Téma: Starter XV1100
9.7.2009 v 14:04
Zdravím příznivce jedné stopy. Mám problémy se startováním na Viragu XV1100. Někdy se stane,že
úplně nevyjede kotva startéru, nesepne silový kontakt a starter se nerozběhne. Po několika zmáčknutí start tlačítka vždy nastartuju, někdy na druhý pokus, někdy i na desátý. Baterka je relativně nová 9/08. Už jsem zkoušel rozebrat starter, kotvu starteru a čistil jsem silový kontakt, proměřil jsem kontakt na start. relé, dobíjet baterku, kontroloval přechodové odpory a nic nepomáhá. Jsem elektrikář, takže všechno měřeno odborně. Prosím poraďte, už mě nic nenapadá.
úplně nevyjede kotva startéru, nesepne silový kontakt a starter se nerozběhne. Po několika zmáčknutí start tlačítka vždy nastartuju, někdy na druhý pokus, někdy i na desátý. Baterka je relativně nová 9/08. Už jsem zkoušel rozebrat starter, kotvu starteru a čistil jsem silový kontakt, proměřil jsem kontakt na start. relé, dobíjet baterku, kontroloval přechodové odpory a nic nepomáhá. Jsem elektrikář, takže všechno měřeno odborně. Prosím poraďte, už mě nic nenapadá.
1 reakcí na tento příspěvek Starter XV1100
To by stálo za úvahu, pokud s tím bude souhlasit.
střapatý: Můžeme se domluvit někdy na příští týden, jestli bude počasí.
Zkus na levém motorovém víku sundat ten malý deklík, chycený třemi šroubky, který kryje vahadlo od solenoidu k přestavnému pastorku. Podívej se, jestli není nasazeno obráceně - solenoid musí tahat za tu pružinu a zobáček na vahadle musí být na vnější straně! Pokud to někdo převrátí, tak v případě, že se ozubená kola zastaví v poloze, kdy zuby nemůžou zajet do sebe, ale opřou se bokama, nemůže solenoid zatáhnout vahadlo dost daleko, aby sepnul startér. Pokud je to správně, potáhne za pružinu, startér se roztočí, pootočí kolama a pružina "střelí" vahadlo do druhé polohy a tím se zasune pastorek.
Pro představu - patří to takhle
Vahadlo má číslo 12, pružina 13. U starších verzí nejsou válečky 17, takže pokud ti chybí, může to být v pořádku.
Naposledy editováno 12.01.2017 19:20:15
Zkus na levém motorovém víku sundat ten malý deklík, chycený třemi šroubky, který kryje vahadlo od solenoidu k přestavnému pastorku. Podívej se, jestli není nasazeno obráceně - solenoid musí tahat za tu pružinu a zobáček na vahadle musí být na vnější straně! Pokud to někdo převrátí, tak v případě, že se ozubená kola zastaví v poloze, kdy zuby nemůžou zajet do sebe, ale opřou se bokama, nemůže solenoid zatáhnout vahadlo dost daleko, aby sepnul startér. Pokud je to správně, potáhne za pružinu, startér se roztočí, pootočí kolama a pružina "střelí" vahadlo do druhé polohy a tím se zasune pastorek.
Pro představu - patří to takhle
Vahadlo má číslo 12, pružina 13. U starších verzí nejsou válečky 17, takže pokud ti chybí, může to být v pořádku.
Naposledy editováno 12.01.2017 19:20:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | Frantomas | 3 | 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf |
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago | MaCoin | 0 | 5.8.2024 v 15:59 MaCoin |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 7 | 18.6.2024 v 18:48 badyXV |
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago | Pepanek | 1 | 17.6.2024 v 09:14 ja1 |