem blbej, nevěděl jsem, že s tím budou problémy, protože mi motorkáři říkali, že to má u týhle věkový kategorie víc jak půlka motorek a že jezdí dál s motorm z Bandita, tak jsem to vůbec neřešil. Jenže nedostanu technickou. A origo dovozci jsem psal žádost, ale řekli mi ať s tím moc nepočítám. Nevíte co mám dělat dál?
Mám pár možností a to je buď přerazit číslo motoru, ale to se mi nechce, protože už jsem to já blbec dal rámu (no práce to je neskutečná). Pak mě napadlo si ten papír jako od dovozce napsat sám, a nebo rovnou si to napsat do TP. (Variantu že nechám spodek starej a vršek z Bandita zavrhuju, protože jen těsnění neorigo pod válce stojí přes 1000 a musel bych čachrovat s ozubenejma kolečkama na vačkách...)
Poradíte mi někdo jak z toho ven a co nejvíc legálně, ale nejmíň práce?

Díky
Petr

1 reakcí na tento příspěvek Změna typu motoru?

14.7.2009 v 13:17 | Nahoru | #1
Tak popros Znemanda když to povolení o změně má at ti ho nascanuje ty ho decentně upravíš vytiskneš a už se neseš na zapsání změny. Ted už jen otázka jestli ti to jde líp s raznicema nebo s PC falšování je to tak jak tak

(reakce na) Změna typu motoru?

14.7.2009 v 15:54 | Nahoru | #2

Prda1>Tak popros Znemanda když to povolení o změně má at ti ho nascanuje ty ho decentně upravíš vytiskneš a už se neseš na zapsání změny. Ted už jen otázka jestli ti to jde líp s raznicema nebo s PC falšování je to tak jak tak



Věc se má ještě tak, že úředníci jsou dnes celkem dost podezřívaví, takže neváhají volat importérovi a ověřovat si, zda-li to potvrzení skutečně vydali!!! Bacha na to...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist