globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z jedničky na dvojku.
10.7.2009 v 17:51
Chci se zeptat, nejde mi přeřadit z prvního rychlostního stupně na druhý bez tvz. přeskočení zubů. Spojku mám novou, odvzdušněnou a seřízenou. U ostatních rychlostí je řazení téměř bez problému. Máte s tím někdo nějakou zkušenost, nebo něco dělám špatně?

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:06 | Nahoru | #1
nezavírat plyn úplně. jen lehce ubrat

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:14 | Nahoru | #2
To je naprosto normální jev...

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:27 | Nahoru | #3
Chce to hned po vytočení 1ky to tam rychle kopnout a někdy neni slyšet ani to typické cvak.

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:33 | Nahoru | #4
Musíš na to mít grif... Musíš ubrat plyn, v tom začneš mačkat spojku a zároveň to tam kopneš.... Nesmíš čekat, až zmáčkneš spojku úplně a spadnou otáčky

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:41 | Nahoru | #5
skus toto, dej jedničku, pak trochu uber a při tom ubírání tam ined tam kopni dvojku a zase přidej, to je okamžik..., a hlavně bez spojky, mě to funguje líp bez spojky než se spojkou, spojka je beztak akorát na rozjetí.Ty převodovky jsou na to stavěný, jelikož potřebuješ rychle řadit a se spojkou se akorát zdržuješ.

1 reakcí na tento příspěvek Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:49 | Nahoru | #6
A teď se tu rozpoutá flame war o to, jestli řadit se spojkou nebo bez

(reakce na) Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:54 | Nahoru | #7

WenCa>A teď se tu rozpoutá flame war o to, jestli řadit se spojkou nebo bez


To jo,to byl zase příspěvek roku

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 18:56 | Nahoru | #8
výhradně se spojkou

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 19:28 | Nahoru | #9
když jsem u tý spojky :teďko určitě řadím se spojkou, ale na svém dřívějším prskoletu Honda XR125 jsem to tam kopal bez spojky a v pohodě

Naposledy editováno 10.07.2009 19:29:15

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 20:00 | Nahoru | #10
No vyborně, ten člověk co nema grif na to, aby zařadil slušně se spojkou a ještě mu raďte, aby řadil bez spojky

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 20:01 | Nahoru | #11
A nebylo by lepší rozjíždět se na dvojku?

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 20:42 | Nahoru | #12
tomu se neubráníš,cvaká to u většiny moto,úplně normální jev

3 reakcí na tento příspěvek Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 20:56 | Nahoru | #13
tak vám všem teda pěkně děkuju , fakt nevim co jsi mám vybrat spojku používat určitě budu , a ještě by mě zajímalo ,jak moc se ta převodovka ničí když to cvaká markantně

(reakce na) Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 21:16 | Nahoru | #14
Jerry1221> hele, někdo už to tady říkal.... zkus řadit nhoru co nejrychleji, jako bys chtěl závodit, a vychytej přesně tu souhru spojka-plyn-řadička, uvidíš, že to jde, a že to někdy cvakne? a co!! když to kopu dolů, cvaká to jak orloj

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 21:26 | Nahoru | #15
úplně jednoduchá věc - trošku si řadičku zvedni, abys jakoby tlačil na přeřazení, ale zase ne tolik, abys ten kvalt vykopnul jako bez spojky. No a potom jak zmáčkenš spojku, tak kvalty přeskočí jako po másle.

1 reakcí na tento příspěvek Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 21:32 | Nahoru | #16
tím že řadíš přes neutrál,tak to nikdy nebude tak čistý jak u ostatních kvaltú,ale jak už někdo radil,nezavírat úplně plyn a kopnout to tam a opravdu to chce grif,desetkrát to tam kopneš čistě a po 11té to stejně pude přes zub

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 21:38 | Nahoru | #17
mirďa-1> jasně, mašina není skútr, co neřadí a jezdí jak tramvaj

(reakce na) Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 21:51 | Nahoru | #18
Hoegy> no jasně já mám 2 i 4 vál a u obou je to stejný,kolikrát se člověk snaží a stejně zařadí jak v první hodině autoškoly že bych přešel na skútra ? nikdy ! ,jde o ten pocit,jak říkal múj děda (BMW 500 r.v.48) ,, pokud ti to klapne přes zub,tak tam jistě ještě nějaký máš" horší by to bylo v opačným případě

Z jedničky na dvojku.

10.7.2009 v 22:45 | Nahoru | #19
ahoj, taky může být problém v převodovce, 1-2 mezi tím to do seme musí zapadnou, jsou ve špajsce kolíčky a ty mají své místo, je to nemoc starších mašin.

Z jedničky na dvojku.

11.7.2009 v 01:48 | Nahoru | #20
Neutrál se tam mrcasí, měl by bejt pod jedničkou, né mezi kvaltama, mě to taky někdy sere, a to nejsem leštič & posluchač, spíš jezdič, ale u Jawičky je to super

Z jedničky na dvojku.

11.7.2009 v 01:51 | Nahoru | #21
Hmmmm!
A kůže nebo textil

Z jedničky na dvojku.

11.7.2009 v 09:16 | Nahoru | #22
jestli ti to tam opravdu mlátí při přeřazení, zajeď někam do servisu, nebo k chlapíkovi co dělá motorky ať se na to mrkne, zkouknutí nic nestojí a budeš mít klid

Z jedničky na dvojku.

28.7.2009 v 13:54 | Nahoru | #23
takovy chrupnuti mezi jednickou dvojkou je v pohode...mam nalitano neco kolem 55tisic a kdyz radis vlacne, tak je tam mezera...proste to tam kopni.
Nedam ji nic zadarmo a ona to vi...takze se neboj klidne pod ctvrtecnim plynem se spojkou...bez spojky davam maximalne 4 a 5...dolu se spojkou vzdy.

(reakce na) Z jedničky na dvojku.

28.7.2009 v 14:14 | Nahoru | #24
Jerry1221> Nevěř všemu, co Ti tady kdo anonymně nakuká. Za servis a výměnu převodovky pak za Tebe platit nebudou.
Ale jinak jednoduchý poznatek: Když jedničku rozjedeš rázně k pěti tisícům, pak kopneš SE SPOJKOU dvojku, neuslyšíš ani ťuk. Jakmile budeš mít otáčky 4000 a méně, vždy tam uslyšíš to cvaknutí, protože během přeřazení Ti otáčky padají dolů.
Ale kopej ty kvalty rázně, ne pomalými tahy, jak u auta.

Z jedničky na dvojku.

26.8.2009 v 20:32 | Nahoru | #25
Čau,já jsem si nechal poradit od profíka a kromě rozjezdů spojku nepoužívám,stačí
když lehce nadzvedneš řadičku a na okamžik mírně ubereš plyn,chce to vyzkoušet,
ale řadíš rychle a šetříš spojku.

Z jedničky na dvojku.

26.8.2009 v 22:03 | Nahoru | #26
Motoristo z leknutí,pusť si na you tube Bullituv případ (proslavenou honičku) se Stevem Mc Queenem a zační přemýšlet,pročpak asi dává lehký meziplyn při razení nahoru?Že by chtěl srovnat otáčky hnaného s hnacím hřídelem?A proč vlastně?Zabloudil jsi na motocykl?Kup si tedy skutr s variatorem.Nazdar.

(reakce na) Z jedničky na dvojku.

24.11.2009 v 10:42 | Nahoru | #27
Jerry1221> Proste si vyber ty nejzasadnejsi rady a vyzkousej ji jednu po druhe.
Ma zasadni:)rada zni:"neboj se a rad opravdu durazne,zadny šmrdlání,proste to tam kopej a uvidis,zklidní se to"....je to tezkej bajk,tak nemuzes cekat,ze ta prevodovka nic neváží a když chceš posunout kus zeleza,tak na tu paku proste tu silu vynalozit musis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 21 16.4.2024 v 12:07 Gahan37
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 margolina 20 7.4.2024 v 16:13 milonovo
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 koci84 5 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 Novakus 4 1.3.2024 v 13:14 Novakus
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 Zet. 7 1.3.2024 v 09:34 PetrL3


TOPlist