globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nečistota v nádrži, karbcích?
 
6.4.2007 v 09:53
Zdravím všechny. mám GSX 750 Inazumu a nastal mi lehký problém.
Jízda 1. - při přeřazení a vzetí za plyn jako by se motoro dusil a nešel na všechny válce, s velkou prodlevou se rozběhnul. Dotankoval jsem V-power, předtím benzín no name. Dal jsem do servisu, kde mi předtím čistily karbce (doufám). Zkoušeli, nic nepoznali, že by něco nešlo jak má. Vyzvednu si motorku a jedu.
Jízda 2. - Ina šla jak se sluší, parádní 70 km projížďka.
Jízda 3. - Po 3 týdnech jsem se jel projet, zezačátku volně pohoda. Když jse začal tlačit jen trošku na pilku tak opět ten samý problém prodleva 3- válce, nejede prská, trvá naž se chytne. Jedu dál a furt zkouším trochu se to lepší, tak dávám čočku (protože jsem nasr... :marod: ), 10 - 11 tis. ot. rychlosti padaj jak němci do krytu při bitvě o Berlín a vše maká jak má. Při dojezdu domů trochu nevyrovnaný volnoběh.
Čím to může být, svíce nové, filtr v poho... bordel v nádrži či čo? :rolleyes:

Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 11:26 | Nahoru | #1
Dal bych to na synchronizaci.

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 11:48 | Nahoru | #2
No já měl (mam) něco hooodně podobnýho na autě a bylo to špatně posazenym vzduchovym filtrem a bordýlkem v trisce 1.ho stupně, kterej má právě vliv na spodní půlku rozsahu toček. A abych tě vyděsil, tak sem vyčistil karbec, vyměnil filtr a furt to tam někde zustalo. Jediný co pomůže je, když to začne, tak vyhodim inkriminovanou trisku profouknu a vrátim z5 a zase to jede dobře. Asi budu mít chlup v závitu trisky ale tam se u toho mýho webera nedá dostat. *no* -GTo-

edit: ale jak má karbec, nebo co to tam má, inazuma nevim...

Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 12:12 | Nahoru | #3
Dělalo mi to na gpz skoro to samý, taky sem tam dával v-power, ale možná to tím nebylo. Preventivně, jsem vyměnil svíčky a kabely k nim a nic. Tak jsem tam zkusil nalít fuel cleaner od motulu, předtím než bych nechal vyčistit karbece, a od tý doby kupodivu žádný problém.

1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 12:20 | Nahoru | #4
No taky si myslím, že to bude nějaký bordýlek z nádrže... neměl jsem tam přez zimu moc paliva... ale znáte to myslet, neznamená vědět... :cool:

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 12:22 | Nahoru | #5
tu synchronizaci to nevím, protože to by to asi jednou nejelo vpohodě a podruhý dle zmíněných potíží a potom zase dobře... :/

1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 14:01 | Nahoru | #6
ta tryska nemá vliv na spodní půlku otáček, ale když už si to nazval spodní půlkou tak 1/4 klapky čili otočení rukojeti, ne otáčky... dělalo mě to taky, vyčistil sem, dobrý... za půl hodiny znova, další 2 hodiny sem rozdělával čisti, smontoval vyjedu... dobrý, za půl hodiny zas...
nakonec pomohlo až přidání 2 filtů do palivové cesty a od té doby mám pokoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 14:03 | Nahoru | #7
Jurawood> 2 filtry z důvodu 2x vedení benzínu pro 2x2karbecy

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 15:42 | Nahoru | #8
Jurawood>
:rolleyes: taky mě to napadlo... vím, že to celkem nic nestojí. Tak to zkusím :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?

6.4.2007 v 15:52 | Nahoru | #9
Dle meho nazoru to mohou byt 2 veci. Za prve, praskly nebo skriply membrany v karburatorech (ale to bych resil az jako posledni moznost).
Ale spis se mi zda, jako by byly prorazeny fajfky nebo kabely. Tohle jsem dokola resil u XTecka - naprosto nahodne se to chovalo. Dal jsem filtr pred karbec, chvilku dobry a pak zas. Nakonec jsem jen vedl jinudy kabel od fajfky a je po starostech. Cim to bylo teplejsi, tim vic se to projevovalo.

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

10.4.2007 v 10:36 | Nahoru | #10
Slávek-TDM>

Dá se to na těch kabelech nějak poznat?
O svátcích jsem jezdil a vypozoroval jsem, že kdykoli jsem jel pomalu jakoby se to hltilo a divnej zvuk motoru (asi nešli všechny válce). Když jsem tomu dával čočku tak se to chytlo a potom to zase nějakou dobu jelo lépe i v nižších. Fakt sranda :puke:

1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?

10.4.2007 v 17:00 | Nahoru | #11
Marc7> jedine zmerit ohmmetrem..

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

11.4.2007 v 08:33 | Nahoru | #12
Slávek-TDM>
včera jsem to natočil, nechal ohřát a od startu se sytičem po stahnutí sytiče a volnoběh to běželo dobře... mám dojem, že to bude opravdu nějakým bordelem v nádrži... zkusím ten filtr, než to dám do servisu. :/

1 reakcí na tento příspěvek Nečistota v nádrži, karbcích?

13.4.2007 v 08:51 | Nahoru | #13
:rolleyes: fakt netuším která bije. Cesta tam, celkem O.K. po chvíli jízdy při rozjezdu z odbočky dám za 5 a nechce se tomu jak jsem popisoval, pak se chytne a jede v pohodě. Cesta zpět, pohoda bez jakéhokoli zaváhání, moto jede jak z praku, klasický plynulý, lineární nástup 4-válce na všechny rychlosti. Volnoběh je nepatrně nevyrovnaný v téměř neměřitelném rozmezí. Už jsem z toho jelen-pacient :marod:

(reakce na) Nečistota v nádrži, karbcích?

20.4.2007 v 12:07 | Nahoru | #14
Marc7>Stejný problém jsem měl na XJ. Studený starty ok,ale dlouho se ohrivala a nechtela za plynem. Kdyz se ohrala, jela slusne do 3000ot. pak dira jak prase(dusila se jako kdyby tam nesel benzin nebo vzduch.) a od 4000ot. jede zas ok. V servise mi rekli, ze udajne nesedi zpuchrele gumy co drzi airbox na karburatorech a prisava to falesnej vzduch. Pomohlo nahrati teplovzdusnou pistoli a nasazeni.

Ale ted po zime je to to samy. Jeste jsem to nemel rozdelany ale asi je budu muset koupit - jedna pry 800 x 4

Nečistota v nádrži, karbcích?

24.4.2007 v 11:58 | Nahoru | #15
hmm tak koukam že mám stejnej problém mám er 5a taky mi to začlo střílet do vejfuku a nakonec to jede jen na jeden válec.Ale když tomu dám sadu tak se rozjede.Karbece sem sice odkaloval ale žádný zlepšení nepozoruju.Začalo mě to dělat až teť na jaře když sem měl přes zimu nádrž na nastříkání.
taky neví co s tím.. *no*

Nečistota v nádrži, karbcích?

24.4.2007 v 13:48 | Nahoru | #16
s tímto problémem jsem se u ER5 trápil docela dlouho, ani v servise mi nebyli schopni v dohledné době moc pomoci - prostě nevěděli. Vzpoměl jsem si na problémy s fichtlem z dětství, kdy se dost často přeplavovala plováková komora. No a věřte nevěřte problém byl ten samý, ale s tím rozdílem že u ER5 se přeplavoval pouze jeden válec.
Řešení: pročistit ventily v plovákové komoře přes které přitéká benzín a mají za úkol udržovat stabilní hladinu. Ihned instalovat přídavné benz. filtry. 2x ON/REZ
příznaky: motor jde po nastartování špatně do otáček, kouří, smrdí po benzínu, někdy se to chytne a je to OK, ve vysokých otáčkách není problém, černé svíčky ( podle toho se taky pozná kterej karbec to dělá ).
Toto je moje zkušenost a od doplnění filtrama 20000 km žádný problém :)

Nečistota v nádrži, karbcích?

5.4.2009 v 17:56 | Nahoru | #17
Chlapi já to mám teď tak..motor po záhrátí na volnoběh chcípá, od 4tis ot tarotuje ,vytočí se do plnejch ale trvá mu to celej den..Zjištění - komplet celý karburátory a nádrž zamrdaná bílou mrdkou..Přoč to začalo zničeho nic? CHtěl jsem vyndat sítko z nádrže (3 týdny z5) a malinko jsem je natrhnul, to jsem ovšem nevěděl protože jsem je ven nedostal, tak jsem hodil kouhout z5 a tradá vesele dál..Z 3tí vyjížďky už jsem domů jen doskákal..Zaty leta nánosu bordelu z benzínu se mi dostaly do karbeců (protoženým sítkem) a pomalinku je zamrdali..Musím koupin nový sítko (850kč ) a benzínovej filtřík..AŤ žijí naše kvalitní benzínky

Nečistota v nádrži, karbcích?

5.4.2009 v 17:58 | Nahoru | #18
Teď jsem ve stádiu čištění všeho co se dá, karbíky už mám komplet..Až vyčištím nádrž, koupím stejně ještě aditivum a naberu plnou od Shellu ať se to pořídně pročistí..Nikomu tohle nepřeju je to mrdat!!

Nečistota v nádrži, karbcích?

25.4.2009 v 10:29 | Nahoru | #19
Vše ok, vyčištěno, seřízeno akorát to odnesly svíce..Nevím proč ale strašně se po seřízení podtlaků rohodila volnoběžná směs (moc bohatá) nakonec z původních 4 otáček jsem se dostal na 2.5 a ještě by malinko míň snesla..A právě tento aspekt pravděpodobně poslal svíce na věčnost..Na volnoběh kotel 13táců a kohoutek kokrhal hned, při jízdě od 5.5 tis ot/min kop skok, hop skok dal jsem nový svíce a lítačka zase jako za mlada
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist