globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řazení nahoru bez spojky
 
3.7.2009 v 00:55
Mám otazku kolikrat jsem slysel ze jde radit nahoru bez spojky (coz je samozdrejme rychlejsi) ,ale jak to udelat aby neposkodil prevodovku ,jake maji byti otacky atd. Prosim o kazdou radu a funguje to i u 50ccm ??
Anketa: Radite nahoru bez spojky
Ano
39%
56
Ne
59%
84
Skusim to
1%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky

7.7.2009 v 07:50 | Nahoru | #1

RadekFZ1Fazer>Kryšpín>docent>A hele. Zase Newerendig Story

Cábek našel dokonalou odpověď (viz výše). Perfektně to shrnuje věta na závěr: "Při normální jízdě je to jen zbytečná machrovinka, která zvyšuje opotřebení motocyklu."

Jak řekl již Jára Cimrmann: "Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat."

Nazdar Docente, k tomu Cimrmanovi - taky řekl:"Na výlety se nechodí aby člověk něco nového viděl nebo objevil, ale aby se došlo do hospody". Sice to nesouvisí s tématem, ale je to dobrý . Jinak k tématu - teoreticky určitě lze řadit bez poškození převodovky, ale než se to člověk naučí, tak ta převodovka dostane ran . A až se to naučí, tak to stejně pokaždé nemusí přesně odhadnout (ten moment, kdy se kola točí stejně a nedojde k rázu, kteý je právě způsoben rozdílnou rychlostí točících se kol v převodovce), takže převodovka zase schytá nějakou tu ránu. Prostě si to zkus, ale když si u toho poškodíš přeovodovku, tak potom nebreč.

Tak už se tu zase melou sračky kolem řazení bez spojky. Nejlepší jsou věty typu "stejně pokaždé nemusí přesně odhadnout (ten moment, kdy se kola točí stejně a nedojde k rázu, kteý je právě způsoben rozdílnou rychlostí točících se kol v převodovce), takže převodovka zase schytá nějakou tu ránu" kde je vidět, že ten člověk který to píše ví o tom úplně hovno, jen má potřebuj svou nevědomostí nakazit i ostatní, který mu to žerou. Tak nám tady zkus třeba vysvětlit, jak asi tak muže dojít k vyrovnání otáček hřídelí a co to způsobí, velmi rád se poučím Každopádně řadit bez spojky se dá naprosto bez problémů za předpokladu, že to ten dotyčný umí, má pro to cit a chápe celý ten proces. Spojka na motorce při řazení slouží puze a jenom k přerušení přenosu kroutícího momentu mezi motorem a převodovkou, cehož se nechá naprosto v klidu dosáhnout i citlivým ubráním plynu!!!! Ale chápu, že kdo to pochopit nechce, tak to prostě nepochopí nikdy a bude tady dál cpát lidem do hlav podobné stupidity typu vyrovnání otáček hřídelí.

Možná pro ty méně chápavé by neškodilo přečíst si tohle

Jinak ještě netrvdím, že řadím furt bez spojky, spíš naopak spojku většinou používam možná že ze zvyku, nebo pro to, že se člověk na to řazení nemusí tak soustředit, ale bez tý spojky je to bezesporu rychlejší a taky komfortnější.



Melu tu sračky, vím hovno, já jsem z toho tak nešťastný, asi prodám motorku, protože jsem hamba motorkářů. Hele, hochu, važ slova a chovej se uctivěji ke starším a nemel. Sám jsi dal odkaz na článek - tam se mimo jiné píše - "...Z konstrukce vyplývá, že k přeřazení může dojít pouze tehdy, když je minimální rozdíl mezi otáčkami kol, které do sebe chceme zasunout případně kdy přenášíme velmi malý kroutící moment." Takže jsem ve svém sračkovém příspěvku jen jinak napsal stejnou věc jako v tebou odkazovaném článku. A to, že když člověk zkouší něco nového, tak se to nenaučí hned na poprvé, je taky pro většinu lidí pravda. Takže znovu jak řekl Docent - řaďte si jak chcete, tu spojku tam ale nenamontovali na hovno.

(reakce na) Řazení nahoru bez spojky

7.7.2009 v 08:25 | Nahoru | #2

Kryšpín>RadekFZ1Fazer>Kryšpín>docent> "...Z konstrukce vyplývá, že k přeřazení může dojít pouze tehdy, když je minimální rozdíl mezi otáčkami kol, které do sebe chceme zasunout



viz tohle, to je do nebe volající nesmysl, zaskočená dvojice kol se vždy točí stejně rychle, rychlost otáčení sousedního kola je daná odstupňováním převodovky a nelze ji nějakou změnou zatížení motoru měnit

Naposledy editováno 07.07.2009 08:27:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist