globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záhadná záhada... :)
 
2.4.2007 v 21:01
Se starým motorem jsem měl i starý budíky a jednou mi při jizdě upadla jedna rucicka a pozdeji i druha, pak prestal fungovat otackomer a nakonec i tachometr, ukazolvai oba bud 0 nebo 100 potazmo 6000 otacek... Menil jsem v zime motor a menil i budiky a rikal jsem si , zahada vyresena. I kdyz ejhle, minulý týden jedu a najednou kouká, že je otáčkomšr opět upadlej. Di říkám, čím to může být a později i tachometr. To už jsem nechápal, protože byly budíky jiný a komplet motor jinej. Pak jsem si na dálnici všiml, že když vytočím třeba trojku na 11000 a víc, tak m bud otackomer a nekdy i tychometr zacne silene rychle rotovat kolem svy osy, no porste obě dvě ručičky se točej jak divy :D Nechápu tuto závadu. Nestalo se někomu něco podobnýho ? Necháůpu, kde hledat chybu.

Záhadná záhada... :)

2.4.2007 v 22:18 | Nahoru | #1
Petan-GSX-R> predpokladam, ze otackomer i tachometr uz ma tvoje sedmpade elektronicky. Tudiz chyba bude nekde v elektrice, zrejme ti to nekde kostri nebo naopak, ukostreni ma problem.

(reakce na) Záhadná záhada... :)

2.4.2007 v 22:21 | Nahoru | #2
Petan-GSX-R>Teda ty mas smulu chlape, nejdriv ti odejde motor a pak jeste takovyhle vyfikundace :( Uz jsi ten stary motor rozebral? Rad bych vedel proc umrel :P

Co me napada s tema budikama tak zkusit vsechny konektory, jestli se ti nejaky nerozpojuje.

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 07:52 | Nahoru | #3
Nevíte, odkud berou budíky signál pro otáčky?

Jinak motor jsem rozebral jen vanu a bylo tam plno špon, víc jsem se k tomu ještě nedostal.

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 08:22 | Nahoru | #4
tachometr bere otacky z cidla,ktere je u retezoveho kolecka,otackomer bud z inducky nebo ze zapalovani (CDI)

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 09:33 | Nahoru | #5
nevim cim to,ale jak to ze ti odesel motor?

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 09:51 | Nahoru | #6
Rafnul se, přestože jsem tam měl olej. Ale ten den jsem ji položil, tak nejspíš jak běžela chvíli na straně, jiná možnost mne nenapadá, konstrukční vada asi těžko po 40 000 km

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 09:55 | Nahoru | #7
To bude asi tak příčina,jednomuse tohle stalo u rok staré R1 a motor měl najeto cca 5tis km a chvili po lehnutí na bok se vylágrovala klika

1 reakcí na tento příspěvek Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 10:06 | Nahoru | #8
Ale u rok stary R1 by melo byt naklonovy chcipnuti motoru, ne?

Záhadná záhada... :)

3.4.2007 v 14:15 | Nahoru | #9
Nevim,proste tu motorku dovezl z usa jako polozenou a motor vydrzel ani ne mesic.mozna klika dostala pri bouracce nejaky tukanec a pohla se,tezko rict..

(reakce na) Záhadná záhada... :)

28.5.2007 v 23:18 | Nahoru | #10
Petan-GSX-R>>
To má snad aj sedumfifty SRAD ne????

Záhadná záhada... :)

29.5.2007 v 10:50 | Nahoru | #11
Nevím, ale chciplo to vzdycky :)

Jinak když už jsme v tomhle tématu, tak budíky mi už opět nefungují, takže fachá jen pocitadlo a kontrolky :)))

Záhadná záhada... :)

29.5.2007 v 11:08 | Nahoru | #12
Já si teda myslím že jo protože tady na fóru jsme hodněkrát četl temata nestartuje.... po nastartování chcípne.... a konečný řešení bylo že bylo otožený pádový čidlo pod sedlem ... ;) *yes*

jinak mě při masce taky chcapla..... jen doufám že se jak byla na boku nějak nepřidřela na klice.... taky už jsem četl že top chvilku (než to čidlo utlo) běželo na boku a jak odtekl olej tak se to přidřelo a po pár tisících hryz *no* :puke:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist