Se starým motorem jsem měl i starý budíky a jednou mi při jizdě upadla jedna rucicka a pozdeji i druha, pak prestal fungovat otackomer a nakonec i tachometr, ukazolvai oba bud 0 nebo 100 potazmo 6000 otacek... Menil jsem v zime motor a menil i budiky a rikal jsem si , zahada vyresena. I kdyz ejhle, minulý týden jedu a najednou kouká, že je otáčkomšr opět upadlej. Di říkám, čím to může být a později i tachometr. To už jsem nechápal, protože byly budíky jiný a komplet motor jinej. Pak jsem si na dálnici všiml, že když vytočím třeba trojku na 11000 a víc, tak m bud otackomer a nekdy i tychometr zacne silene rychle rotovat kolem svy osy, no porste obě dvě ručičky se točej jak divy :D Nechápu tuto závadu. Nestalo se někomu něco podobnýho ? Necháůpu, kde hledat chybu.